07-13-2020, 04:37 PM
Здравейте , един ден колата ми изписа съобщение за слаб акумолатор и видях че зарежда с 13.5 V без да има никакви лампи и съобщения . Реших , че е от реле регулатор на алтернатора , смених го и ми изписа Power system service urgent появава се около 10 сек. след запалване . Сложих отново старото реле същото съобщение . ( Не съм свалял динамото - демонтирах колекторите при първото сваляне след това няколко пъти разглобявах старото реле и заменях с новото на място без да разглобявам колекторите , акумолатора задължително беше разкачен .) Отново сложих новото реле зарежда с 13.9 V при пълно натоварване с климатик и фарове отново има съобщение xc90 power system service urgent . Ходих при ел техници всички казват акумолатора е 6 точки ( 2 годишен е ) динамото зарежда , диагностика правиха - предлагат ми да свалят динамото и да го тестват на място. Имам ВИДА но не й разбирам много изписва ми съобщения :
372: CEM-DD21 LIN-bus 2. No signal
372: CEM-DD30 Communication with the alternator control module (ACM). Signal missing
871: CCM-DD22 LIN bus 2. Incorrect check sum
Някой имал ли е подобен проблем и какво и как да проверя ? Около динамото всичко е свързано както трябва .
Волво xc90 2.5 T. 2005.
372: CEM-DD21 LIN-bus 2. No signal
372: CEM-DD30 Communication with the alternator control module (ACM). Signal missing
871: CCM-DD22 LIN bus 2. Incorrect check sum
Някой имал ли е подобен проблем и какво и как да проверя ? Около динамото всичко е свързано както трябва .
Волво xc90 2.5 T. 2005.
XC 90 2.5 T 2005г.