The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Съвет за ремонт на турбо XC60

#1
Здравейте колеги,

Откакто имам своето Volvo XC60 2011 2.0 Дизел, 163 к.с., на 200К км, (година и половина) все ме преследват грешки на турбото: Turbocharger/Supercharger Turbine Overspeed и Turbo/Supercharger Underboost. В тази връзка съм сменял вакуум помпа, маркуч на турбото (когато се пукна беше единственият път когато забелязах загуба на мощност, през другото време колата си набира нормално), смяна на EGR, два пъти проверени MAF сензор, дебитомер и пътища към турбото.

След последното посещение в сервиза (без успех) на един светофар при рязко подаване на газ се избуши единият маркуч на турбото и като се върнах обратно ми казаха, че се е случило заради свръх налягане и установиха повече от нормално изтичане на масло към интеркулера. Според сервиза турбото е за спешен ремонт (течът не бил от двигателя, който си работи ОК), защото би могло да прецака мотора и ме пратиха да си търся сервиз за турбо...

Въпросът ми е дали това е наистина толкова тревожно (т.е. да ходя ли за второ мнение и може ли изобщо да се прави специализирана диагностика на турбо)?


Най-вече моля препоръчайте сервиз за ремонт на турбо и къде да се демонтира самото то за да се изпрати за рециклиране?



Предварително благодаря!

Става дума за град София.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)