This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
V40 T4 1999 г, 1,9 бензин. Пали трудно студена. Полезни ходове
#1
Здравейте Колеги,

Това е колата:
V40 T4 1999 г, 1,9 бензин.
Има монтирана газова инжекция

Това е проблемът:
Взе да пали трудно студена. Пали след въртене на 2-3 ти път.
След като запали веднъж и когато е вече топла, проблем с паленето няма.

Какви биха били полезните ходове?

Имам идея и опит какви проверки да направя, но за да не кипи безсмислен труд, ще съм благодарен кой каквото може да сподели като идеи.
Ще съм благодарен на мнения ако има нещо специфично, което трябва първо да се провери.

Какво направих по въпроса досега:

Потопяемата помпа в резервоара е сменена с нова: Magneti Marelli.
Без резултат.
Не съжалявам, защото машината е стара и рано или късно щеше да се появи нужда от смяна

Какво смятам да направя по въпроса от тук нататък:
  • Да си регулирам разстоянието на свещите
ако не даде резултат
  • Да ида на компютърен тест
ако не даде резултат
  • Да прегледам за хлабави/напукани маркучи
ако не даде резултат
  • Да ида при газаджия да я огледа. Газаджиите обикновено са много знаещи и можещи. Газаджията трябва според мен да хване проблема... но преди това ми се ще да опитам сам.
Благодаря предварително !
-----------
Моля пишете ми на : gochevggeorgi@gmail.com
Мобилен: 0885 832 940
Цитирай
Thanks given by:
#2
Предполагам колата пали на бензин, и не би следвало проблема да е от газовата уредба.
Конкретно за този двигател нямам информация, но при подобни симптоми при атмосферните често проблема идва от регулатора на налягане на бензина.
Volvo V40 2.0, 140 h.p. 1996, ГИ PowerJet
Цитирай
Thanks given by: Joro Gochev


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)