The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Въпроси за D5 185/205/215hp

#1
Здравейте и за много години,

От известно време разглеждам D5 дизеловите мотори на Волво, и по-конкретно моделите:
* 185hp D5244T4
* 205hp D5244T10
* 215hp D5244T15

Интересувам се:
1) Кой е по-удачен избор за БГ и качеството на дизела при нас
2) На кой дюзите ще могат да се рециклират? При 205/215hp до колкото знам се ползва пиезо-елемент
3) Могат ли да се карат с обикновен дизел от Лукойл/ЕКО/Шел или трябва да се ползва премиум-а. Като цяло има ли нужда да се слага винаги добавка, която увеличава цетановото число?

До колкото знам 205/215hp е по-новото поколение, което е по-икономично, по-безшумно, по-здраво заради дву-степенната турбина, но но си мисля, че ще е и по-придирчиво към качеството на дизела.

До момента съм имал 2 бензинови S40ки с 2.4i (170hp) двигателя, но се заглеждам за XC60/70 и там дизела по-лесно се намира. Знам за останалите проблеми като DPF, ERG и т.н. Интересува ме колеги с горните двигатели да споделят как се им се отразява българската "нафта" и какво е положението с дюзите.

Благодаря предварително на отзовалите се!
Reply



Messages In This Thread
Въпроси за D5 185/205/215hp - by stephan - 01-12-2021, 06:03 PM

Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)