The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
въпрос относно XC 60

#31
(01-14-2021, 07:44 PM)NuclearWinter Wrote: Здравей!
Двете вертикални светлини са DLR, т.е. дневни светлини. Тях ги включваш от "врътката" за фаровете, позиция преди късите светлини. Аз карам на къси винаги (т.е "врътката" винаги е в положение къси, защото след като спря двигателя тези светлини угастват). Иначе при включени DLR, след като спреш двигателя, то светлитите (предни и задни) остават да светят като паркинг-светлини.

Щеката за нивото на маслото в двигателя е дълга не-повече от 10 см и се намира ниско долу, търси жълт О-пръстен и го издърпай.

Няма показание за темпертурата на охладителната течност. Аз ползвам OBDII ELM-327 блутут траснсмитер и следя показанията на телефона.

П.П. ЧЕстита придобивка
Благодаря за поясненията!
Reply

#32
Коя година е тази кола?? Аз имам 2015 D5 и DRL-а няма как да го изключа от копчето за фаровете, святят постоянно когато запалиш. Щека за маслото няма. Температура няма ако не си сложиш TFT табло.
Reply

#33
DLR се изключват от копчето да фаровете долу вляво под волана - слагаш на "0" и са изключени! Тествано е на ХС60,2013 facelift - тоест двете светлини са в бронята долу(а не до горе до фаровете).
А как разбрахме - след като написаха Фиш на жена ми  Big Grin ... с крак при излизане го закача и ги изключва(завърта несъзнателно копчето на "0") и ... то няколко пъти  Undecided ...
Reply

#34
(01-20-2021, 09:42 PM)Embi Wrote: DLR се изключват от копчето да фаровете долу вляво под волана - слагаш на "0" и са изключени! Тествано е на ХС60,2013 facelift - тоест двете светлини са в бронята долу(а не до горе до фаровете).
А как разбрахме - след като написаха Фиш на жена ми  Big Grin ... с крак при излизане го закача и ги изключва(завърта несъзнателно копчето на "0") и ... то няколко пъти  Undecided ...

При мен 2015 и на "0" да е пак светят. Въпрос на кодиране.
Reply

#35
Привет на всички.

Реших да се включа в темата тъй като от 2 седмици съм собственик на едно V60 XC 2016 година, D4 двигателя 190 коня, на 90 000 км, 6 степенен автомат. Първите ми впечатления когато се качих в колата бяха УаУ. Колата бе върната от лизинг, купувана в БГ и поддържана само в Мото Пфое, като цяло без една забележка. Колата не е с всички екстри, няма дори кожа, но честно казано аз дори не исках да има кожен салон, защото не ме кефи да ми спарва или да ми седи горещо лятото, както и студено зимата...

Разхода за сега ми го дава при смесен цикъл около 8,2 до 8,4 литра по борд компютъра, работя извън София на около 25 км в една посока. Чудех се дали, този разход е реалния, чета по други форуми че май е такъв. Иначе Волво го официално пишат че е с близо 2 литра надолу.

Също имам въпрос, ако ми се наложи нещо да правя по колата, кой сервиз в момента е най-препоръчителен и къде работят с внимание, че съм се наплашил с разни дето или се учат или работят джаста праста и не пазят колата... Четох не лоши отзиви за този Волво Алтернатив в София.
Reply

#36
Бих искал да поиптам има ли някаква разлика при 2012-2013-2014. Ясно е, че в повечето случаи, по-нова година означава по-малко км, но има ли някакви съществени разлики - двигател, скоростна кутия и т.н при D5 205-215 к.с?
И има ли някаква съществена разлика като надежност и разход между D5 205 и 215 к.с? Кой от двата е за предпочитане?
Reply

#37
Здравей!
Моето шведско момиче е с двигател D5244T15, т.е. D5 на Volvo с 2 турбини, 215 к.с. Варианта на двигателя D5244T10 също е с две турбини, но конските сили са 205. Не съм запознат дали турбините са еднакви, предполагам че са еднакви, разликата в мощността идва от софтуера.
Т.е. може да заключим, че това са на практика идентични двигатели, разликата от 10 к.с. едва ли би се усетила. Разходът ми е около 8 на 100. Можеш да видиш статистиката в линка от подписа.
[Image: volvo-xc-60-r-design-d5-awd_medium.png][Image: citroen-c3-picasso_medium.png]
[Image: opel-movano-3500_medium.png]
Reply

#38
Здравейте приятели Smile От известно време търся да закупя XC60 първа генерация и ходя на огледи, когато изкочи нещо добре изглеждащо. Наскоро пробвах едно 2.0D, 163 коня с ръчна скоростна кутия. Направи ми впечатление, че при отпускане на съединителя оборотите подскачат (сценария е на празен ход). Това дали е нормално? Като цяло дилемата ми е между ръчна кутия или автомат. Повечето екземпляри с автомат, които се предлагат на нашия пазар имат теглич, а това ме навява на мисълта за допълнително натоварване на кутията през годините. Та го приемам за минус това при евентуална покупка на автомобил втора употреба. Ако някой е запознат, моля да сподели това с оборотите дали е нормално Smile

Поздрави!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)