The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
дизел - неволи

#1
Както винаги вече е време и да упоменем проблемите с настъпването на по студеното време.

Проблема е следния.
Вече от една седмица като запаля колата поддържа ниските обороти доста по ниско - не гасне. Като се развърти нафтата проблема изчезва.
Миналата година бе същото.
Явно пак ни пробутват нафта за "горещници".
Сигурно ако паднат температурите към -5гр. - веднага ще изпищим.

Дано не се случва проблема като по миналата година.
Температурите паднаха към -15 до -17гр. - хем синоптиците половин месец преди това казаха за студения циклон. Тогава все още продаваха лятна нафта до -11гр.
Дали ще е така и тази зима?

п.п. - май може би ще има зима тази зима!!
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#2
Както винаги вече е време и да упоменем проблемите с настъпването на по студеното време.

Проблема е следния.
Вече от една седмица като запаля колата поддържа ниските обороти доста по ниско - не гасне. Като се развърти нафтата проблема изчезва.
Миналата година бе същото.
Явно пак ни пробутват нафта за "горещници".
Сигурно ако паднат температурите към -5гр. - веднага ще изпищим.

Дано не се случва проблема като по миналата година.
Температурите паднаха към -15 до -17гр. - хем синоптиците половин месец преди това казаха за студения циклон. Тогава все още продаваха лятна нафта до -11гр.
Дали ще е така и тази зима?

п.п. - май може би ще има зима тази зима!!
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#3
Аз Волвото го зареждам само на OMV от по-добрата нафта целогодишно. Миналата зима нямах проблем (то пък и каква зима беше). Старата кола зимно време си я карам като на един резервоар (около 40 л.) сипвам 2 л. безнин и нямам никакъв проблем. И при -26 градуса пак си палеше от първия път (е подгрявам няколко пъти).

А в тая връзка, как се контролира горивото по бензиностанциите? Май не можеш да отидеш да се оплачеш от кофти гориво и след това да се вземат някакви мерки? Май ще трябва да минем на Confusedhock: по имиджа на компанията и дано има ефект...
Safety First!
Reply

#4
Аз Волвото го зареждам само на OMV от по-добрата нафта целогодишно. Миналата зима нямах проблем (то пък и каква зима беше). Старата кола зимно време си я карам като на един резервоар (около 40 л.) сипвам 2 л. безнин и нямам никакъв проблем. И при -26 градуса пак си палеше от първия път (е подгрявам няколко пъти).

А в тая връзка, как се контролира горивото по бензиностанциите? Май не можеш да отидеш да се оплачеш от кофти гориво и след това да се вземат някакви мерки? Май ще трябва да минем на Confusedhock: по имиджа на компанията и дано има ефект...
Safety First!
Reply

#5
Рара Wrote:...А в тая връзка, как се контролира горивото по бензиностанциите? Май не можеш да отидеш да се оплачеш от кофти гориво и след това да се вземат някакви мерки? Май ще трябва да минем на Confusedhock: по имиджа на компанията и дано има ефект...
Рара, пропуснал си... :hiding: Имаше такава тема или теми във форума - там надълго и широко се обсъждаха и разглеждаха въпросите зима, нафта, рекламации, лаборатории, тестове на горивото и т.н.
460GLE 1,8i(1991) -> V40 1,8i Sportline(1998) -> S80 D5 (2002) 198hp/4100, 415Nm/1660-3000
[Image: v.gif][Image: o.gif][Image: l.gif][Image: v.gif][Image: o.gif]
Reply

#6
Рара Wrote:...А в тая връзка, как се контролира горивото по бензиностанциите? Май не можеш да отидеш да се оплачеш от кофти гориво и след това да се вземат някакви мерки? Май ще трябва да минем на Confusedhock: по имиджа на компанията и дано има ефект...
Рара, пропуснал си... :hiding: Имаше такава тема или теми във форума - там надълго и широко се обсъждаха и разглеждаха въпросите зима, нафта, рекламации, лаборатории, тестове на горивото и т.н.
460GLE 1,8i(1991) -> V40 1,8i Sportline(1998) -> S80 D5 (2002) 198hp/4100, 415Nm/1660-3000
[Image: v.gif][Image: o.gif][Image: l.gif][Image: v.gif][Image: o.gif]
Reply

#7
OK, Rokoko. Ще се поправя. "Погвам" търсачката...
Safety First!
Reply

#8
OK, Rokoko. Ще се поправя. "Погвам" търсачката...
Safety First!
Reply

#9
Така е Rokoko, пропуснал съм :oops:

И к'во праи'м сега? Има независима лаборатория и тя казва "Всичко е наред"??!!

"Дизеловото гориво отговаря на стандартите, наложени от Европейския съюз. Климатичните условия в България обаче, не са съобразени с изискванията на Европейския съюз. Ако отново ви “замръзне нафтата”, моля потърсете правата си в природата и в неактуалното географско положение на страната, в която живеете." Лелеее...

Това е цитат от статията пусната от Efri през март 2006...

Е, и? Трябва ли да се минава на изпитания вариант от II световна война и периода след нея (добавки ли?... по това време???) - бензин в нафтата и ...

Въпросът е че проблема си стои, за съжаление. Та питам - какво правим ние? Аз за това казвам Confusedhock: по имиджа на компанията за горива. Всяка зима си пазя всички касови бележки и фактури за нафтата, където зареждам.

Чукам на дърво, досега не съм имал такъв проблем "замръзнала нафта" и дано не ми се налага.

Но, ако се появи проблем - копие на шефа на компанията и в ежедневник - това е моето предложение.
Safety First!
Reply

#10
Така е Rokoko, пропуснал съм :oops:

И к'во праи'м сега? Има независима лаборатория и тя казва "Всичко е наред"??!!

"Дизеловото гориво отговаря на стандартите, наложени от Европейския съюз. Климатичните условия в България обаче, не са съобразени с изискванията на Европейския съюз. Ако отново ви “замръзне нафтата”, моля потърсете правата си в природата и в неактуалното географско положение на страната, в която живеете." Лелеее...

Това е цитат от статията пусната от Efri през март 2006...

Е, и? Трябва ли да се минава на изпитания вариант от II световна война и периода след нея (добавки ли?... по това време???) - бензин в нафтата и ...

Въпросът е че проблема си стои, за съжаление. Та питам - какво правим ние? Аз за това казвам Confusedhock: по имиджа на компанията за горива. Всяка зима си пазя всички касови бележки и фактури за нафтата, където зареждам.

Чукам на дърво, досега не съм имал такъв проблем "замръзнала нафта" и дано не ми се налага.

Но, ако се появи проблем - копие на шефа на компанията и в ежедневник - това е моето предложение.
Safety First!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)