The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S60 2.5T странна връзка между 3 бензинов инжектор и перка на радиатора на охлаждането

#1
Здравейте колеги!
Първо фактите:
колата е S60 2.5Т с LPG монтирана преди 115 000 км и 3 г., автоматик с възможност за ръчно избиране на скорости. Безпроблемна работа като цяло, без грешки и светещи лампички, преди 15 000 км подмяна изпарител, газови дюзи и свещи. Преди около два месеца, при висене в големите задръствания по околовръстното между Бояна и Овча купел, започна от време на време да дава грешка за 3 бензинов инжектор, но естествено на газ без проблем с мощност и разход, което и е нормално да бъде очаквано. Така или иначе реших с това да се занимавам, когато дойде време за обслужване на автомобила. Обаче, покрай големите студове ми направиха впечатление 2 неща:
1. Грешката спря да се появява;
2. Перката на вентилатора на радиатора при абсолютно студен старт се включва още от начало на високи обороти - нещо което съм наблюдавал изключително лятно време, при по интензивно шофиране.
Нивото на охлаждащата течност е в норма. Нивото на маслото на автоматика също е в норма. Уточнявам това, защото има вграден радиатор за маслото на автоматика във водния радиатор.
Днес сутринта, а в последствие още няколко пъти, студени и топли стартове, перката на радиатора не се включва /или поне не с тези високи обороти, както бе досега/, но за сметка на това се появи отново грешката за 3 инжектор.
Някакви идеи за възможната взаимовръзка между двете?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)