The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2,5тди трудно пали след кратка работа

#1
Здравейте. Не намерих подобна тема, за това моля за помощ. Накратко ще опиша какво се случва.
Колата е Volvo V70 PII, 2,5 tdi
При минусови температури сутрин колата пали веднага от четвърт оборот след подгряване.
Карам 2-3 или 10-тина км. още преди да е загряла след като я изгася за да я запаля започвам да въртя. Обикновено пали от 2-ри или 3-ти път с въртене по 10-тина секунди в такива случаи! Не го прави всеки път. Когато загрее пали нормално - веднага. Миналата зима го направи няколко пъти.
Няма записани грешки при диагностика.
Колата е поддържана, няма разход на масло, течове, пушеци ... и с много приятен разход на гориво.
Моля, ако някой има идея или е имал подобни неприятности за съвет.
Благодаря предварително.
Reply

#2
Студ ли е търси причината в -гориво и маркучета разни и прилежащите им скобички,ако студът е голям и някой друг микрон да свие от метала в който са навряни маркучетата-микронче въздух 10 сек. въртене.............,ако е парафинче в "перфектните" ни горива пак може да даде откат за малко докато влезе в час-не се притеснявай причината е в изброените неща,и не си мисли,че след като пали веднага не е така Smile
Reply

#3
Съгласен съм, но това важи още повече за първоначалното запалване сутрин на студен двигател, а тогава както казах пали веднага...
Reply

#4
Нафтата си циркулира-горивният филтър си е пълен и винаги ще запали от първия път-не съм голям специалист просто до където ти стига погледа и ръцете поопипай пристегни виж маркучетата за излишната нафта да не са стари и напукани.....направи каквото можеш и дано стане,няма да е лошо и други колеги да дадат мнение,че тръгнеш ли по майстори  Confused .Успех желая.
Reply

#5
Да, много благодаря колега за мнението и съветите, маркучетата съм сменил с нови скоро, няма течове или сълзене дори...
Reply

#6
Днес проверих ЕГР-клапана, защото ми казаха, че ако е заседнал в студено положение може да връща газове към вх. колектор и да бърка паленето, но беше идеално чист.
Reply

#7
Засега,ако си върви колата било то и с тези проблеми по добре изчакай по топли времена и виж как ще е. Иначе филмирането не е препоръчително и именно заради това посочих най дребната причина-иначе можем да изкараме още 100 причини,които няма да ти повлиаят здравословно-пий една ракия и поизчакай,както казах по топли времена,разбирам те,че е гадно когато те чопли от вътре,но опитвам да съм полезен поне от към психологически аспект,че съм си съкратил с 10г. живота по ядосване с коли,защото съм нямал чисто нова,макар,че най добрата е служебната  Big Grin
Reply

#8
Thumbs Up 
Smile
Така е колега. В топло време няма и признаци на това, но както казваш чопли ме отвътре, тая кола да върти като някой ...
Ще се радвам да чуя още мнения
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)