The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем след смяна на маслко на скорости S40

#1
Здравейте,

Колата е Volvo S40 2.0D 2006-та ръчна кутия. Преди около 10-ина дни я вкарах в сервиз за пълно обслужване, което включваше и смяна на маслото на скоростната кутия. Причината да искам да сменя маслото на кутията, освен превантивно, беше, че 1-ва ПОНЯКОГА влизаше МАЛКО трудно. След смяната обаче кутията се влоши цялостно. При студена кутия всички скорости влизат много по-трудно, а от 1-ва на 2-ра се усеща жестоко задиране вътре в кутията. След като я раздвижа 10-15км всички проблеми изчезват и почва да си включва добре. Въпросът ми е капризна ли е към маслото тази кутия? Нямам представа какво масло е сложено, на листа ми пише само "Масло скоростна кутия 2л". Има ли някакви особености при смяната, които могат да доведат до такъв проблем? И възможно ли е да иска още раздвижване самото масло? Навъртял съм вече към 350км след обслужването. Като цяло дайте съвет как да процедирам. 

Поздрави,
Царски
Reply

#2
Първо разбери какво масло се слага на твоята кутия и след това - какво са ти сложили.
ex XC90
Reply

#3
Здравей колега. Аз също сменях маслото на скоростната кутия, без да имам проблем с нея! Но доколкото знам, най-добре да е оригинално и закупено от МФ! Трябва да отговаря на спецификацията! Но така , на пръв поглед имаш проблем в самата кутия!
Reply

#4
Здравей, колега и аз имах същите симптоми наскоро смених комплект съединител и маслото на скоростите. Сложих оригинално и сега нещата са доста по добре, почти не се усеща проблема. Преди смяната имаше ли проблем с превключването?
Reply

#5
Преди смяната имах проблем при включване на 1-ва, която често не искаше да влезе директно при тръгване и трябваше да вкючвам 2-ра и след това 1-ва за да влезе. Иначе доста четох из английските форуми, кутията която се слага в S40 2.0D е MMT6 и е на Форд. Там описаният от мен проблем е доста познат и това което се препоръчва и което е описано от Форд като потенциално решение на проблема е смяна на маслото с Castrol 75W-90 Syntrans. Според това което четох ако проблемът не се реши с въпросното масло, най-вероятно става въпрос за свършили синхронизатори. В момента съм в дилема дали да пробвам с оригинално масло от MP или с това на Castrol.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)