The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Неоткриваем проблем с окачване.

#1
Здравейте, колата е от подписа.
Имам проблем, който според мен е от предно дясно колело. При преминаване през бабунка или малка дупка от към предно дясно колело се чува едно хлопане, не знам как да го опиша но е нещо като туп-туп Big Grin , ще кажеш, че колата няма амортисьор. Колата е с нови предни амортисьори, сменен тампон на макферсона, всички тампони на носача са нови, също и шарнира. Имаше скъсан тампон на двигателя (заден), който също е сменен. Последно е сменена и биалетката, която не беше в толкова лошо състояние, но за сигурност и тя е сменена, но хлопането си е там! Колата е карана на реглаж, за проверка, всичко е ок, на пътя е доста стабилна, особено след смяната на амортисьорите. Единственото, което не е сменено е лагер на макферсона и тампони на стабилизираща щанга, но според майстора ми са ок. Само да кажа, че всичко това не е сменено едновременно, и на принципа да пробваме какво ще стане, а е било наложително (особено за тампоните на носача и амортисьорите). Според майстора (който ми е приятел и му вярвам), всичко по предницата е стабилно и не иска да сменяме неща, само за да пробваме какво ще стане. Тампоните на моста също са проверени и са ОК. Ако някой има идея от какво може да е, с радост ще я чуя. Благодаря за отговорите.
Reply

#2
Не си казал за каква кола става дума.
Тампоните е било добре да ги смените, не са скъпи, така или иначе сте разглобявали. Рейката гледахте ли?
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply

#3
Лагер макферсон 99,99%
Reply

#4
Здравей, колата е подписа, както съм написал, V 50 2.0 D 2004 г.
Рейката е ок, няма луфтове, няма шум или течове. Защо да сменям нещо, което изглежда е здраво? Вдигал съм колата на крик и съм удрял с чук отдолу на колелото, нищо не се чува и колелото не помръдва. Също така съм я пробвал на спирачка, пак се чува, следователно не е от спирачния апарат.
Reply

#5
Лагера на макферсона е ваден и проверен, всичко му е ок. Забравих да кажа, че звукът, като че ли се чува от долната част на окачването, а не от към лагера на макферсона.
Reply

#6
Когато се сменят тампони на макферсон, задължително се сменят и лагерите.
Половин милиметър луфт в лагера, и резултата го чуваш.
Мога да се обзаложа, след като всичко друго си сменил.
Има още една възможност, лагер главина, но пишеш, че колелото не мърда.
Едно от тези двете е, залагам на макферсон.
Reply

#7
Да, колелото не мръдва изобщо, странното е, че на мен ми се чува от долу. Ако е лагер главина, не би ли трябвало и да вие? Не съм сменил и тампони на стабилизиращата щанга, но овен, че са проверени с щанга, също така са тествани и при силно странично разклащане на колата, а тогава, ако са те би трябвало да се чуят.
Reply

#8
Аналогичен ми е проблема.НО е изявен само при сухо време. На пръв поглед всичко е добре. Понеже не съм такъв голям майстор утре отивам на преглед на ходова част и ще видим какво ще излезе.
Преди време без никакви шумове при движение и симптоми открихме една задна биалетка разбита - друго си е да се вдигне на подемник и да се огледа обстойно от човек който разбира.
Reply

#9
Тампон на двигателя десен, този до ангренажния ремък...
Има прецедент в тази посока !
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp
Reply

#10
И аз имах такъв проблем. Сменяш десния тампон до казанчето и си готов.
V 50 2.0d 2006г.
Xc90 D5 2008г.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)