02-16-2018, 10:04 PM
Някои от колегите вече знаят за нас и са използвали услугите ни, а за останалите, които тепърва чуват ето какво можем да предложим:
- Смяна на език на бордови компютър
- Чиптунинг (ремап)
- Разрешаване на проблеми, свързани с DPF филтри, EGR клапани и други.
- Обучаване на ключове
- Инсталиране на автопилот (cruise control)
- Инсталиране на бордови компютър (Trip computer)
- Инсталиране на меню с таймер за автомобилите с оригинално вградено допълнително отопление ("отключване на печка")
- Премахване на съобщение за грешка на фарове след инсталиране на ксенон или диодни крушки
- Изключване на Four-C системата, след смяна с обикновени амортисеори
- Изключване на Neutral control на автомобилите с автоматинча скоростна кутия
- Прекодиране на автомобила след смяна на автоматична с ръчна скоростна кутия
- Прекодиране и обучение на електрически прозорци (автоматично вдигане на пасажерския прозорец)
- Инсталиране/премахване на оригинална за volvo алармена система (ако сте си закупили сирена и искате да бъде инсталиран софтуер)
- Инсталиране на софтуер за електрически огледала
- Инсталиране на софтуер за електрически седалки
- Промяна на market place (USA, Europe, China). Показания на мили в километри
- Ремонт и препрограмиране на електронни модули (DIM , ABS , CEM , CCM , ICM , AUD и др.)
- И много други софтуерни и електрически услуги САМО за волво!
Как работим:
1. Свързвате се с нас, като ни пишете на фейсбук страницата ни VOLVO Tune Line <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/VOLVO-Tune-Line-1196795917069742/">https://www.facebook.com/VOLVO-Tune-Lin ... 917069742/</a><!-- m -->
или на телефон 0897 984993 задължително в работно време! (Понеделник - Петък 9:30 - 17:30)
ВАЖНО: При обаждне на посочения телефон е твърде вероятно да не можем да отговорим веднага, затова по-добре е да ни пишете по установения по-долу ред.
2. Винаги започвайте със следната информация:
- Вашето име
- Откъде ни се обаждате (кое населено място)
- Модел на автомобила
- Година на производство на автомобила
- Двигател на автомобила
- Каква дейност, от изброени по-горе, желаете да извършим.
Така систематично представената информация ни помага да спестим взаимно нашето и вашето време.
3. Следва бърз разговор, в който уточняваме удобно време, в което да ни посетите в сервиза и дали ще е нужно да оставите автомобила си. (технически обяснения и пояснения по телефона не се правят)
4. Посещението:
Вариант 1: Идвате в уговорения ден и час, за дейност която не изисква да оставяте автомобила си.
Например смяна на език или просто компютърна диагностика. В този случай изчаквате търпеливо, докато приключим с това, за което сте дошли да направим. След приключване на работата, вие ще можете да зададете въпросите си ако имате такива. По време на работа не е желателно да питате, тъй като разсейването може да доведе до грешки в изпълнението да текущата задача.
Вариант 2. Идвате да оставите колата си, тъй като вече сме уточнили, че това ще бъде необходимо за извършване на избраната дейност.
5. Работата: При оставянето на автомобила си в сервиза ни, ние ще ви дадем ориентировъчно необходимото време за ремонта. И тъй като това, което правим понякога може да отнеме повече от предвиденото време е добре да сте подготвени за това. Всякакво бързане и даване на зор не се толерира - единственото, от което се нуждаем е напрежение по време на работа. Обикновено в рамките 1 до 3 дни успяваме да извършим необходимото.
6. Обаждаме ви се и ви информираме за готовността да си вземете автомобила, до проблем, който ни е възпрепятствал или просто да попитаме за допълнителна информация, засягаща поетата задача (понякога това е от важно значение за нас).
7. Получавате автомобила си обратно, готов и очакващ вас.
8. Ако сте доволни от нас (или пък не), бихме желали да споделите какво мислите за нас във страницата ни VOLVO Tune Line или или тук в темата.Така всички останали колеги биха имали възможността да преценят дали да ни се доверят или не.
София, ул. Стар лозенски път 36 (задължително с предварително записване)
- Смяна на език на бордови компютър
- Чиптунинг (ремап)
- Разрешаване на проблеми, свързани с DPF филтри, EGR клапани и други.
- Обучаване на ключове
- Инсталиране на автопилот (cruise control)
- Инсталиране на бордови компютър (Trip computer)
- Инсталиране на меню с таймер за автомобилите с оригинално вградено допълнително отопление ("отключване на печка")
- Премахване на съобщение за грешка на фарове след инсталиране на ксенон или диодни крушки
- Изключване на Four-C системата, след смяна с обикновени амортисеори
- Изключване на Neutral control на автомобилите с автоматинча скоростна кутия
- Прекодиране на автомобила след смяна на автоматична с ръчна скоростна кутия
- Прекодиране и обучение на електрически прозорци (автоматично вдигане на пасажерския прозорец)
- Инсталиране/премахване на оригинална за volvo алармена система (ако сте си закупили сирена и искате да бъде инсталиран софтуер)
- Инсталиране на софтуер за електрически огледала
- Инсталиране на софтуер за електрически седалки
- Промяна на market place (USA, Europe, China). Показания на мили в километри
- Ремонт и препрограмиране на електронни модули (DIM , ABS , CEM , CCM , ICM , AUD и др.)
- И много други софтуерни и електрически услуги САМО за волво!
Как работим:
1. Свързвате се с нас, като ни пишете на фейсбук страницата ни VOLVO Tune Line <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/VOLVO-Tune-Line-1196795917069742/">https://www.facebook.com/VOLVO-Tune-Lin ... 917069742/</a><!-- m -->
или на телефон 0897 984993 задължително в работно време! (Понеделник - Петък 9:30 - 17:30)
ВАЖНО: При обаждне на посочения телефон е твърде вероятно да не можем да отговорим веднага, затова по-добре е да ни пишете по установения по-долу ред.
2. Винаги започвайте със следната информация:
- Вашето име
- Откъде ни се обаждате (кое населено място)
- Модел на автомобила
- Година на производство на автомобила
- Двигател на автомобила
- Каква дейност, от изброени по-горе, желаете да извършим.
Така систематично представената информация ни помага да спестим взаимно нашето и вашето време.
3. Следва бърз разговор, в който уточняваме удобно време, в което да ни посетите в сервиза и дали ще е нужно да оставите автомобила си. (технически обяснения и пояснения по телефона не се правят)
4. Посещението:
Вариант 1: Идвате в уговорения ден и час, за дейност която не изисква да оставяте автомобила си.
Например смяна на език или просто компютърна диагностика. В този случай изчаквате търпеливо, докато приключим с това, за което сте дошли да направим. След приключване на работата, вие ще можете да зададете въпросите си ако имате такива. По време на работа не е желателно да питате, тъй като разсейването може да доведе до грешки в изпълнението да текущата задача.
Вариант 2. Идвате да оставите колата си, тъй като вече сме уточнили, че това ще бъде необходимо за извършване на избраната дейност.
5. Работата: При оставянето на автомобила си в сервиза ни, ние ще ви дадем ориентировъчно необходимото време за ремонта. И тъй като това, което правим понякога може да отнеме повече от предвиденото време е добре да сте подготвени за това. Всякакво бързане и даване на зор не се толерира - единственото, от което се нуждаем е напрежение по време на работа. Обикновено в рамките 1 до 3 дни успяваме да извършим необходимото.
6. Обаждаме ви се и ви информираме за готовността да си вземете автомобила, до проблем, който ни е възпрепятствал или просто да попитаме за допълнителна информация, засягаща поетата задача (понякога това е от важно значение за нас).
7. Получавате автомобила си обратно, готов и очакващ вас.
8. Ако сте доволни от нас (или пък не), бихме желали да споделите какво мислите за нас във страницата ни VOLVO Tune Line или или тук в темата.Така всички останали колеги биха имали възможността да преценят дали да ни се доверят или не.
София, ул. Стар лозенски път 36 (задължително с предварително записване)
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!