01-31-2019, 06:19 PM
Проблем при студен старт на двигателя
|
Някой може ли да ми каже от колко градуса почват да подгряват тея свещи ? И може ли една свещ да отчита, че работи, а в същото време да е проблемна ? Проблема за съжаление остана и след смяна с 4 нови дюзи. Трудно пали в студено време и пуши бяло. Това се случва от 10 градуса надолу. Съответно, колкото по-ниска е температурата навън, толкова по-трудно пали и изчиства пушека. Като запали и й подам леко газ от 1000 до 1800 оброта, мотора тресе и не работи равномерно докато е студена. Може ли да е объркана центровката и в същото време да се изстрелва като самолет ? Загрее ли един път няма никакви пушеци. Със старите дюзи като я смачкам на 6-та скорост със 140км/ч на нагорнище пушеше черно, след смяната с новите дюзи това изчезна. И като цяло пушенете сутрин понамаля спрямо със старите. До момента съм дал една камара пари за тая кола и проблема си остава. В най-скоро време ще я засиля към някоя стена.
03-05-2019, 11:15 AM
Подгрева работи при минус 3-4 градуса!
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г. Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
03-18-2019, 05:23 PM
Здравейте. Има развръзка с моя проблем свързан с паленето. След отварянето на двигателя се установи следното : 4 криви биели и 4 водача на главата. Вече са взети биели, биелни лагери и бутални болтове за смяна ,а главата е в специализиран сервиз за смяна на водачи и гумички. Ще се сменят още сегментите и веригата между двата вала на главата. Така и така е отворена... . След като я взема от сервиза ще пиша какво е положението. За първи път виждам кола с такива проблеми в мотора да върви по този начин (тоест много добре, като изключим паленето на студено).
Днес взех колата от сервиза и съм супер доволен. Колата вече пали както трябва и не пуши грам. Ремонта на двигателя ми струваше 2100лв. като включва следното:
4бр. Биели (намерихме втора употреба, иначе щяха да са нови) Биелни лагери Бутални болтове Сегменти 4бр. Водачи на клапаните Някаква магнитна шайба на коляновия вал (беше чукната и смениха и нея) Веригата между двата вала Гумички на клапаните Главата беше закарана в специализиран сервиз за ревизия и подмяна на проблемните части. Гарнитури. Труда на майстора. Масла, филтри. Може да забравям някоя дреболии, но като цяло е това. Резултата е този. Проблема, заради който се наложи отварянето: Абстрахирайте се от дима в двигателния отсек, от незатегнат ЕГР е. Резултата след извършения ремонт на двигателя: Нямаше как да направя на абсолютна еднаква външна температура, но и при 3 градуса беше същото положение. И на двата клипа колата е с чисто нови дюзи. Дано е полезно на някой за в бъдеще.
03-28-2019, 06:52 PM
А знае ли се защо е ударила? Много интересно ,че и на другия колега е била с 4 криви биели...
Volvo S60 D5 - D5244 T - 2004
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |