The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Здр Приятели какво е това до штеката дет има някакви цифри

#1
               
Reply

#2
Здравей, колега това е вакумния клапан които е прикрепен за дросел клапата и чрез вакум ти управлява дросела.
Reply

#3
Volvo v 50 fen Wrote:Здравей, колега това е вакумния клапан които е прикрепен за дросел клапата и чрез вакум ти управлява дросела.
Много благодаря колега,обаче има масло дали трябва да се смени
Reply

#4
А дали е опасно да се кара така има масло под тва чудо,благодаря за инфото
Reply

#5
Къде по точно имаш масло? Под дросел клапана или?
Reply

#6
Volvo v 50 fen Wrote:Къде по точно имаш масло? Под дросел клапана или?
Тва дет си писал вакуумния клапан дето има някви цифри 12:06,дето се вижда и на снимката,между другото мерси много колега за вниманието.Аз съм в Германия днеска ходих при един майстор Руснак той ми каза че е нормално ама мисля че е не е нормално тва нещо
Reply

#7
Здравей, колега не мога да преценя точно от къде ти сълзи и ти омаслява вакумния клапан. Най вероятно да е от самия дросел защото ако го разкачиш най вероятно вътре ще е омаслен, омасляването идва или от картерните газове или от турбото а може и от двете. Аз имам V 50 и на моята е от двойните дросел клапи, едната половина не работеше, вакумния клапан е свързан с един червяк които управлява клапата кога да отвори или да затвори. При мен на единия клапан червяка беше износен и не управляваше клапата, и смених цялата дросел клапа с нова такава. Въпреки, че е нова също сълзи масълце от уплътнението на дросел клапата. Така, че може би за това да човека при когото си ходил ти казва така.
Reply

#8
Volvo v 50 fen Wrote:Здравей, колега не мога да преценя точно от къде ти сълзи и ти омаслява вакумния клапан. Най вероятно да е от самия дросел защото ако го разкачиш най вероятно вътре ще е омаслен, омасляването идва или от картерните газове или от турбото а може и от двете. Аз имам V 50 и на моята е от двойните дросел клапи, едната половина не работеше, вакумния клапан е свързан с един червяк които управлява клапата кога да отвори или да затвори. При мен на единия клапан червяка беше износен и не управляваше клапата, и смених цялата дросел клапа с нова такава. Въпреки, че е нова също сълзи масълце от уплътнението на дросел клапата. Така, че може би за това да човека при когото си ходил ти казва така.
Много ти благодаря Колега за информацията и вниманието,между другото аз имах волво в40 1.9 д стария модел на твоя и бях много много доволен,както и да е дано да си го караш без аварийно без проблеми,мерси много.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)