The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo S60 - 2001ва

#1
Здравейте колеги.
Имам следното питане:

Имам Волво S60, 2001-ва година, 2.4 - 170 коня бензин.
Съединителя е за смяна.
Опцията е нов - с демпферен маховик и обикновен - без маховик, който е по-евтин с около 5-600 лв.
Човека, който ми прави колата, каза, че според него е по-добре да си сложа такъв без маховик, заради по-ниската цена и евентуално за в бъдеще, ако пак се наложи ремонт, ще е по-евтино.

Аз лично не съм почитател на подбни "побългарявания", но реших да питам тук за ескпертно мнение.

Благодаря предварително.

Поздрави!
Volvo S60, 2.4 - 170 hp, 2001
Reply

#2
Не си струва, ако в момента е здрав един ден смяната му(демонтаж-монтаж) ще ви струва същите пари които ще спестите сега. Ако можете да си го позволите в момента според мен го подменете.

Smile
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#3
Струва ми се малко вероятно, двигател с въртящ момент на половината от гайковерт в Лидл, да е счупил маховика.
При този тип мотори трябва поне два съединителя да си отидат за да се наложи смяна на маховика.
Прегледайте го внимателно вероятно не е за смяна.
Reply

#4
Не знам дали е маховика, пробелма е, че съединителя много високо отделя - почти накрая вече и понякога се получава приплъзване на баир като дам повече газ.
Вдига обороти а тяга няма...
Volvo S60, 2.4 - 170 hp, 2001
Reply

#5
Здравей Колега, и при мен бе така. Оправи се само със смяна на притискателния, феродовия диск, и лагер помпата. Маховика, е наред. както  казва Тишо, и аз съм убеден, че няма да ти се наложи да смениш маховика.
Reply

#6
(03-14-2021, 02:44 PM)valentinno Wrote: Здравей Колега, и при мен бе така. Оправи се само със смяна на притискателния, феродовия диск, и лагер помпата. Маховика, е наред. както  казва Тишо, и аз съм убеден, че няма да ти се наложи да смениш маховика.

Дано да е така, че маховиха скъп, ама кво да се прави, обичам си я колата Smile))
Колко Ви излезе ремонта на Вас ако не е тайна?
Volvo S60, 2.4 - 170 hp, 2001
Reply

#7
За съединител комплект, т.е. съединител + маховик на LUK дадох 1800 лв. миналта година. За труд ми взеха към 300-350 лв.
Без маховик предполагам, че ще паднеш под 1000 лв. за частите.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)