07-05-2021, 12:36 PM
Привет на всички,
От три месеца съм собственик на Volvo XC60 D5 2013.
Изключително много си харесвам автомобила, а и беше едиствен избор при търсенето ми на кола.
Внесоха ми я от Германия, ужким с история на реални километри ... Реално колата си изглежда запазена и без проблеми, като изключим скоростите.
Сега на проблема. Автомата е 6-speed AW-TF-80SC и още на първата седмица ми направи впечатление, че рядко, но се случва при преминаване от R към D да срита. Последва смяна на масло във Вплус3, като те ми предложиха само опресняване(5л.) а не цялостно промиване (12 или14л.). Понеже маслото било много тъмно и може да раздвижи някви боклуци и реално да стане по-голям проблем.
След опресняването, кутията нямаше проблеми за около 2 месеца, но след едно ходене до вилата, до която пътят е черен и стръмничък, проблема пак се върна. Отново не го прави постоянно, никога на студено, когато загрее и съм я карал повечко. След като зацепи на там скоростите не ритат и изглежда се сменят нормално.
От Vplus3 ми предложиха да я карам във Варна - МиД Ауто - казаха ми около 3к лв. ако е зле и трябва да се отваря, иначе за ремонт на някъв си блок само, което не включва отваряне на кутията, ще струва по евтино.
От Volvo Alternative пък ме обеждават че този точно проблем ще се оправи със сервизен кит включващ сегменти/гумички и филтер - 1к лв.
Колеги искренно ще съм благодарен ако някой е минавал през този проблем и сподели опит.
Дали евтиния вариянт няма да излезе по скъп накрая и след 1000 лв. за сервизиране да трябва пак да стигна до 3к. за цялостно рециклиране?
Също има ли къде в София да се ребилдват тези кутии?
Благодаря предварително!
Поздрави!
[url=https://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC][/url]
От три месеца съм собственик на Volvo XC60 D5 2013.
Изключително много си харесвам автомобила, а и беше едиствен избор при търсенето ми на кола.
Внесоха ми я от Германия, ужким с история на реални километри ... Реално колата си изглежда запазена и без проблеми, като изключим скоростите.
Сега на проблема. Автомата е 6-speed AW-TF-80SC и още на първата седмица ми направи впечатление, че рядко, но се случва при преминаване от R към D да срита. Последва смяна на масло във Вплус3, като те ми предложиха само опресняване(5л.) а не цялостно промиване (12 или14л.). Понеже маслото било много тъмно и може да раздвижи някви боклуци и реално да стане по-голям проблем.
След опресняването, кутията нямаше проблеми за около 2 месеца, но след едно ходене до вилата, до която пътят е черен и стръмничък, проблема пак се върна. Отново не го прави постоянно, никога на студено, когато загрее и съм я карал повечко. След като зацепи на там скоростите не ритат и изглежда се сменят нормално.
От Vplus3 ми предложиха да я карам във Варна - МиД Ауто - казаха ми около 3к лв. ако е зле и трябва да се отваря, иначе за ремонт на някъв си блок само, което не включва отваряне на кутията, ще струва по евтино.
От Volvo Alternative пък ме обеждават че този точно проблем ще се оправи със сервизен кит включващ сегменти/гумички и филтер - 1к лв.
Колеги искренно ще съм благодарен ако някой е минавал през този проблем и сподели опит.
Дали евтиния вариянт няма да излезе по скъп накрая и след 1000 лв. за сервизиране да трябва пак да стигна до 3к. за цялостно рециклиране?
Също има ли къде в София да се ребилдват тези кутии?
Благодаря предварително!
Поздрави!
[url=https://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC][/url]