This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2,5тди трудно пали след кратка работа
#1
Здравейте. Не намерих подобна тема, за това моля за помощ. Накратко ще опиша какво се случва.
Колата е Volvo V70 PII, 2,5 tdi
При минусови температури сутрин колата пали веднага от четвърт оборот след подгряване.
Карам 2-3 или 10-тина км. още преди да е загряла след като я изгася за да я запаля започвам да въртя. Обикновено пали от 2-ри или 3-ти път с въртене по 10-тина секунди в такива случаи! Не го прави всеки път. Когато загрее пали нормално - веднага. Миналата зима го направи няколко пъти.
Няма записани грешки при диагностика.
Колата е поддържана, няма разход на масло, течове, пушеци ... и с много приятен разход на гориво.
Моля, ако някой има идея или е имал подобни неприятности за съвет.
Благодаря предварително.
Цитирай
Thanks given by:
#2
Студ ли е търси причината в -гориво и маркучета разни и прилежащите им скобички,ако студът е голям и някой друг микрон да свие от метала в който са навряни маркучетата-микронче въздух 10 сек. въртене.............,ако е парафинче в "перфектните" ни горива пак може да даде откат за малко докато влезе в час-не се притеснявай причината е в изброените неща,и не си мисли,че след като пали веднага не е така Smile
Цитирай
Thanks given by: GIK
#3
Съгласен съм, но това важи още повече за първоначалното запалване сутрин на студен двигател, а тогава както казах пали веднага...
Цитирай
Thanks given by:
#4
Нафтата си циркулира-горивният филтър си е пълен и винаги ще запали от първия път-не съм голям специалист просто до където ти стига погледа и ръцете поопипай пристегни виж маркучетата за излишната нафта да не са стари и напукани.....направи каквото можеш и дано стане,няма да е лошо и други колеги да дадат мнение,че тръгнеш ли по майстори  Confused .Успех желая.
Цитирай
Thanks given by: GIK
#5
Да, много благодаря колега за мнението и съветите, маркучетата съм сменил с нови скоро, няма течове или сълзене дори...
Цитирай
Thanks given by:
#6
Днес проверих ЕГР-клапана, защото ми казаха, че ако е заседнал в студено положение може да връща газове към вх. колектор и да бърка паленето, но беше идеално чист.
Цитирай
Thanks given by:
#7
Засега,ако си върви колата било то и с тези проблеми по добре изчакай по топли времена и виж как ще е. Иначе филмирането не е препоръчително и именно заради това посочих най дребната причина-иначе можем да изкараме още 100 причини,които няма да ти повлиаят здравословно-пий една ракия и поизчакай,както казах по топли времена,разбирам те,че е гадно когато те чопли от вътре,но опитвам да съм полезен поне от към психологически аспект,че съм си съкратил с 10г. живота по ядосване с коли,защото съм нямал чисто нова,макар,че най добрата е служебната  Big Grin
Цитирай
Thanks given by: GIK
#8
Thumbs Up 
Smile
Така е колега. В топло време няма и признаци на това, но както казваш чопли ме отвътре, тая кола да върти като някой ...
Ще се радвам да чуя още мнения
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)