The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dvigatelite na VOLVO 850

#1
Zdraveite,

Imam namerenie da si kopuvam 850. Njakoi moze li da mi kaze s kakvo dvigateli se predlagat i koi dvigatel e za pedpochitane za balgarija. Kakva e razlikata mezdu 2.0-10v i 2.0-20v. Kakav razhod moga da ochakvam na gaz.
Reply

#2
Zdraveite,

Imam namerenie da si kopuvam 850. Njakoi moze li da mi kaze s kakvo dvigateli se predlagat i koi dvigatel e za pedpochitane za balgarija. Kakva e razlikata mezdu 2.0-10v i 2.0-20v. Kakav razhod moga da ochakvam na gaz.
Reply

#3
Първия е 126 к.с. /2.0 10в./, а втория е 143 к.с. /2.0 20в./

Естествено първия е по-икономичен, но и най-малкия двигател който се слага на 850-тиците. Той май че е за предпочитане в градски условия, където ... тръгни-спри, чак толкова няма значение мощта и скоростта.
Примерно Гадния Метъл от Пловдив има 126 к.с. комби 850 и може да ти каже доста повече.

Втория е с повече мощ - има по добри характеристики и е по-добър при смесен режим на каране.

Това е среден двигател, защото има:
2.5 20в., - 170 к.с., какъвто имам аз. Това е най-мощния атмосферен двигател. Най-добър за извънградско каране. Доста е лаком от към "тунджа" но както и да натовариш автомобила - няма проблем.

Има и Турбо версии, които с по-малък обем /2.3, 2.4 20в./ и имат по-добри характеристики от атмосферните двигатели.
При Волво това е: Т 222 к.с. Т-5, 239 к.с..
След допълнителни разни подобрения и модификации може да бъде докаран "Т" двигател 2.4 или 2.5 до 250 к.с. и 300 к.с.


За повече инфо - виж различните сайтове за Волво и примерно тук:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%B2%D0%BE_850">http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0% ... %D0%BE_850</a><!-- m -->
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply

#4
Първия е 126 к.с. /2.0 10в./, а втория е 143 к.с. /2.0 20в./

Естествено първия е по-икономичен, но и най-малкия двигател който се слага на 850-тиците. Той май че е за предпочитане в градски условия, където ... тръгни-спри, чак толкова няма значение мощта и скоростта.
Примерно Гадния Метъл от Пловдив има 126 к.с. комби 850 и може да ти каже доста повече.

Втория е с повече мощ - има по добри характеристики и е по-добър при смесен режим на каране.

Това е среден двигател, защото има:
2.5 20в., - 170 к.с., какъвто имам аз. Това е най-мощния атмосферен двигател. Най-добър за извънградско каране. Доста е лаком от към "тунджа" но както и да натовариш автомобила - няма проблем.

Има и Турбо версии, които с по-малък обем /2.3, 2.4 20в./ и имат по-добри характеристики от атмосферните двигатели.
При Волво това е: Т 222 к.с. Т-5, 239 к.с..
След допълнителни разни подобрения и модификации може да бъде докаран "Т" двигател 2.4 или 2.5 до 250 к.с. и 300 к.с.


За повече инфо - виж различните сайтове за Волво и примерно тук:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%B2%D0%BE_850">http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0% ... %D0%BE_850</a><!-- m -->
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply

#5
Всъщност 2,0 20клапана дава по-малък разход от 10клапановия понеже на него му идва малко по-тежко купето. А иначе 2,5 турбоинжекцията е най-добрия ама е гълтач.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#6
Всъщност 2,0 20клапана дава по-малък разход от 10клапановия понеже на него му идва малко по-тежко купето. А иначе 2,5 турбоинжекцията е най-добрия ама е гълтач.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#7
BOYCH Wrote:Първия е 126 к.с. /2.0 10в./, а втория е 143 к.с. /2.0 20в./

Естествено първия е по-икономичен, но и най-малкия двигател който се слага на 850-тиците. Той май че е за предпочитане в градски условия, където ... тръгни-спри, чак толкова няма значение мощта и скоростта.
Примерно Гадния Метъл от Пловдив има 126 к.с. комби 850 и може да ти каже доста повече.

Втория е с повече мощ - има по добри характеристики и е по-добър при смесен режим на каране.

Това е среден двигател, защото има:
2.5 20в., - 170 к.с., какъвто имам аз. Това е най-мощния атмосферен двигател. Най-добър за извънградско каране. Доста е лаком от към "тунджа" но както и да натовариш автомобила - няма проблем.

Има и Турбо версии, които с по-малък обем /2.3, 2.4 20в./ и имат по-добри характеристики от атмосферните двигатели.
При Волво това е: Т 222 к.с. Т-5, 239 к.с..
След допълнителни разни подобрения и модификации може да бъде докаран "Т" двигател 2.4 или 2.5 до 250 к.с. и 300 к.с.


За повече инфо - виж различните сайтове за Волво и примерно тук:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%B2%D0%BE_850">http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0% ... %D0%BE_850</a><!-- m -->

BOYCH, БЛАГОДАРЙА ЗА ИНФОРМАЗИЙАТА.
ИЗВИНЙАВАИ, НО КОЛКО ДАНАК ПЛАСХТАС ЗА ТОЗИ ЗВЙАР ДЕТО КАРАС. НЕСТО НЕ МИ РАБОТИ КИРИЛИЗАТА КАТО ХОРАТА Smile
Pozdravi

<!-- e --><a href="mailto:jim7775@abv.bg">jim7775@abv.bg</a><!-- e -->
0887/677164
Reply

#8
BOYCH Wrote:Първия е 126 к.с. /2.0 10в./, а втория е 143 к.с. /2.0 20в./

Естествено първия е по-икономичен, но и най-малкия двигател който се слага на 850-тиците. Той май че е за предпочитане в градски условия, където ... тръгни-спри, чак толкова няма значение мощта и скоростта.
Примерно Гадния Метъл от Пловдив има 126 к.с. комби 850 и може да ти каже доста повече.

Втория е с повече мощ - има по добри характеристики и е по-добър при смесен режим на каране.

Това е среден двигател, защото има:
2.5 20в., - 170 к.с., какъвто имам аз. Това е най-мощния атмосферен двигател. Най-добър за извънградско каране. Доста е лаком от към "тунджа" но както и да натовариш автомобила - няма проблем.

Има и Турбо версии, които с по-малък обем /2.3, 2.4 20в./ и имат по-добри характеристики от атмосферните двигатели.
При Волво това е: Т 222 к.с. Т-5, 239 к.с..
След допълнителни разни подобрения и модификации може да бъде докаран "Т" двигател 2.4 или 2.5 до 250 к.с. и 300 к.с.


За повече инфо - виж различните сайтове за Волво и примерно тук:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%B2%D0%BE_850">http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0% ... %D0%BE_850</a><!-- m -->

BOYCH, БЛАГОДАРЙА ЗА ИНФОРМАЗИЙАТА.
ИЗВИНЙАВАИ, НО КОЛКО ДАНАК ПЛАСХТАС ЗА ТОЗИ ЗВЙАР ДЕТО КАРАС. НЕСТО НЕ МИ РАБОТИ КИРИЛИЗАТА КАТО ХОРАТА Smile
Pozdravi

<!-- e --><a href="mailto:jim7775@abv.bg">jim7775@abv.bg</a><!-- e -->
0887/677164
Reply

#9
на 126 кс е около 150 лв, на бойч предполагам е около 200 лв, може и малко отгоре Confusedhock:

предлагат се с богато ранообразие бензинови двигатели / до 11 вида през '97 / на волво и един дизелов на ауди. Всички са 5-цилиндрови.
абревиатурата се чете по следния начин

В - бензин
D - дизел
Т - турбиниран
първата цифра е броя на цилиндрите
вторите две цифри показват кубатурата
4-тата цифра е броя на клапаните

В 5202 - означава бензин, 5 цилиндъра, 2000 см3, с по два клапана
В 5234 Т - означава бензин, 5 цилиндъра, 2300 см3, с по 4 клапана, турбиниран

и тн. Номера на всеки двигател започва с тази абревиатура, за да се знае от кой тип е. Мисля че изключение прави само дизеловия двигател, който е единствен и там не се слага номер

разходът може да варира от 8до 28 л/100 в зависимост от състоянието на двигателя, от задкормилното устройство, от атмосферните условия, от начина и мястото на движение и др фактори
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
Reply

#10
на 126 кс е около 150 лв, на бойч предполагам е около 200 лв, може и малко отгоре Confusedhock:

предлагат се с богато ранообразие бензинови двигатели / до 11 вида през '97 / на волво и един дизелов на ауди. Всички са 5-цилиндрови.
абревиатурата се чете по следния начин

В - бензин
D - дизел
Т - турбиниран
първата цифра е броя на цилиндрите
вторите две цифри показват кубатурата
4-тата цифра е броя на клапаните

В 5202 - означава бензин, 5 цилиндъра, 2000 см3, с по два клапана
В 5234 Т - означава бензин, 5 цилиндъра, 2300 см3, с по 4 клапана, турбиниран

и тн. Номера на всеки двигател започва с тази абревиатура, за да се знае от кой тип е. Мисля че изключение прави само дизеловия двигател, който е единствен и там не се слага номер

разходът може да варира от 8до 28 л/100 в зависимост от състоянието на двигателя, от задкормилното устройство, от атмосферните условия, от начина и мястото на движение и др фактори
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)