Posts: 13
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2015
Reputation:
0
Здравейте, за съжаление не съм много активен тук и не успях да си намеря каквото ми трябва за това правя тема.
След почти 4 години безпроблемно ползване на старото V40 преди 2 дни го смених със S80 2008 2.5T. Хубава кола, голям кеф, но днес майсторите констатираха смъртта на компресора за климатика. Работеше си нормално като го взех, умря на следващия ден. Марката на мъртвеца е Nissens. Всички бяха изненадани, понеже изглеждал нов, та версиите са или че просто е евтин (~600лв) китайски боклук или го е скапал гаден фреон. Предишния собственик го е докарал от Германия преди около 3 години и ме съмнява от там да е дошло с китаеца, така че предполагам е изкарал максимум толкова време. До колкото разбрах, каквото и да взема под 1000лв е китайски боклук, в понеделник трябва да направя някаква поръчка, че не може без климатик.
Въпроса ми е, можете ли да препоръчате марка или конкретен модел? Не ми се иска на всеки 1-3 години да давам по 600-800лв за компресор ако са толкова китайски колкото чувам. Но пък и 1500лв ми звучат нереалистично за да имам климатик. Ще бъда благодарен на всякакви предложения и благодаря предварително!
Posts: 39
Threads: 8
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2017
Reputation:
0
Posts: 13
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2015
Reputation:
0
Гледах ги и аз там, странно че нямат нищо за S80 след 2006, когато е моето. А този не изглежда, като моя, клапана и буксите ми са по друг начин. Волвото ми е S80 2008г 2.5T 200кс.
Звънях и на единственото такова Волво пуснато за части и нямаха компресор.
Posts: 552
Threads: 27
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2009
Reputation:
4
Горд собственик на: XC90 D5 2012 г.
Ако ползвате Facebook свържете се с https://www.facebook.com/genuineparts.obqvi.7 Човекът предлага оригинални части на доста прилични цени.
А за употребяван попитайте тук https://www.facebook.com/338809449483587...167755828/, в момента има S80 2008 г. на части.
Не съм ползвал услугите на нито един от двамата, но има много положителни отзиви за тях в групата.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Volvo XC90 D5 (D5244T18) R-Design, АСК, дизел, 2012 г.
-------------
Volvo S80 2.5T (B5254T6) Momentum, АСК, бензин, 2009 г.
Volvo S60 2.4 (B5244S4) Sport, РСК, бензин, 2008 г.
Volvo S60 2.4 (B5244S2) Move, РСК, бензин, 2006 г.
Posts: 39
Threads: 8
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2017
Reputation:
0
04-21-2019, 08:24 AM
(This post was last modified: 04-21-2019, 08:40 AM by v40born.)
тук провери ли от 2008година са
https://m.mobile.bg/details/11481918150296171
https://www.olx.bg/ad/volvo-es-80-2-4-d5...6njMK.html
Ако системата на климатика ти е 1килограм фреон пълненето е 100/130лв.
Монтаж демонтаж на компресора 80/100лв.
Втора употреба компресор 200лв.
Около 400лв.
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
Има нещо странно в агрегатите на S80 P3.
И на моята климатика беше дал фира преди да го закупя и стария собственик го беше сменял в МП, но сега Видата не го разпознава нещо. Отделно от това сменях и хидравлична помпа защото и тя замина, замина и алтернатора. На старата фрегата такива проблеми не съм имал ....
Тъй като при моя мотор смяната на всеки агрегат е едно малко приключение с разглабяне на предницата, не мога да си позволя да сложа втора употреба, колкото и да ми се иска
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Posts: 13
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2015
Reputation:
0
Благодаря на отзовалите се.
Задръстения изсушител на радиатора е най-вероятната причина за 2 умрели компресора. Явно като са сменили първия компресор никой не е загледал радиатора и е заминал и втория. Смених го и се надявам с това да приключи сагата, че стана скъпо.
Има основно дизелови мъртъвци, и макар да изглежда еднакво, компресора не бил същия. Взех компресор Хелла и за момента да чукам на дърво всичко е наред. Разликата в цената с втора ръка не е голяма и реших, че не си струва.
От цялата разправия мога само да препоръчам това момче за ремонт с климатици. Беше точен и си личи че се опитва да ти свърши работа, не просто да отнесе парите. За разлика от D&D, които първо досипаха фреон, после се оказа, че не било това проблема, ама вече са ти сипали, нищо че тече...
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
Въпреки че си разрешил проблема си аз бих ти препоръчал да се свържеш с този колега и той да го погледне : http://volvoclub-bg.com/forum/member.php...e&uid=2879
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
|