The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ауспух, катализатор, гърне...

#1
Колеги, искам да споделя радостните си впечатления от сервиза, който посетих днес.
Първо малко "лирично отклонение - история на заболяването": Преди време писах и аз в една друга тема за загуба на мощност. При Милен (Tragedy) загубата на мощност се оказа запушен въздушен филтър. Моя обаче беше нов и чист. След посещението ми в МПф, се оказа, че имам спукан маркуч на турбото. Смениха го и като че ли колата се пооправи. Да, ама не съвсем. Докато преди няколко дни се чухме с Данаил (sata), който ми подсказа, че евентуално е запушен катализатор (филтър за твърди частици). След преглед на канал, се оказа, че освен една пробила мека връзка (от тия телените, плетените) и е пробит и кожуха на катализатора. Поинтересувах се, какво би ми струвало смяната на всичките тия неща в "оторизирания сервиз" МПф. Цифрата отиваше към 2000 (две хиляди) лева. Confusedhock: Изпотиха ми се очилата, като чух, още повече, че там когато ти обявят някаква цена, тя задължително става висше.
Та взех да се ровичкам из нета и да търся алтернативни решения. И го намерих - "Ауспуси Лазаров" За тези, които ще се заинтересуват, публикувам адрес и телефон:

гр. София
кв.Левски
ул. Дряновски манастир 6
тел: 8451749
гсм:0888746507

Уговорих си час по телефона, като за около час и половина беше сменен катализатора (оказа се че при мен са 2 броя филтри, от които единия тотално запушен :evil: ), меката връзка, човека ми даде писмена гаранция за 24 месеца. И всичко пипнато професионално, качествено, придружено с приятни разговори помежду ни. И още едно предимство според мен, е че човека работи сам - т.е. не е за някой и да гледа да претупа работата. Заедно с труда и материалите всичко ми струваше 220 (двеста и двадесет) лв. :thumbright: :roll: След смяната колата утихна, въобще си смени "гласа" като направо започна да пее. Още повече се възхитих, когато прибирайки се до Благоевград, усетих една съвсем друга кола - самолет иззтребител. И просто не се стърпях, вдигнах телефона и се обадих на г-н Лазаров да му изкажа благодарностите си.
Усетих, че и на него му стана кеф, ама си го заслужава.
460GLE 1,8i(1991) -> V40 1,8i Sportline(1998) -> S80 D5 (2002) 198hp/4100, 415Nm/1660-3000
[Image: v.gif][Image: o.gif][Image: l.gif][Image: v.gif][Image: o.gif]
Reply

#2
Колеги, искам да споделя радостните си впечатления от сервиза, който посетих днес.
Първо малко "лирично отклонение - история на заболяването": Преди време писах и аз в една друга тема за загуба на мощност. При Милен (Tragedy) загубата на мощност се оказа запушен въздушен филтър. Моя обаче беше нов и чист. След посещението ми в МПф, се оказа, че имам спукан маркуч на турбото. Смениха го и като че ли колата се пооправи. Да, ама не съвсем. Докато преди няколко дни се чухме с Данаил (sata), който ми подсказа, че евентуално е запушен катализатор (филтър за твърди частици). След преглед на канал, се оказа, че освен една пробила мека връзка (от тия телените, плетените) и е пробит и кожуха на катализатора. Поинтересувах се, какво би ми струвало смяната на всичките тия неща в "оторизирания сервиз" МПф. Цифрата отиваше към 2000 (две хиляди) лева. Confusedhock: Изпотиха ми се очилата, като чух, още повече, че там когато ти обявят някаква цена, тя задължително става висше.
Та взех да се ровичкам из нета и да търся алтернативни решения. И го намерих - "Ауспуси Лазаров" За тези, които ще се заинтересуват, публикувам адрес и телефон:

гр. София
кв.Левски
ул. Дряновски манастир 6
тел: 8451749
гсм:0888746507

Уговорих си час по телефона, като за около час и половина беше сменен катализатора (оказа се че при мен са 2 броя филтри, от които единия тотално запушен :evil: ), меката връзка, човека ми даде писмена гаранция за 24 месеца. И всичко пипнато професионално, качествено, придружено с приятни разговори помежду ни. И още едно предимство според мен, е че човека работи сам - т.е. не е за някой и да гледа да претупа работата. Заедно с труда и материалите всичко ми струваше 220 (двеста и двадесет) лв. :thumbright: :roll: След смяната колата утихна, въобще си смени "гласа" като направо започна да пее. Още повече се възхитих, когато прибирайки се до Благоевград, усетих една съвсем друга кола - самолет иззтребител. И просто не се стърпях, вдигнах телефона и се обадих на г-н Лазаров да му изкажа благодарностите си.
Усетих, че и на него му стана кеф, ама си го заслужава.
460GLE 1,8i(1991) -> V40 1,8i Sportline(1998) -> S80 D5 (2002) 198hp/4100, 415Nm/1660-3000
[Image: v.gif][Image: o.gif][Image: l.gif][Image: v.gif][Image: o.gif]
Reply

#3
На колко хил. км. ти беше колата Роко, като направи гореописаната замяна?

И 220 лв. е цената за:
а. катализатор
б. ... /филтър за тв. частици евентуално при теб/?
в. мека връзка
+ труд?
:roll: /има ли такова животно?/

Какво препоръча човека за ревизия и подмяна на катализаторите, като съответно ти си дизел, но може да е споменал и нещо за бензиновите?


Абе я сподели по-широко благите приказки с Лазаров, а не с ченгел и въпроси да тече осведомяването Big Grin
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply

#4
На колко хил. км. ти беше колата Роко, като направи гореописаната замяна?

И 220 лв. е цената за:
а. катализатор
б. ... /филтър за тв. частици евентуално при теб/?
в. мека връзка
+ труд?
:roll: /има ли такова животно?/

Какво препоръча човека за ревизия и подмяна на катализаторите, като съответно ти си дизел, но може да е споменал и нещо за бензиновите?


Абе я сподели по-широко благите приказки с Лазаров, а не с ченгел и въпроси да тече осведомяването Big Grin
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply

#5
Колата ми беше на 181000км.
Независимо дали е катализатор или ФТЧ (филтър за твърди частици), в зависимост от горивото (чистотата му най-вече), препоръчително е да се смени след пробег 100 х.км - 160 х.км. Всъщност в темата "ЦЕННИ СЪВЕТИ":
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=2567&start=15">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewt ... 7&start=15</a><!-- m -->
е доста подробно описано какво, кога и как.
В момента ми беше трудно да си позволя да купувам нов ФТЧ, още повече, че на моята кола се оказаха 2бр. Та въпросният ФТЧ беше заменен с резонаторно гърне.
220лв. беше общата цена за:
- труда за демонтаж на старите компоненти;
- труда за монтажа на новите такива;
- нова мека връзка;
- ново резонаторно гърне;
- и други необходими тръби, огъване, рязане, заваряване, силикон, боядисване.
Безкрайно съжалявам :oops: , че за известен период от време ще замърсявам нелегитимно околната среда с изгорели газове, но се надявам някога да мога да си сложа ФТЧ (освен ако пък не сложа :wink: ).
Подмяната на ФТЧ или катализатора с резонаторно гърне по никакъв начин не се отразява на работата на автомобила. Само на чистотата на изхвърлените газове.
460GLE 1,8i(1991) -> V40 1,8i Sportline(1998) -> S80 D5 (2002) 198hp/4100, 415Nm/1660-3000
[Image: v.gif][Image: o.gif][Image: l.gif][Image: v.gif][Image: o.gif]
Reply

#6
Колата ми беше на 181000км.
Независимо дали е катализатор или ФТЧ (филтър за твърди частици), в зависимост от горивото (чистотата му най-вече), препоръчително е да се смени след пробег 100 х.км - 160 х.км. Всъщност в темата "ЦЕННИ СЪВЕТИ":
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=2567&start=15">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewt ... 7&start=15</a><!-- m -->
е доста подробно описано какво, кога и как.
В момента ми беше трудно да си позволя да купувам нов ФТЧ, още повече, че на моята кола се оказаха 2бр. Та въпросният ФТЧ беше заменен с резонаторно гърне.
220лв. беше общата цена за:
- труда за демонтаж на старите компоненти;
- труда за монтажа на новите такива;
- нова мека връзка;
- ново резонаторно гърне;
- и други необходими тръби, огъване, рязане, заваряване, силикон, боядисване.
Безкрайно съжалявам :oops: , че за известен период от време ще замърсявам нелегитимно околната среда с изгорели газове, но се надявам някога да мога да си сложа ФТЧ (освен ако пък не сложа :wink: ).
Подмяната на ФТЧ или катализатора с резонаторно гърне по никакъв начин не се отразява на работата на автомобила. Само на чистотата на изхвърлените газове.
460GLE 1,8i(1991) -> V40 1,8i Sportline(1998) -> S80 D5 (2002) 198hp/4100, 415Nm/1660-3000
[Image: v.gif][Image: o.gif][Image: l.gif][Image: v.gif][Image: o.gif]
Reply

#7
Да, де изтърбушили са ти катализаторите и филтрите и са заменени с гърнета.
Ако човекът си е свършил съвестно работата - няма проблеми.
Иначе за замяна с оригинални - цените са солени.
Only the Best is good enough - YES!
Reply

#8
Да, де изтърбушили са ти катализаторите и филтрите и са заменени с гърнета.
Ако човекът си е свършил съвестно работата - няма проблеми.
Иначе за замяна с оригинални - цените са солени.
Only the Best is good enough - YES!
Reply

#9
Tony Wolf Wrote:Да, де изтърбушили са ти катализаторите и филтрите и са заменени с гърнета.
Ако човекът си е свършил съвестно работата - няма проблеми.
Иначе за замяна с оригинални - цените са солени.
Не бе, Тони. Старите са отстранени и заменени с резонаторно гърне. Има вариант, при който с изтърбушване (ламаринения корпус се запазва, като се разтрошава съдържанието му - разни активни въглени, оформени като пита с отвори) се постига отпушването на изпускателната система, но тогава при работа на двигателя, особено при рязко подаване на газ започва един звук, подобен на дрънкане на ламарина, все едно барабаниш по празен варел - много неприятно.
Втори вариант е "разпаряне" на катализатора и пълненето му с разни резонаторни прегради. Но това отнема много време - ден, два..., а ефектът е абсолютно същия като от резонаторно гърне.
За това се спрях на третия вариант - замяна на катализаторното гърне (гърнета) с резонаторно - бързо, лесно, ефективно и не толкова скъпо както в сравнение с четвърти вариант - нов катализатор - ама тогава си в хил. лева Confusedhock:
460GLE 1,8i(1991) -> V40 1,8i Sportline(1998) -> S80 D5 (2002) 198hp/4100, 415Nm/1660-3000
[Image: v.gif][Image: o.gif][Image: l.gif][Image: v.gif][Image: o.gif]
Reply

#10
Tony Wolf Wrote:Да, де изтърбушили са ти катализаторите и филтрите и са заменени с гърнета.
Ако човекът си е свършил съвестно работата - няма проблеми.
Иначе за замяна с оригинални - цените са солени.
Не бе, Тони. Старите са отстранени и заменени с резонаторно гърне. Има вариант, при който с изтърбушване (ламаринения корпус се запазва, като се разтрошава съдържанието му - разни активни въглени, оформени като пита с отвори) се постига отпушването на изпускателната система, но тогава при работа на двигателя, особено при рязко подаване на газ започва един звук, подобен на дрънкане на ламарина, все едно барабаниш по празен варел - много неприятно.
Втори вариант е "разпаряне" на катализатора и пълненето му с разни резонаторни прегради. Но това отнема много време - ден, два..., а ефектът е абсолютно същия като от резонаторно гърне.
За това се спрях на третия вариант - замяна на катализаторното гърне (гърнета) с резонаторно - бързо, лесно, ефективно и не толкова скъпо както в сравнение с четвърти вариант - нов катализатор - ама тогава си в хил. лева Confusedhock:
460GLE 1,8i(1991) -> V40 1,8i Sportline(1998) -> S80 D5 (2002) 198hp/4100, 415Nm/1660-3000
[Image: v.gif][Image: o.gif][Image: l.gif][Image: v.gif][Image: o.gif]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)