This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo S40 2.0d 2008 година - загуба на вакуум
#1
Question 
Имам загуба на вакуум и съм сменил почти всичко. Започвам да изреждам: 


1. Рециклирано турбо (без да има нужда, само освежаване и чистене на геометрия с балансиране на машина с идеални данни)
2. Смяна на електронните вакуум клапани (и двата)
3. Смяна клапан N75
4. Проверени маркучи (ОК са)
5. EGR (затапен)
6. Проверен intercooler (ОК е)
7. MAF сензор сменен (без да има нужда)
*(Сменям всички филтри, на всяка смяна на масло)


Та проблема се изразява в това, че колата върви що годе нормално (не съвсем като преди, но сравнително добре) и идва един момент когато, като я позадържа малко повече време по магистралата над 160 км/ч ми изписва грешка и колата съвсем умира (грешката е - загуба на вакуум/ четена на VIDA).
На живи данни преди да изкара грешката колата върви нормално до 170 км/ч и след това все едно губи вакуум (данните почват да се разминават).
Някой ако има идея от какво може да е това моля да сподели защото точно си мисля, че всичко се е оправило след смяната на поредното нещо по веригата и като я понастъпя ми излиза грешката и се връщам в изходна позиция.
Единственото нещо, което остана според мен е сервото или дебитомера, но дебитомера е редовно чистен и като цяло предполагам, че щом работи във всички други скорости коректно, би трябвало да няма проблем с него. 
Отворен съм за предложения, дали изпускам нещо, от какво може да е. С радост ще попия опит от всеки, който е имал подобен проблем.  Smile
Цитирай
Thanks given by: leovolvo v40
#2
Здравей,

имам същия проблем и вървя по същия път (сменен маркуч и ЕГР), грешката при мен се появява при точно тези условия. 
Volvo XC60 2011 - D3 - 163 к.с. 

Имаше ли развитие при теб? 
Някой друг с подобни оплаквания?
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)