The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo V40 2.0T 160 HP

#1
Здравейте, колеги!

След дълго чудене и няколко главоболия с Volvo S40 1.6 105, реших да не се отказвам от марката и модела, затова прецених да закупя този път по-големия двигател, комби и по-запазен екстериор и интериор с предварителен технически преглед.

Колата се оказа с лек теч на масло, но ходова част, двигател и компютър засега са ОК.

Имам няколко въпроса:
1. Доверен сервиз за гр. Пловдив, който е специалист по марката и може да ми помогне да се реновира интериор и да се поправят скърцащите елементи (все пак е кола на 23 години, колкото и да е запазена си има кусури).
2. Нужен ми е модул + дистанционно за централното заключване (да търся в морга или имате предложение)
3. Има лек проблем при запалването - не винаги пали от първия път, трябва да завърти няколко пъти преди да тръгне
4. Добър сайт за закупуване на интериорни аксесоари

Извинявам се за разхвърляните въпроси, но съм гол и бос по тази тема, а искам да въведа колата в изряден вид.
Reply

#2
Нека така да кажем, проблема с паленето се оказа доста по-дълбок, отколкото се предполагаше. След смяна на:

- изпарител на газовата
- свещи
- кабели за свещите

Закарах колата на сервиз в Пловдив. След 2 седмици мъки и тестове се разбра, че проблема е от турбото. Актуатора е тотално прецакан и общо взето турбото е за смяна. Случайно някой да продава актуатор или да има читаво турбо, втора ръка?
Reply

#3
Личи си че си много бос по темата и майсторите се възползват от това да ти вземат парите като шаранче си за тях направо хахах не искам да те обиждам ама това си е живата истина.Едва ли турбото или актуатора ще са причината за непаленето по скоро виж датчиците на колянов и разпределителен вал и регулатора на налягането на бензина бобините от турбото или актуатора  не е проблема в паленето.Провери си центровката да не ти е избягала с някой друг зъб на разпределителните валове тези мотори имат защита при скъсване на ремък от удряне на клапаните и ако ти е избягал с един зъб еле 2 -3 зъба центровката може и да е от туй.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)