This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем след смяна на маслко на скорости S40
#1
Здравейте,

Колата е Volvo S40 2.0D 2006-та ръчна кутия. Преди около 10-ина дни я вкарах в сервиз за пълно обслужване, което включваше и смяна на маслото на скоростната кутия. Причината да искам да сменя маслото на кутията, освен превантивно, беше, че 1-ва ПОНЯКОГА влизаше МАЛКО трудно. След смяната обаче кутията се влоши цялостно. При студена кутия всички скорости влизат много по-трудно, а от 1-ва на 2-ра се усеща жестоко задиране вътре в кутията. След като я раздвижа 10-15км всички проблеми изчезват и почва да си включва добре. Въпросът ми е капризна ли е към маслото тази кутия? Нямам представа какво масло е сложено, на листа ми пише само "Масло скоростна кутия 2л". Има ли някакви особености при смяната, които могат да доведат до такъв проблем? И възможно ли е да иска още раздвижване самото масло? Навъртял съм вече към 350км след обслужването. Като цяло дайте съвет как да процедирам. 

Поздрави,
Царски
Цитирай
Thanks given by:
#2
Първо разбери какво масло се слага на твоята кутия и след това - какво са ти сложили.
ex XC90
Цитирай
Thanks given by:
#3
Здравей колега. Аз също сменях маслото на скоростната кутия, без да имам проблем с нея! Но доколкото знам, най-добре да е оригинално и закупено от МФ! Трябва да отговаря на спецификацията! Но така , на пръв поглед имаш проблем в самата кутия!
Цитирай
Thanks given by:
#4
Здравей, колега и аз имах същите симптоми наскоро смених комплект съединител и маслото на скоростите. Сложих оригинално и сега нещата са доста по добре, почти не се усеща проблема. Преди смяната имаше ли проблем с превключването?
Цитирай
Thanks given by:
#5
Преди смяната имах проблем при включване на 1-ва, която често не искаше да влезе директно при тръгване и трябваше да вкючвам 2-ра и след това 1-ва за да влезе. Иначе доста четох из английските форуми, кутията която се слага в S40 2.0D е MMT6 и е на Форд. Там описаният от мен проблем е доста познат и това което се препоръчва и което е описано от Форд като потенциално решение на проблема е смяна на маслото с Castrol 75W-90 Syntrans. Според това което четох ако проблемът не се реши с въпросното масло, най-вероятно става въпрос за свършили синхронизатори. В момента съм в дилема дали да пробвам с оригинално масло от MP или с това на Castrol.
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)