This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VOLVO V40 бензин,2000куб придърпва -прекъсва
#1
Здравейте,
Колата е с газова уредба от 10г и до сега работеше безпроблемно. Започна да придърпва при подаване на газ и се чува припукване от време на време.Няма мощност-Това е на 1 до 3-та скорост,като вдигне високи обороти не се усеща, но при набиране е кошмар.ПРОБЛЕМА Е И НА ГАЗ И НА БЕНЗИН. В единсервиз на комп. диагностика ми казаха ,че трябва смяна на дебитомер.Взех втора употреба, но това което ми показаха ,че е дебитомер и него да търся, се оказа че е температурен датчик на въздуха!След смяната грешката изчезнала,според тях, но вече им дава "загуба на памет" и ми казаха ,че трябва да се смени компютъра на колата!ПРОБЛЕМЪТ продължи! Отидох в спец. сервиз за ВОЛВО.Те ми казаха ,че този модел нямат дебитомер и че смененото е датчик за температурата.На тяхната диагностика не даде грешка и според тях трябва смяна на кабелите /бобините проверени,свещите сменени с нови/. Ако не станело с кабелите тогава можело да е компютъра!
Моля за помощ.Цял месец обикалям при различни и всичко се плаща! И попадам като този където не знаеше ,че това е датчик за температурата , а не дебитомер.
Цитирай
Thanks given by:
#2
Здравей колега,
Дай малко повече информация.
Каква е газовата, и ако е възможно производител и модел?
Кой набор е колата,и какъв е кода на двигателя?
От къде си? За да те насочим към читав сервиз. Явно първия не става,а втория сигурно искат да те качат на черешата...
При сменени кабели и свещи направо отиват на комп. Явно за тях бобините не съществуват...
Цитирай
Thanks given by:
#3
Здравей колега,
най-вероятно си пропуснал времето за смяна на свещи и е избила бобината. Не знам как си я проверявал, но ако можеш я смени и пробвай как ще се държи колата с новата бобина. Имал съм подобни симптоми (не беше волво колата)и се оказа бобина (избила от старост или от стари свещи).
Цитирай
Thanks given by:
#4
jtboev написа:Здравей колега,
най-вероятно си пропуснал времето за смяна на свещи и е избила бобината. Не знам как си я проверявал, но ако можеш я смени и пробвай как ще се държи колата с новата бобина. Имал съм подобни симптоми (не беше волво колата)и се оказа бобина (избила от старост или от стари свещи).
Здравей колега,
от София съм.
колата е по талон 30.07.1998г ,103кв, 2л. В4204S1456373.
Утре ще пробвам с нови кабели.Бобините ги смених миналата година по това време с втора употреба.Гледаха ги и казаха ,че не е от тях.Аз не им разбирам.Газовата уредба не знам марка и производител ,щу видя утре.Миналата година и смениха рейката.Спомням си ,че преди 6-7 години имаше същия проблемно рядко и слабо се проявяваше.Тогава ми казаха ,че има проблем със ниските обороти.Не са устойчиви и леко придърпваше / сега е непоносимо/Искаха да я оставя 2-3дни да я видят в движение на компютъра и да прегледат всичко.Но не можех без кола тогава , пък и знаете ,че ние винаги отлагаме докато не стане напечено.Но досега си вървеше добре.Мощност,разход-ОК.Само това придърпване /хълцане/ при ускорение.Газаджията си прави настройката на газ. инжекцион, но иска първодаси оправя работата надвигателя на бевзин и когато е ОК да отидапринего да настрои газта.Това е което мога да Ви кажа.Благодаря ,че се опитвате да ми помогнете!
Цитирай
Thanks given by:
#5
jtboev написа:Здравей колега,
най-вероятно си пропуснал времето за смяна на свещи и е избила бобината. Не знам как си я проверявал, но ако можеш я смени и пробвай как ще се държи колата с новата бобина. Имал съм подобни симптоми (не беше волво колата)и се оказа бобина (избила от старост или от стари свещи).


Здравей,
Благодаря за мнението.Ще пробвам с кабелите и след това ще пробвам с бобина.Не им разбирам, но трима различни гледаха и казаха ,че не е бобина.Може и да се лъжат от факта , че миналата година ги смених ,но с втора употреба,не нови!
Цитирай
Thanks given by:
#6
Свещите нови,но сигурно ли е,че са точно за този двигател и са читави? Когато взех моята,сложих нови Бош по каталог,а тя почна да работи по-зле отколкото със старите.Смених ги с оригинални от МП и двигателя заспа!
[Изображение: ab188268.gif]
Цитирай
Thanks given by:
#7
Два пъти съм сменял бобина - няма начин да не разбереш, че е от нея - колата остава на два цилиндъра.
Когато при мен почна да прекъсва по подобен начин(по осезаемо в ниските обороти) се оказа кабел.
Цитирай
Thanks given by:
#8
pliva написа:Свещите нови,но сигурно ли е,че са точно за този двигател и са читави? Когато взех моята,сложих нови Бош по каталог,а тя почна да работи по-зле отколкото със старите.Смених ги с оригинални от МП и двигателя заспа!


Точно с Бош четири електрода съм от 10дни, даденипо каталог.Предитях карах 20дни с Денсо.Старите бяха Беру и нямах проблеми няколко години до развитието на този проблем.
Цитирай
Thanks given by:
#9
Cavalera написа:Два пъти съм сменял бобина - няма начин да не разбереш, че е от нея - колата остава на два цилиндъра.
Когато при мен почна да прекъсва по подобен начин(по осезаемо в ниските обороти) се оказа кабел.

Благодаря, надявам се да е кабел!
Цитирай
Thanks given by:
#10
kris54 написа:
pliva написа:Свещите нови,но сигурно ли е,че са точно за този двигател и са читави? Когато взех моята,сложих нови Бош по каталог,а тя почна да работи по-зле отколкото със старите.Смених ги с оригинални от МП и двигателя заспа!


Точно с Бош четири електрода съм от 10дни, даденипо каталог.Предитях карах 20дни с Денсо.Старите бяха Беру и нямах проблеми няколко години до развитието на този проблем.
Бош-а е боклук май напоследък. Има доста изписано тук по темата,потърси!Например <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=4506&hilit=%D1%81%D0%B2%D0%B5%D1%89%D0%B8+%D0%B3%D0%B0%D0%B7">viewtopic.php?f=8&t=4506&hilit=%D1%81%D0%B2%D0%B5%D1%89%D0%B8+%D0%B3%D0%B0%D0%B7</a><!-- l -->
[Изображение: ab188268.gif]
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)