The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Power system service urgent

#1
Здравейте , един ден колата ми изписа съобщение за слаб акумолатор и видях че зарежда с 13.5 V без да има никакви лампи и съобщения . Реших , че е от реле регулатор на алтернатора , смених го и ми изписа Power system service urgent появава се около 10 сек. след запалване . Сложих отново старото реле същото съобщение . ( Не съм свалял динамото - демонтирах колекторите при първото сваляне след това няколко пъти разглобявах старото реле и заменях с новото на място без да разглобявам колекторите , акумолатора задължително беше разкачен .) Отново сложих новото реле зарежда с 13.9 V при пълно натоварване с климатик и фарове отново има съобщение xc90 power system service urgent . Ходих при ел техници всички казват акумолатора е 6 точки ( 2 годишен е ) динамото зарежда , диагностика правиха - предлагат ми да свалят динамото и да го тестват на място. Имам ВИДА но не й разбирам много изписва ми съобщения :
372: CEM-DD21 LIN-bus 2. No signal 
372: CEM-DD30 Communication with the alternator control module (ACM). Signal missing
871: CCM-DD22 LIN bus 2. Incorrect check sum

           

Някой имал ли е подобен проблем и какво и как да проверя ? Около динамото всичко е свързано както трябва .

Волво xc90 2.5 T. 2005.
XC 90 2.5 T 2005г.
Reply

#2
Провери тънкото кабелче на voltage regulator-а. Лош контакт, окисляване, прекъснат кабела някъде в снопа...

Изпратено от моят BV7000 PRO с помощта на Tapatalk
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#3
Кабелът и буксата изглеждат добре , евентуално по веригата нещо да е прекъснато , ще трябва пак да се свалят колекторите. Има ли начин този кабел да се измери с ОМ метър или нещо подобно ?
На снимките се виждат новите четки - едната е леко оронена ( след няколко километра ) възможно ли е където контаквуват в динамото нещо да не е наред и затова да дава грешки ? на другата снимка се виждат конекторите в динамото с огледало .

       
XC 90 2.5 T 2005г.
Reply

#4
Изглежда нормално. Намери EWD (electric wiring diagram) за твоята кола и виж къде да намериш другия край на въпросното тънко кабелче. Май отиваше първо при бушоните... ама говоря на изуст. Намери, провери с мултицета (призвъни го) и така.

Изпратено от моят BV7000 PRO с помощта на Tapatalk
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#5
Аз съм с друг мотор, но преди години ми бяха прецакали алтератора в един сервиз и съответно сменили релето. Обаче компа постоянно даваше грешка, оказа се че не разпознава релето(нищо че си зарежда). Намериха правилното реле и нещата се оправиха.
ex XC90
Reply

#6
При мен също се оказа грешно реле - регулатор , сложих правилното и всичко се оправи . В магазина за авточасти ги дават взаимозаменяеми , но автомобила ги различава и дава грешка.
XC 90 2.5 T 2005г.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)