Не звучи много добре. По-принцип възможните варианти са следните:
1) Теч;
2) Отива в цилиндър (проблем с грнитурата на главата) - бих казал рядко срещано;
3) Отива в двигателното масло (ако има топлообменник, проблем с гарнитурата на главата или пукнатина някъде в блок/цилиндри) - топлообменника е по-възможен/срещан проблем спрямо другите два;
4) Отива при маслото на кутията. Може да се случи през радиатора на автомобила в който има вграден топлообменник на маслото на кутията. - среща се по-често спрямо 2) и 3);
-----------------
5) Естествено с течение на времето някакво количество се изпарява, но със сигурност в твоят случай не става въпрос за това.
При всички положения трябва да се посети сервиз. Според мен само теч би могъл да се установи с просто око на паркинга, за съжаление.
Edit: чакай, че се замислих нещо. По-принцип зимата когато е студено се свива повече, това е ясно. Не съм сигурен, че в случаят има значение, защото до оня ден беше зима, но все пак го споменавам.
1) Теч;
2) Отива в цилиндър (проблем с грнитурата на главата) - бих казал рядко срещано;
3) Отива в двигателното масло (ако има топлообменник, проблем с гарнитурата на главата или пукнатина някъде в блок/цилиндри) - топлообменника е по-възможен/срещан проблем спрямо другите два;
4) Отива при маслото на кутията. Може да се случи през радиатора на автомобила в който има вграден топлообменник на маслото на кутията. - среща се по-често спрямо 2) и 3);
-----------------
5) Естествено с течение на времето някакво количество се изпарява, но със сигурност в твоят случай не става въпрос за това.
При всички положения трябва да се посети сервиз. Според мен само теч би могъл да се установи с просто око на паркинга, за съжаление.
Edit: чакай, че се замислих нещо. По-принцип зимата когато е студено се свива повече, това е ясно. Не съм сигурен, че в случаят има значение, защото до оня ден беше зима, но все пак го споменавам.
4.4.. there is no replacement for displacement!