The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
разход на гориво

#1
отскоро карам волво 850 2000 20в .Колко е нормално да харчи,моля кажете
Reply

#2
зависи колко я настъпваш :lol:
аз смятам моя смесен разход винаги на 9 и не съм сбъркал досега. На дълъг път може да падне и до 8-8 и нещо, в града около 10-11.
Говоря за бензин
Reply

#3
а мойта харчи 15 градско... какво не й е наред... ужас.... а аз си мислех че това е нормално... нали е голяма кола..
Reply

#4
aaaaaaa, 15 е много, нали не говориш за газ. на мен ми е стигала макс 12 в най студените дни и то за малко. правил ли си дисгностика, да не са ти мръсни филтрите???
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
Reply

#5
за бензин говоря.... не сам сменял ваздушен и горивен филтър... но май и на диагностика ще трябва да ходя..
Reply

#6
alexymus Wrote:за бензин говоря.... не сам сменял ваздушен и горивен филтър... но май и на диагностика ще трябва да ходя..
На диагностиката моментално ще ти кажат да си смениш въздушния филтър, така че няма какво да чакаш :wink: .
Reply

#7
alexymus Wrote:а мойта харчи 15 градско... какво не й е наред... ужас.... а аз си мислех че това е нормално... нали е голяма кола..

Смени филтрите и ако продължи наи вероятно е да е ламбда сондата.
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp
Reply

#8
Когато колата е наред - имам в предвид всичко - центровки, електроника , дузи, маслото и т.н..
Мръсен ли ти е въздушния филтър!
Меки ли са ти гумите!
Мръсна ли ти е колата!
Неминуемо и тези неща могат да ти дигнат леко разхода от 1литър до 1,5л.
Така че спазвайте тези дребни неща!

п.п.-естествено се взимат и в предвид от този който е зад волана!
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#9
Когато става дума за разход на 850-ца, темата е деликатна, защото параметрите които са променливи са много.
И-и еднозначен отговор, в който да отсечеш като с нож ... е невъзможен!

Може да има излагане на фактология и логически размишления върху тях, като това ДАВА САМО ПРЕДСТАВА, но не заковава с пирон отговора!

Та първо, различните двигатели дават различен разход, а те са няколко: Arrow
/Виж Таблицата, дето съм я прикачил като *.doc/

Второ, състоянието на автомобила, разбирай: на колко хиляди км. е, с какви масла се кара, какви са частите по него ... оригинални или алтернативни :!: /лагери, ходова част, центровки и т.н./

Трето, лицето което си е сложимо задника на шофьорската седалка и със краче се прави на ШЕФьор...

4етвърто, естествено дали е преимуществено градско или селско :wink: карането ... Ако ви кажа, че дори в различните градове, дава различен разход ... ще ме помислите за ... много детайлен, но - ФАКТ!
ИМА СИ И ЛОГИКА ...
Ако караш в София /всъщност си мислиш, че караш/, а по скоро си стоиш на запален двигател, духа те климатика в някоя жега, и ти за 20-йсе минути си минал от НДК до Орлов мост ... и направиш справка на разхода ... :roll: почваш да си мислиш:
АБЕ няма ли да ми излезе по евтино ... по корем да се влача и-и да сменя един стек тениски вместо да се возуря на тая кола, да цакам не само бенза, ами и всичките и берий, заскраховки и-и простотии ...
...
Щото, ако караш в градче като ... Гебрич /Габрово сити :wink: /, наистина ще да е по-икономично, но не защото си в Габрово и пестенето е ... ЗАРАЗА :twisted: . Просто движението е ... като в София през 90-те, когато кротко от Бояна до Орлов мост стигах за 13-15 минути ...

маааалко лирическо отклонение ...
Карах си /тогава/ средно със 100 км., дори тук та-аме ... и 120, макар, че по-късно ... като почнаха кв. "Бокар" и разни камиони и строителни машини защъкаха ... почнаха да контролират скороста ...
Къде е Бокар ли?
Ами-и ... да, вече не се вижда от пътя, защото ... от последвалото строителство ... едвам слънцето се вижда, а беше време, когато ... под моста на околовръсното и отдолу виедукта за НИМ имаше табелка /чесно, някой могат и да потвърдат/: "Пасането на овце - забранено!" ...
Е-е ... спомням си, че паркирах си отстрани на Университета, като ходех на лекции, дори и вътре в двора до Университетската библиотека, преди да сложат бариера /имаше само ... врата/...

Да-бе, да - ОТПЛЕСНАХ СЕ!

Та за РАЗХОДА: ...
значи за да се даде приблизителна и осреднена представа, като се имат предвид горните ПРОМЕНЛИВИ, преди лирическото отклонение ... ето и моите наблюдения с моето животно... дори впряг от такива: /ВОЛ-ВОЛ: 850/ ... 2,5 л., 20 винтила 170 коня, като нема турбогъзария:

Градско: 12-15, а може и повече, ако го бия и се поти до дупка впряга... До 33/100 ... ми е стигало!
Селско: 7-10, ако го пускам по инерция ... и разглеждам околното пространство без да се засягам от "закачливо преминаващи и надминаващи ме коли" може да не надскочи 7-8 л./100 км.!

ДЕТАЙЛ, преди смесено пътуване:
Значи, като си смятам бензина на 10/100 ... трябва да карам кротко!
Ако го смятам 12/100 - карам си нормално,
ако мога да не го смятам ... т.е. 15/100 ... мога да стъпвам на педала и да гледам през шибидаха ... как се местят леко звездите ...
Над 15/100 ... всъщност трябва да гледам само напред, защото както знаят тези със 850-ците ... Като напердашиш ВОЛОВЕТЕ до дупка ... не им харесва да спират бързо от веднъж и-и ... понеже магистралите в БГ се подържат все по-зле, въпреки че за повече пари ... ...
добре е да няма друг добитък по пътя!


Имаше едно такова понятие: "смесен цикъл" ... та зад него аз слагам широкото: 10-15/100 или ако го фиксираме в едно число ...

СМЕСЕН ЦИКЪЛ НА 850: 13,13(13) л./100 км.

или ... внимавайте ... с какви обувки влизате в колата! /ДА СТАВАТ ДО СЛЕДВАЩАТА БЕНЗИНДЖИЙНИЦА ПОНЕ .../ Big Grin
/... по-модерния подход: собствен 850-Аксесоар: туба от 5 л. е добре да има всеки уважаващ себе си багажник на VOLVO 850, без значение от модела!/

П.П. /А, забравих ЗАКЛЮЧЕНИЕТО:
Тубата ... препоръчвам да е пластмасова .../ :lol:
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply

#10
Когато става дума за разход на 850-ца, темата е деликатна, защото параметрите които са променливи са много.
И-и еднозначен отговор, в който да отсечеш като с нож ... е невъзможен!

Може да има излагане на фактология и логически размишления върху тях, като това ДАВА САМО ПРЕДСТАВА, но не заковава с пирон отговора!

Та първо, различните двигатели дават различен разход, а те са няколко: Arrow
/Виж Таблицата, дето съм я прикачил като *.doc/

Второ, състоянието на автомобила, разбирай: на колко хиляди км. е, с какви масла се кара, какви са частите по него ... оригинални или алтернативни :!: /лагери, ходова част, центровки и т.н./

Трето, лицето което си е сложимо задника на шофьорската седалка и със краче се прави на ШЕФьор...

4етвърто, естествено дали е преимуществено градско или селско :wink: карането ... Ако ви кажа, че дори в различните градове, дава различен разход ... ще ме помислите за ... много детайлен, но - ФАКТ!
ИМА СИ И ЛОГИКА ...
Ако караш в София /всъщност си мислиш, че караш/, а по скоро си стоиш на запален двигател, духа те климатика в някоя жега, и ти за 20-йсе минути си минал от НДК до Орлов мост ... и направиш справка на разхода ... :roll: почваш да си мислиш:
АБЕ няма ли да ми излезе по евтино ... по корем да се влача и-и да сменя един стек тениски вместо да се возуря на тая кола, да цакам не само бенза, ами и всичките и берий, заскраховки и-и простотии ...
...
Щото, ако караш в градче като ... Гебрич /Габрово сити :wink: /, наистина ще да е по-икономично, но не защото си в Габрово и пестенето е ... ЗАРАЗА :twisted: . Просто движението е ... като в София през 90-те, когато кротко от Бояна до Орлов мост стигах за 13-15 минути ...

маааалко лирическо отклонение ...
Карах си /тогава/ средно със 100 км., дори тук та-аме ... и 120, макар, че по-късно ... като почнаха кв. "Бокар" и разни камиони и строителни машини защъкаха ... почнаха да контролират скороста ...
Къде е Бокар ли?
Ами-и ... да, вече не се вижда от пътя, защото ... от последвалото строителство ... едвам слънцето се вижда, а беше време, когато ... под моста на околовръсното и отдолу виедукта за НИМ имаше табелка /чесно, някой могат и да потвърдат/: "Пасането на овце - забранено!" ...
Е-е ... спомням си, че паркирах си отстрани на Университета, като ходех на лекции, дори и вътре в двора до Университетската библиотека, преди да сложат бариера /имаше само ... врата/...

Да-бе, да - ОТПЛЕСНАХ СЕ!

Та за РАЗХОДА: ...
значи за да се даде приблизителна и осреднена представа, като се имат предвид горните ПРОМЕНЛИВИ, преди лирическото отклонение ... ето и моите наблюдения с моето животно... дори впряг от такива: /ВОЛ-ВОЛ: 850/ ... 2,5 л., 20 винтила 170 коня, като нема турбогъзария:

Градско: 12-15, а може и повече, ако го бия и се поти до дупка впряга... До 33/100 ... ми е стигало!
Селско: 7-10, ако го пускам по инерция ... и разглеждам околното пространство без да се засягам от "закачливо преминаващи и надминаващи ме коли" може да не надскочи 7-8 л./100 км.!

ДЕТАЙЛ, преди смесено пътуване:
Значи, като си смятам бензина на 10/100 ... трябва да карам кротко!
Ако го смятам 12/100 - карам си нормално,
ако мога да не го смятам ... т.е. 15/100 ... мога да стъпвам на педала и да гледам през шибидаха ... как се местят леко звездите ...
Над 15/100 ... всъщност трябва да гледам само напред, защото както знаят тези със 850-ците ... Като напердашиш ВОЛОВЕТЕ до дупка ... не им харесва да спират бързо от веднъж и-и ... понеже магистралите в БГ се подържат все по-зле, въпреки че за повече пари ... ...
добре е да няма друг добитък по пътя!


Имаше едно такова понятие: "смесен цикъл" ... та зад него аз слагам широкото: 10-15/100 или ако го фиксираме в едно число ...

СМЕСЕН ЦИКЪЛ НА 850: 13,13(13) л./100 км.

или ... внимавайте ... с какви обувки влизате в колата! /ДА СТАВАТ ДО СЛЕДВАЩАТА БЕНЗИНДЖИЙНИЦА ПОНЕ .../ Big Grin
/... по-модерния подход: собствен 850-Аксесоар: туба от 5 л. е добре да има всеки уважаващ себе си багажник на VOLVO 850, без значение от модела!/

П.П. /А, забравих ЗАКЛЮЧЕНИЕТО:
Тубата ... препоръчвам да е пластмасова .../ :lol:


Attached Files
.doc   Engines-Volvo 850.doc (Size: 51.5 KB / Downloads: 491)
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)