The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Поредният, който ще си купува V50

#1
Здравейте,
Обмислям покупка на Volvo V50 2.0D 2005. До сега бях на бензин, това ще ми е първият дизел. Попрочетох темите във форума, но все пак да питам вече опитните:
1. На какво да обърна внимание при огледа?
2. Колко долу горе излиза първоначалното обслужване след покупка?
3. Ако се сещате за често срещани проблеми с модела, моля споделете.
Иначе избраника е този:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?ac...ink=6hqjzi
Благодаря предварително!
Reply

#2
Здравей Колега. Автомобила като цяло е много добре направен. Моя го взех лятото,смених комплект ангренаж ,водна помпа ,предни дискове ,феродо на 4-колела,предни лагери, масло и филтри,масло на скоростите това ми струваше 750лв. Първо погледни съединителя трябва да отделя ниско и да не се чува никакъв шум че е 1300-1500лв,двигатела трябва да работи тихо нетрябва да се чува никакво тракане ако всичко е вред , ако има филтър за твърди частици ще имаш проблем .Незабравяй че купуваш стар автомобил добре го огледай. Ако не си карал такъв дизел ще се накефиш по бърз е от бензинов ,успех. Ако трябва нещо пиши.
Reply

#3
Благодаря ти много за отговора, колега. Харесах си една бройка, която е за смяна на маховик и искам да питам тази цена 1300-1500 само за частите ли е или с труда? Има ли читави алтернативи като марки, които някой е изпробвал и да са на по-приемлива цена?
Reply

#4
DPF имат колите след 2007/2008-а година. Ако е изряден и работи няма проблем, като се появи проблем с него, т.е. запуши се, се премахва софтуерно и хардуерно. Важното е да се направи както трябва т.е. от хора, които знаят какво правят. Аз карам V50 вече малко повече от година и нямам от какво да се оплача, за сега само стандартно обслужване съм правил, сега ми предстои втора смяна на масло и ще направя пълен оглед на колата, за да ми е спокойно, че към момента всичко е наред и така. Ако случиш на обслужван и гледан автомобил ще си много доволен.
Reply

#5
Относно катализатор и DPF категорично съм против премахване "хардуерно" и "софтуерно"!!!
Ако не те хванат на ГТП, щото може и да минеш в менте пункт, в момента КАТ се подготвят с мобилни станции и като те видят че пушиш като комин.. накъде ще ходиш?! И кой лъжем...
Едно на ръка, че колата е проектирана да има DPF и катализатор!
Все Европата гледаме, ама ориенталското ни е в гена и мърдане няма...
Съжалявам ако някой се е засегнал, ама има неща дето са си истина...
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#6
И на Запад гледат да минат "тънко", но контрола не им го позволява Smile Кой лъжем е ясно, но ако всичко си беше на мястото в България, собствениците на Волво щяха да са значително по-малко...
666 - The number of the Beast.
[Image: ab279758.gif]
Reply

#7
quote="air-d"]И на Запад гледат да минат "тънко", но контрола не им го позволява Smile Кой лъжем е ясно, но ако всичко си беше на мястото в България, собствениците на Волво щяха да са значително по-малко...[/quote]
Big Grin
Дали само Волво ще намалее... Wink
Виж само колко немско и френско се търкаля по пътищата и ще разбереш, че може Волво да станем мнозинство... Big Grin Big Grin Big Grin
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#8
Spurs Wrote:Относно катализатор и DPF категорично съм против премахване "хардуерно" и "софтуерно"!!!
Ако не те хванат на ГТП, щото може и да минеш в менте пункт, в момента КАТ се подготвят с мобилни станции и като те видят че пушиш като комин.. накъде ще ходиш?! И кой лъжем...
Едно на ръка, че колата е проектирана да има DPF и катализатор!
Все Европата гледаме, ама ориенталското ни е в гена и мърдане няма...
Съжалявам ако някой се е засегнал, ама има неща дето са си истина...
Idea БРАВО Idea
Жалко, че много малко хора биха разбрали, това което си написал. Келепира е голяма работа, нали знаеш!? За него много хора и здравето си дават Sad
Volvo V70 2002 Bi-Fuel

Volvo S80 2008 T6 AWD

Ex: Volvo V50 2005 2,4i
Reply

#9
Здравейте,
реших да не отварям нова тема, а да се включа тук. Обмислям покупка на следния автомобил <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.auto.bg/pcgi/details.cgi?adv=11516305915152822&page=1&searchres=qwdcd3x1">https://www.auto.bg/pcgi/details.cgi?ad ... s=qwdcd3x1</a><!-- m --> . Дали някои колега е ходил да я гледа? И ако може някои от този край (и не само) да препоръча сервиз за един преглед.
Предварително благодаря.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)