05-17-2022, 07:26 AM
Здравейте Колеги,
Това е колата:
V40 T4 1999 г, 1,9 бензин.
Има монтирана газова инжекция
Това е проблемът:
Взе да пали трудно студена. Пали след въртене на 2-3 ти път.
След като запали веднъж и когато е вече топла, проблем с паленето няма.
Какви биха били полезните ходове?
Имам идея и опит какви проверки да направя, но за да не кипи безсмислен труд, ще съм благодарен кой каквото може да сподели като идеи.
Ще съм благодарен на мнения ако има нещо специфично, което трябва първо да се провери.
Какво направих по въпроса досега:
Потопяемата помпа в резервоара е сменена с нова: Magneti Marelli.
Без резултат.
Не съжалявам, защото машината е стара и рано или късно щеше да се появи нужда от смяна
Какво смятам да направя по въпроса от тук нататък:
Това е колата:
V40 T4 1999 г, 1,9 бензин.
Има монтирана газова инжекция
Това е проблемът:
Взе да пали трудно студена. Пали след въртене на 2-3 ти път.
След като запали веднъж и когато е вече топла, проблем с паленето няма.
Какви биха били полезните ходове?
Имам идея и опит какви проверки да направя, но за да не кипи безсмислен труд, ще съм благодарен кой каквото може да сподели като идеи.
Ще съм благодарен на мнения ако има нещо специфично, което трябва първо да се провери.
Какво направих по въпроса досега:
Потопяемата помпа в резервоара е сменена с нова: Magneti Marelli.
Без резултат.
Не съжалявам, защото машината е стара и рано или късно щеше да се появи нужда от смяна
Какво смятам да направя по въпроса от тук нататък:
- Да си регулирам разстоянието на свещите
- Да ида на компютърен тест
- Да прегледам за хлабави/напукани маркучи
- Да ида при газаджия да я огледа. Газаджиите обикновено са много знаещи и можещи. Газаджията трябва според мен да хване проблема... но преди това ми се ще да опитам сам.
-----------
Моля пишете ми на : gochevggeorgi@gmail.com
Мобилен: 0885 832 940
Моля пишете ми на : gochevggeorgi@gmail.com
Мобилен: 0885 832 940