The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 2 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Покупка на S60, автоматик

#1
Здравейте колеги,
преди години отворих тема в този форум, в която ми се искаше да получа повечко информация относно възможностите за покупка на S80, предимствата, недостатъците и всичко останало. Получих меко казано полезни отговори, за което много благодаря!

За съжаление, колата, която карах до момента(Зафира А, 2000г, бензинов мотор) окончателно се предаде и просто дойде моментът да се ориентирам към покупката на нова. Както и преди време, когато отворих онази тема, така и сега, Volvo е марката, към която съм се насочил, с тази разлика, че снижих очакванията си, съгласно бюджетът, с който разполагам. Имам възможност да познавам марката от една 850-ка, която баща ми кара и съм меко казано впечатлен от здравината на тази кола, имайки предвид възрастта й.

Та, след доста ровене, се насочих към един определен модел, който утре сутрин ще разгледам. Става въпрос за Volvo S60 T5, 2.3 Turbo от 2001г, 250 конски сили. Колата е с газов инжекцион BRC, на 369 000 километра(човекът според мен е бил откровен тук, за разлика от 99% от останалите обяви по сайтовете). Цената й е разумна(около 4000 лева в момента), влиза в бюджета ми. Отговаря и на критериите, които съм си поставил:

1. Автоматична скоростна кутия(абсолютно задължително)
2. Бензинов мотор(нямам нищо против дизелите, просто бензинът ми е за предпочитане при покупка, поради безобразно скъпите евентуални ремонти при дизелите)
3. Запазен външен вид(без ръжди, все пак съм карал Опел до онзи ден Big Grin )

Това, което ме интересува е по-скоро какво е мнението ви за конкретния мотор, както и за автоматичната трансмисия, която се слага в този модел? Всякакви впечатления ще ми бъдат полезни.
Reply

#2
Прекарваш я за щателен преглед през сервиз, който е запознат с марката и ако ти кажат, че е ОК я взимаш като не забравяш да си заделяш едни 3-4 хиляди за ремонти на АСК или нещо друго, ако изтропа и почваш да караш с кеф...
бай Вълчо си харчи, но като за "малка ГАЗ-ка" не е толкова страшно, а и ти пълни душата на MAX ...до тук толкова - цък >> [Image: 942505.png]
V8 is the Soundtrack of my Life !!!
Reply

#3
20 годишна кола... За 4000лв. Не е много добра идея според мен. Това е кола с почти приключил ресурс за експлоатация. Автоматик на почти 400к км. си е едни още 4000лв за ремонт, като въпроса е не дали а кога.
Другия голям проблем на бензиновите мотори до 2004-та(bi-fuel до 2006-та) е дроселовата клапа. Там също въпроса е кога. И по-големия проблем е 98% от дефектиралите клапи са за боклука. Около 2-3% могат да се ремонтират. Нова клапа е около 1000лв. Втора употреба е равносилно да си хвърляш парите на боклука.

По добре си търси кола след 2007-ма.
Reply

#4
(06-29-2021, 09:03 AM)Tisho Wrote: 20 годишна кола... За 4000лв. Не е много добра идея според мен. Това е кола с почти приключил ресурс за експлоатация. Автоматик на почти 400к км. си е едни още 4000лв за ремонт, като въпроса е не дали а кога.
Другия голям проблем на бензиновите мотори до 2004-та(bi-fuel до 2006-та) е дроселовата клапа. Там също въпроса е кога. И по-големия проблем е 98% от дефектиралите клапи са за боклука. Около 2-3% могат да се ремонтират. Нова клапа е около 1000лв.  Втора употреба е равносилно да си хвърляш парите на боклука.

По добре си търси кола след 2007-ма.

След днешния оглед, нещата очевидно изглеждат точно така, както казваш. Изключително запазена на външен вид кола, която определено грабва окото като се погледне. До момента, в който не се качих да я покарам и не видях как цялата пука, окачването й(според мен) не е в ред, макар че продавачът се кълне, че е перфектно - с две думи не е моята кола. явно ще трябва повечко да поровя. Благодаря!
Reply

#5
(06-29-2021, 05:27 AM)ivobivo Wrote: Прекарваш я за щателен преглед през сервиз, който е запознат с марката и ако ти кажат, че е ОК я взимаш като не забравяш да си заделяш едни 3-4 хиляди за ремонти на АСК или нещо друго, ако изтропа и почваш да караш с кеф...

Не беше моята тази. Както писах, изглеждаше наистина чудесно, без ръждичка никъде, с минимални забележки в купето, но в момента, в който я покарах, видях за какво иде реч. Цялата пукаше, леко забавяне при натискане на газ и реакция, разхлопано окачване.
Reply

#6
Тишо ти е дал основните причини за тази кола, но аз искам да вметна две по-генерални неща ако продължиш да търсиш в тази посока.

Турбото си има малък лаг при рязко натискане на педала и това е нормално.

По-новите Волвота си попукват заради евтините пластмаси вътре, което може да се преодолее до някаква степен с малко работа.
Volvo S80 II 2007 2.5T
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)