тази е добра, стига да не е удряна, даже е много добра. Само не мога да разбера какъв е смисълът да връщтат километража, ако навъртяните километри са под 200 000...едва ли тази кола е на 90000, на тази цена. А и кои си продава колата на 90000км...В сервизната книжка на мойта пишеше 88000 през 2004-та, като на 110000 е трябвало да мине на преглед. Взех я на 105000. Естествено лампата Servize на таблото свети, ма ще мине през moto-phohe да я угасят...
Отиваш и я виждаш изглежда добре. Угледай я най-вече да няма някакви по-серизни удари, да няма криви греди или усуквания, че тези неща са непоправими. После я пробвай дали кончетата са живи ( в смисъл от 115 да не са останали 15 :lol: ) поспазари се и я взимай. Какво толкова. Като я вземеш ти предстои смяна на ангренажен ремък и ролки и масло, наливаш бензи и караш, все пак това е Волво :wink: Ние скоро взехме такава 1999, ако имаш въпроси и можем да помогнем питай. Имай предвид, че тези 1996-1999 S/V40 сега започват да влизат с тирове, започва им пика.
тази е добра, стига да не е удряна, даже е много добра. Само не мога да разбера какъв е смисълът да връщтат километража, ако навъртяните километри са под 200 000...едва ли тази кола е на 90000, на тази цена. А и кои си продава колата на 90000км...В сервизната книжка на мойта пишеше 88000 през 2004-та, като на 110000 е трябвало да мине на преглед. Взех я на 105000. Естествено лампата Servize на таблото свети, ма ще мине през moto-phohe да я угасят...
Има тема за "ресетване на service". Погледни я, може да ти е от полза.
Аз лично успях сам да изгася лампичката. Мисля, че става на коли от 99г. нататък.
Абе, пробвахме онзи трик с лампата SERVICE, ма не се получи да я угасим. И някъде гледах, че повечето модели имали някаква врътка за компютъра, ма тая няма. Някакъв кабел виси с куплунг, невързан, кои го знае какъв е... :roll:
Mishell Wrote:Абе, пробвахме онзи трик с лампата SERVICE, ма не се получи да я угасим. И някъде гледах, че повечето модели имали някаква врътка за компютъра, ма тая няма. Някакъв кабел виси с куплунг, невързан, кои го знае какъв е... :roll:
Mishell Wrote:Абе, пробвахме онзи трик с лампата SERVICE, ма не се получи да я угасим. И някъде гледах, че повечето модели имали някаква врътка за компютъра, ма тая няма. Някакъв кабел виси с куплунг, невързан, кои го знае какъв е... :roll:
Mishell Wrote:Абе, пробвахме онзи трик с лампата SERVICE, ма не се получи да я угасим. И някъде гледах, че повечето модели имали някаква врътка за компютъра, ма тая няма. Някакъв кабел виси с куплунг, невързан, кои го знае какъв е... :roll:
Е хубаво де, при мен свети 2 минути и изгасва.
То при всички е така .
Ми къф е проблемът тогава, че да reset-вате системата
Е хубаво де, при мен свети 2 минути и изгасва.[/quote]
То при всички е така .[/quote]
Ми къф е проблемът тогава, че да reset-вате системата
Нека си свети[/quote]
Ма да си свети, обаче ще я заведа на сервиз, щот не съм и научила още каквото има там по компютъра. Освен това не свети индикацията на таблото, дето е за външната темпертура, а заедно с нея и врътката, наи-вляво на таблото...
А и светва някаква си лапма там, дето била, цитирам:
"Bulb failure warning light
The light will come on if one of the brake light bulbs are defective when the brake pedal is pressed."
каквото и да означава това. И снимка имам даже