The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Шайба на колянов вал Volvo V50 2.0D

#1
Уважаеми колеги,
Бих искал да попитам как се развива шайбата на коляновият вал. Вече се опитах с няколко удължители и с тръба за по-дълго рамо, но двигателя само компресира и болта не се развива. Също така какъв трябва да бъде ключа за разхлабване на обтегача на пистовия ремък. Там мястото е доста тясно. Благодаря за мненията предварително.

Лек ден!
Reply

#2
Уважаеми колеги, никой ли не е развивал тази шайба. За да се смени ангренажен ремък трябва да се развива шайбата на пистовия ремък. Искам да попитам има ли някаква особеност? В каква посока се развива болта и как да застопоря коляновият вал така че да се развие този болт. Пак да спомена, че не живея в България. Имам опит като монтьор, досега на всичките си коли аз съм си сменял ремъците-пистов и ангренажен (Ауди 2.0 бензин,1989/ Рено 19 1.7 бензин, 1994/ Рено Гранд Сценик 1.9 дизел, 2004). Няма как да посетя български сервиз. Моля, тези които имат опит да го споделят. Нали за това е този форум, да се споделя!

Предварително благодаря!
Reply

#3
Здравей, колега изпратих ти едни видеа на лични, не знам дали си ги получил
Reply

#4
Здравейте, не съм получил никакви съобщения. Може да ми пратите на: <!-- e --><a href="mailto:krasimir_valov@abv.bg">krasimir_valov@abv.bg</a><!-- e -->.
Reply

#5
Здравей колега,
и аз като теб (само че на S60 с 2.4 бензин) съм се мъчил да го развия този болт - не става без пневматичен гайковерт. След като виках неволята известно време Big Grin установих, че има една пластина отдолу на шайбата - нещо като предпазител, която е захваната с три болта към блока. Развих болтовете, свалих пластината и спокойно извадих стария ремък и монтирах новия. Провери дали и при теб не е така и действай.
Успех
V70, 2015, B5204T9, Bi-fuel CNG
S60, 2006, B5244SG, Bi-fuel CNG
Reply

#6
Здравей колега Краси . Срещнах същия проблем когато сменях ангренажния ремък и ще ти кажа как е най лесно ,трябва ти силен гаиковер, махаш картерчето под маховика и законтряш маховика със щанга но ти трябва още еди човек да държи и развиваш ,трудно е защото има силикон на резбата на болта аз така го развих. А за обтегача ти трябва ключ с дълго рамо и внимаваи да не ти хване пръстите , болта на обтегача се развива надясно. Дано съм помогнал
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)