The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 4.67 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Сервиз за електроника "VOLVO Tune Line"

#41
Става дума за V40 D2 с двигател D204T8, 120 кс. и монатж на турбина от V40 D2 с двигател D204T9 150 кс. 
Само с ремап не мисля че ще стане както трябва.
   
   
Разликата между двете турбини е видима. Във втората гнездото на променливата геометрия е по-голямо, като за двигател от 150 кс., и това и позволява да набие повече въздух. Ако направя само ремап, освен че ще се скапе бързо турбината,  не се знае и резултатът какъв ще е.
Reply

#42
Тази дискусия май излезе от тази тема, май може да се изнесе.

Иначе Dx е относителна индикация за мощност - тоест D3 от една година и D3 от следващата може да означават напълно различни двигатели, но с относително близка мощност. Началната ти точка трябва да бъде конкретният модел на двигателя - в уикипедия би трябвало да можеш да видиш за коя година, кой двигател е монтиран. Честно казано не знам дали бих се захванал с подобни приключения Smile
Reply

#43
(05-13-2019, 07:06 PM)ivobivo Wrote: Според мен за да направиш D3 от D2 не ти трябва да сменяш турбината...руснаците на XC70 P3 казват, че само с ремап и без проблем става от D3 на D5 - https://www.youtube.com/watch?v=XeCyDDX7Ous
Значи трябва да направя някъде проверка моето Хц70 колко коня е. По документи е 163кс, като очаквах да не му стигат за това купе, а реално си набира доста прилично.
Може жабаря да е правил ремап [emoji848]

Изпратено от моят MI 8 с помощта на Tapatalk
XC70 T6    MY12 - (2021 -   )
XC70 D3    MY12 - (2019-2021)
V70   D5    MY05 - (2015-2019)
V70   2.5D MY00 - (2011-2015)
V40   2.0   MY98 - (2008-2011)
460   1.8   MY90 - (2005-2008)
Reply

#44
Когато я закачаш с DiCE-а, не би ли трябвало да хвърля нещо, ако е бутано по софуера?
VW Golf II'84-ex AUDI 100 C4'93-ex
Volvo V40 MY96 1.8i 85kW-еx
VW PASSAT B5.5'02 1.9TDI PD-ex, C3'03 1.4HDI 50kW-ex
Volvo V70 II MY02 2.4 D5 120+kW+M56, 307face'06 1.6HDI 81kW-ex
Volvo V70 II MY05-face 2.4 D5 120kW+AW55-50SN - на части
Volvo V70 III MY09 2.4 D5 136+kW TF-80SC-ex, Rav4'06 2.2D4D 100kW-ех
Volvo XC60 MY09 2.4 D5 136+kW M66 SUMMUM PAN Angel
Volvo XC60 MY15 D4204T5 TG-81SC FWD
Reply

#45
Да, трябва! Smile
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!
Reply

#46
Гасне в движение през 1000..2000.. 3000 км. когато и скимне и след престой ни лук яла ни лук мирисала и не смея да се върна с нея до БГ и аман от специалисти в Германия.... и сега Ники Добрев,ако иска да разпусне в Берлин е добре дошъл  Cool...самолетни билети от мен,остава ми на гости...ядене пиене и екскурзовод ще го раздам............от него диагнозата и лекуването,което също ще си заплатя Shy  Може да ми драсне на лични при проява на интерес  Big Grin ,може и съвети на лични,които преди да ми е дал такива мога да си заплатя па после да ме съветва  Cool
Reply

#47
Каква е цената за чип тунинг (ремап) за S60 2.4 140к.с. 2001год.
Reply

#48
(02-16-2018, 10:04 PM)nik_dob Wrote: Някои от колегите вече знаят за нас и са използвали услугите ни, а за останалите, които тепърва чуват ето какво можем да предложим:

- Смяна на език на бордови компютър
- Чиптунинг (ремап)
- Разрешаване на проблеми, свързани с DPF филтри, EGR клапани и други.
- Обучаване на ключове
- Инсталиране на автопилот        (cruise control)
- Инсталиране на бордови компютър (Trip computer)
- Инсталиране на меню с таймер за автомобилите с оригинално вградено допълнително отопление ("отключване на печка")
- Премахване на съобщение за грешка на фарове след инсталиране на ксенон или диодни крушки
- Изключване на Four-C системата, след смяна с обикновени амортисеори
- Изключване на Neutral control на автомобилите с автоматинча скоростна кутия
- Прекодиране на автомобила след смяна на автоматична с ръчна скоростна кутия
- Прекодиране и обучение на електрически прозорци (автоматично вдигане на пасажерския прозорец)
- Инсталиране/премахване на оригинална за volvo алармена система (ако сте си закупили сирена и искате да бъде инсталиран софтуер)
- Инсталиране на софтуер за електрически огледала
- Инсталиране на софтуер за електрически седалки
- Промяна на market place (USA, Europe, China). Показания на мили в километри
- Ремонт и препрограмиране на електронни модули (DIM , ABS , CEM , CCM , ICM , AUD и др.)
- И много други софтуерни и електрически услуги САМО за волво!

Как работим:

 1. Свързвате се с нас, като ни пишете на фейсбук страницата ни VOLVO Tune Line  <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/VOLVO-Tune-Line-1196795917069742/">https://www.facebook.com/VOLVO-Tune-Lin ... 917069742/</a><!-- m -->
    или на телефон 0897 984993 задължително в работно време! (Понеделник - Петък  9:30 - 17:30)

    ВАЖНО:  При обаждне на посочения телефон е твърде вероятно да не можем да отговорим веднага, затова по-добре е да ни пишете по установения по-долу ред.

 2. Винаги започвайте със следната информация:

    - Вашето име
    - Откъде ни се обаждате (кое населено място)
    - Модел на автомобила
    - Година на производство на автомобила
    - Двигател на автомобила
    - Каква дейност, от изброени по-горе, желаете да извършим.

    Така систематично представената информация ни помага да спестим взаимно нашето и вашето време.

 3. Следва бърз разговор, в който уточняваме удобно време, в което да ни посетите в сервиза и дали ще е нужно да оставите автомобила си. (технически обяснения и пояснения по телефона не се правят)

 4. Посещението:

    Вариант 1: Идвате в уговорения ден и час, за дейност която не изисква да оставяте автомобила си.
               Например смяна на език или просто компютърна диагностика. В този случай изчаквате търпеливо, докато приключим с това, за което сте дошли да направим. След приключване на работата, вие ще можете да зададете въпросите си ако имате такива. По време на работа не е желателно да питате, тъй като разсейването може да доведе до грешки в изпълнението да текущата задача.
 
    Вариант 2. Идвате да оставите колата си, тъй като вече сме уточнили, че това ще бъде необходимо за извършване на избраната дейност.
 
 5. Работата:  При оставянето на автомобила си в сервиза ни, ние ще ви дадем ориентировъчно необходимото време за ремонта. И тъй като това, което правим понякога може да отнеме повече от предвиденото време е добре да сте подготвени за това. Всякакво бързане и даване на зор не се толерира -               единственото, от което се нуждаем е напрежение по време на работа. Обикновено в рамките 1 до 3 дни успяваме да извършим необходимото.

 6. Обаждаме ви се и ви информираме за готовността да си вземете автомобила, до проблем, който ни е възпрепятствал или просто да попитаме за допълнителна информация, засягаща поетата задача (понякога това е от важно значение за нас).

 7. Получавате автомобила си обратно, готов и очакващ вас.

 8. Ако сте доволни от нас (или пък не), бихме желали да споделите какво мислите за нас във страницата ни VOLVO Tune Line или или тук в темата.Така всички останали колеги биха имали възможността да преценят дали да ни се доверят или не.

София, ул. Стар лозенски път 36  (задължително с предварително записване)
Reply

#49
(09-13-2019, 08:22 PM)Harpartun Wrote: Каква е цената за чип тунинг (ремап) за S60 2.4 140к.с. 2001год.

И на мен ми е интересно, освен цената де - колко к.с. могат да се изкарат от 2.4 140 к.с.? Без значение дали е на S60 или C70? Също така, ако е автоматик има ли някакви проблеми или си ги понася нормално колата?
Reply

#50
(01-16-2020, 10:51 PM)rdx1968 Wrote:
(09-13-2019, 08:22 PM)Harpartun Wrote: Каква е цената за чип тунинг (ремап) за S60 2.4 140к.с. 2001год.

И на мен ми е интересно, освен цената де - колко к.с. могат да се изкарат от 2.4 140 к.с.? Без значение дали е на S60 или C70? Също така, ако е автоматик има ли някакви проблеми или си ги понася нормално колата?
Моята е автоматик с този двигател от 2005 год. Беше ремапната до 170 к.с. Понася ги добре, не че има съществена разлика.

Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)