The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
XC70 T6 MY'2015

#1
Здравейте

След около 5 месечно чакане най-накрая и моето Волво е регистрирано и почти готови за каране по нашите пътища.
Поради почти тоталната липса на бензинови XC-та в Европа, го вкарах от САЩ с всички съпътстващи хамалогии и разходи.

Сега следва лъскане и обслужването... 
За масло в ръководството пише 5w30 или 0w30 за всички мотори. Има ли някакви други препоръки за 6 цилиндровия мотор?
Също така мисля да сменя маслото на кутията и на халдекс-а, там каква е спесификация трябва да се търси или най-добре ОЕМ?

Сменянето на скоростомера от мили в км/ч може ли да се извърши лесно или трябва да се търси специализиран сервиз?
Тъй като и навигацията трябва да се ъпдейтне предполагам, че най-добре да запазя час за Volvo Tune line.

Оригинално е с 18-ки, които ще ги обуя с летни гуми. Събират ли се дисковете в 17-ки джанти за зимни гуми?
В някои сайтове за този модел и двигател дават размер и за 17ки, в други само 18 и нагоре.
Reply

#2
Добре дошъл в клуба. Като начало бих те посъветвал, ако не е ясно кога и как за последно е сменяно маслото в скоростната да направиш частична смяна с 4 литра през пробката, да видиш какво ще изтече и как ще се държи кутията след това. Иначе най-добре е да свалиш и промиеш всички радиатори и да смениш всички технически течности навсякъде - разход си е, но поне ще знаеш че всичко е сменено. Също така не си написал от кой град си за да те насочим към някой сервиз, където ще те посъветват за всичко...успех.
бай Вълчо си харчи, но като за "малка ГАЗ-ка" не е толкова страшно, а и ти пълни душата на MAX ...до тук толкова - цък >> [Image: 942505.png]
V8 is the Soundtrack of my Life !!!
Reply

#3
В щатите обикновено сменят масло на 3000 мили което донякъде е добре. Слагай каквото намериш по спецификация (моето го карах с 0W30 на кастрол, но го купувах от Германия ОЕМ за Волво).
Дори и на големите дискове 338мм 17" стават (даже аз продавам такива за ХС90).
ex XC90
Reply

#4
(08-16-2021, 12:31 PM)gerak Wrote: Здравейте

След около 5 месечно чакане най-накрая и моето Волво е регистрирано и почти готови за каране по нашите пътища.
Поради почти тоталната липса на бензинови XC-та в Европа, го вкарах от САЩ с всички съпътстващи хамалогии и разходи.

Сега следва лъскане и обслужването... 
За масло в ръководството пише 5w30 или 0w30 за всички мотори. Има ли някакви други препоръки за 6 цилиндровия мотор?
Също така мисля да сменя маслото на кутията и на халдекс-а, там каква е спесификация трябва да се търси или най-добре ОЕМ?

Сменянето на скоростомера от мили в км/ч може ли да се извърши лесно или трябва да се търси специализиран сервиз?
Тъй като и навигацията трябва да се ъпдейтне предполагам, че най-добре да запазя час за Volvo Tune line.

Оригинално е с 18-ки, които ще ги обуя с летни гуми. Събират ли се дисковете в 17-ки джанти за зимни гуми?
В някои сайтове за този модел и двигател дават размер и за 17ки, в други само 18 и нагоре.


Сменянето на мили към км/ч би трябвало да е възможно през "My Car" менюто на големия дисплей. 
https://www.volvocars.com/mt/support/man...p-computer

Смяната на масла на трансмисията -> Volvo Alternative.

Ако не е тайна колко излезе инвестицията?
Reply

#5
Благодаря за отговорите и насоките.

От София съм. Не ми е много удобно местоположението на Volvo Alternative, но най-вероятно ще ги посетя за диагностика и смяна на маслaтa на кутията и диференциала.

От My Car успях да сменя всичко на км без скоростомера. Ще трябва да поръчкам още.
Колата се води модел 2015, а не 2015.5 и не е със новата система Sensus Connect. Може и от там да идва разликата.

Инвестицията: търг и такси, превоз (вътрешен и презокенаски), мито и комисион излезна около 23к лв до София. Като колата беше ударена отзад. Макар че проверявах с карфакс и още една платформа, имаше риск какво ще излезне. В крайна сметка излезе само това кото се виждаше на снимките - задна броня с дифузиор и едното задно гърне.

Последващите разходи като технотест, регистрация, обслужване и ремонти си идват отделно, но мисля че си заслужава, особено като се качиш в колата и дадеш газ Big Grin

Ако някой иска да тръгва по този път, мога да му дам повече подробности на лично.
Reply

#6
за София и аз мога да препоръчам Volvo Alternative, но ако толкова не ти е удобен сервиза има и други алтернативи от които други колеги във форума са доволни... само не разбрахме с кой двигател е колата.
бай Вълчо си харчи, но като за "малка ГАЗ-ка" не е толкова страшно, а и ти пълни душата на MAX ...до тук толкова - цък >> [Image: 942505.png]
V8 is the Soundtrack of my Life !!!
Reply

#7
(08-21-2021, 06:37 AM)ivobivo Wrote: за София и аз мога да препоръчам Volvo Alternative, но ако толкова не ти е удобен сервиза има и други алтернативи от които други колеги във форума са доволни... само не разбрахме с кой двигател е колата.

T6 пише го в заглавието.
Tongue
Reply

#8
опс сега го видях Wink
бай Вълчо си харчи, но като за "малка ГАЗ-ка" не е толкова страшно, а и ти пълни душата на MAX ...до тук толкова - цък >> [Image: 942505.png]
V8 is the Soundtrack of my Life !!!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)