Posts: 15
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
0
Здравейте,
от има-няма месец си имам едно такова Волво, от същото време влизам в този форум и изчетох бая доста неща и реших, че е време да драсна някой ред и аз. Ето няколко питания:
1. Възможно ли е по принцип да се сложи турбо на двигателя и колко горе-долу ще струва.
2. В даден момент ще ми трябва тенекиджия. Има няколко теми по въпроса тук, но ми се ще да ми кажете някой читав, който да препоръчат повече хора, а не 10 човека да споменат 10 различни майстора.
3. Колко време ще издържи хидравличната рейка след рециклиране, защото ако е не повече от 1-2 години(имайте пред вид, че съм много спокоен шофьор и доста пазя колата), може да се замисля направо за нова, въпреки че ще ме заболи сърцето...
За сега това са ми питанията, днес бях запланувал да дойда на срещата за сефте, но колата е при чичо доктор за смяна на една пружинка. Нищо, следващия път
Posts: 15
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
0
Здравейте,
от има-няма месец си имам едно такова Волво, от същото време влизам в този форум и изчетох бая доста неща и реших, че е време да драсна някой ред и аз. Ето няколко питания:
1. Възможно ли е по принцип да се сложи турбо на двигателя и колко горе-долу ще струва.
2. В даден момент ще ми трябва тенекиджия. Има няколко теми по въпроса тук, но ми се ще да ми кажете някой читав, който да препоръчат повече хора, а не 10 човека да споменат 10 различни майстора.
3. Колко време ще издържи хидравличната рейка след рециклиране, защото ако е не повече от 1-2 години(имайте пред вид, че съм много спокоен шофьор и доста пазя колата), може да се замисля направо за нова, въпреки че ще ме заболи сърцето...
За сега това са ми питанията, днес бях запланувал да дойда на срещата за сефте, но колата е при чичо доктор за смяна на една пружинка. Нищо, следващия път
Posts: 1,732
Threads: 92
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
vaskonti Wrote:Здравейте,
от има-няма месец си имам едно такова Волво, от същото време влизам в този форум и изчетох бая доста неща и реших, че е време да драсна някой ред и аз. Ето няколко питания:
1. Възможно ли е по принцип да се сложи турбо на двигателя и колко горе-долу ще струва.
2. В даден момент ще ми трябва тенекиджия. Има няколко теми по въпроса тук, но ми се ще да ми кажете някой читав, който да препоръчат повече хора, а не 10 човека да споменат 10 различни майстора.
3. Колко време ще издържи хидравличната рейка след рециклиране, защото ако е не повече от 1-2 години(имайте пред вид, че съм много спокоен шофьор и доста пазя колата), може да се замисля направо за нова, въпреки че ще ме заболи сърцето...
За сега това са ми питанията, днес бях запланувал да дойда на срещата за сефте, но колата е при чичо доктор за смяна на една пружинка. Нищо, следващия път
Здравеи!първо ,,,на СПОКОИНИТЕ шофьори-не им трябва турбо!турбото според мен е недостатък за коли ,които не са нови.за тенекиите усещам иде реч за задни вежди-никои няма да ти ги направи така ,че да издържат по вече от година две! за ТУРБОТО е възможно..около 600 лева е турбината .търсих и аз,без интеркулера
Posts: 1,732
Threads: 92
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
vaskonti Wrote:Здравейте,
от има-няма месец си имам едно такова Волво, от същото време влизам в този форум и изчетох бая доста неща и реших, че е време да драсна някой ред и аз. Ето няколко питания:
1. Възможно ли е по принцип да се сложи турбо на двигателя и колко горе-долу ще струва.
2. В даден момент ще ми трябва тенекиджия. Има няколко теми по въпроса тук, но ми се ще да ми кажете някой читав, който да препоръчат повече хора, а не 10 човека да споменат 10 различни майстора.
3. Колко време ще издържи хидравличната рейка след рециклиране, защото ако е не повече от 1-2 години(имайте пред вид, че съм много спокоен шофьор и доста пазя колата), може да се замисля направо за нова, въпреки че ще ме заболи сърцето...
За сега това са ми питанията, днес бях запланувал да дойда на срещата за сефте, но колата е при чичо доктор за смяна на една пружинка. Нищо, следващия път
Здравеи!първо ,,,на СПОКОИНИТЕ шофьори-не им трябва турбо!турбото според мен е недостатък за коли ,които не са нови.за тенекиите усещам иде реч за задни вежди-никои няма да ти ги направи така ,че да издържат по вече от година две! за ТУРБОТО е възможно..около 600 лева е турбината .търсих и аз,без интеркулера
Posts: 15
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
0
За турбото съм се замислил защото съм на газ и реших, че то ще компенсира донякъде загубата на номиналната мощност, а това ми е нужно до някъде, тъй като често щъкам по планините и ако сме четирима с багаж...
Иначе да - задните вежди са ми за смяна, но защо пък да не издържат повече от 1-2 години след ремонт?? Не вярвам да ми ги направят от ръждясалия казан в задния двор... Пък и нали има нови, май са пластмасови или нещо подобно?
Posts: 15
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
0
За турбото съм се замислил защото съм на газ и реших, че то ще компенсира донякъде загубата на номиналната мощност, а това ми е нужно до някъде, тъй като често щъкам по планините и ако сме четирима с багаж...
Иначе да - задните вежди са ми за смяна, но защо пък да не издържат повече от 1-2 години след ремонт?? Не вярвам да ми ги направят от ръждясалия казан в задния двор... Пък и нали има нови, май са пластмасови или нещо подобно?
Posts: 2,260
Threads: 114
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
То турбото няма да ти помогне като сте четирима по баирите. Самата джага се включва на 2300 оборота (май на там бе), демек на тръгвайки на първа то с нищо не спомага, но виж на прав път е друго... аз съм с турбо.
Enter the dark world of Mike LeRoi.
Voodoo hero. Dead man, ShadowMan.
Posts: 2,260
Threads: 114
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
То турбото няма да ти помогне като сте четирима по баирите. Самата джага се включва на 2300 оборота (май на там бе), демек на тръгвайки на първа то с нищо не спомага, но виж на прав път е друго... аз съм с турбо.
Enter the dark world of Mike LeRoi.
Voodoo hero. Dead man, ShadowMan.
Posts: 286
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
с какво Волво си, че се притесняваш за баирите?Аз с 5 човека се катерих във Врачанския балкан без никакъв проблем :lol: Все пак това са 90 коня ако е 1.8...За веждите - моите са на 2 години почти и няма проблем засега. Мога да дам телефон на майстора, но дебел подчертавам че не бяха кърпени а изрязани и сменени - това е единствения читав начин.
Volvo 440, 1.8 I, 90HP 1994
Posts: 286
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
с какво Волво си, че се притесняваш за баирите?Аз с 5 човека се катерих във Врачанския балкан без никакъв проблем :lol: Все пак това са 90 коня ако е 1.8...За веждите - моите са на 2 години почти и няма проблем засега. Мога да дам телефон на майстора, но дебел подчертавам че не бяха кърпени а изрязани и сменени - това е единствения читав начин.
Volvo 440, 1.8 I, 90HP 1994
|