08-23-2021, 09:31 AM
Здравейте , от седмица се появи този проблем , вакуум помпата работи постоянно при запален мотор , работи и когато е на контакт , след изгасяне на мотора работи около 30 сек до 1 минута и спира. Двигателят има мощност, както и идеални спирачки , педалът е нормален не е мек нито твърд. До колкото знам тази помпа е резервен вариант за спиране колата има спирачки дори след като е изключена. Въпросът е защо работи постоянно ?
1. Мислех , че е от тройният вакуум клапан . При измерване с мултицет издава сигнал и предполагам датчика е добре . Изкарвам маркуча за вакуума , който идва от серво апарата се чува силно съскане тоест засмуква въздух значи клапана задържа и работи сервото също.
2. От датчика на вакуум клапана с мултицет свързвам единият кабел към него другият към шасито и показва 12 в. тоест няма отечка/
3. Погледнах зад педала на спирачките имам омазняване от сервото но по скоро е като грес а не спирачна течност , възможно ли е да е заминала някоя мембрана и от там да дава сигнал на вакуум помпата ?
Когато съм на контакт и натискам спирачките вакуум помпата започва да работи по - шумно.
4. Помпата спира да работи щом извадя буксата от вакуум клапана . От датчика на вакуумният клапан имам свързан кабел с предпазител който е към газовото , щом махна предпазителя помпата също спира.
5. Всички вакуум маркучи съм ги проверил изглеждат здрави и стегнати при снадките.
Някой имал ли е подобен проблем и има ли някаква идея ?
Колата е xc90 2.5T 2005 г.
video-1629711600.mp4 (Size: 604.86 KB / Downloads: 2)
1. Мислех , че е от тройният вакуум клапан . При измерване с мултицет издава сигнал и предполагам датчика е добре . Изкарвам маркуча за вакуума , който идва от серво апарата се чува силно съскане тоест засмуква въздух значи клапана задържа и работи сервото също.
2. От датчика на вакуум клапана с мултицет свързвам единият кабел към него другият към шасито и показва 12 в. тоест няма отечка/
3. Погледнах зад педала на спирачките имам омазняване от сервото но по скоро е като грес а не спирачна течност , възможно ли е да е заминала някоя мембрана и от там да дава сигнал на вакуум помпата ?
Когато съм на контакт и натискам спирачките вакуум помпата започва да работи по - шумно.
4. Помпата спира да работи щом извадя буксата от вакуум клапана . От датчика на вакуумният клапан имам свързан кабел с предпазител който е към газовото , щом махна предпазителя помпата също спира.
5. Всички вакуум маркучи съм ги проверил изглеждат здрави и стегнати при снадките.
Някой имал ли е подобен проблем и има ли някаква идея ?
Колата е xc90 2.5T 2005 г.
video-1629711600.mp4 (Size: 604.86 KB / Downloads: 2)
XC 90 2.5 T 2005г.