Posts: 168
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
Здравейте, колеги!
Карам 440 GLE и вчера забелязах, че от лявото вътрешно каре натича масълце. Предполагам, че семерингата на скоростната кутия е за смяна, но първия механик, с когото говорих каза, че можело да се наложи да се сваля кутията, понеже на някои варианти семерингата се сменяла отвътре! Такова технологично решение ми се струва нелепо, но все пак да попитам - някой сблъсквал ли се е с този проблем и каква е истината за въпросната семеринга. Кутията е от серията M55.
Другият проблем е, че съм от Варна, а тази ситуация ме завари в София и съм малко неориентиран - ще съм благодарен и на координатите на съвестни майстори, които да не ми одерат кожата. Благодаря предварително
Posts: 541
Threads: 25
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Васко Wrote:Здравейте, колеги!
Карам 440 GLE и вчера забелязах, че от лявото вътрешно каре натича масълце. Предполагам, че семерингата на скоростната кутия е за смяна, но първия механик, с когото говорих каза, че можело да се наложи да се сваля кутията, понеже на някои варианти семерингата се сменяла отвътре! Такова технологично решение ми се струва нелепо, но все пак да попитам - някой сблъсквал ли се е с този проблем и каква е истината за въпросната семеринга. Кутията е от серията M55.
Другият проблем е, че съм от Варна, а тази ситуация ме завари в София и съм малко неориентиран - ще съм благодарен и на координатите на съвестни майстори, които да не ми одерат кожата. Благодаря предварително
Аз бих ти препоръчал сервиз Лъч. Специалисти са във френски автомобили и в това число и волво 400 серията. Аз си ремонтирах мойта 480-ка при тях, ситроена на жена ми и сега в40-ката и съм много доволен. Намират се на гара Искър. тел. 9798232 Боби или там който намериш. Направо ги питай за въпросния пробелм по телефона и те ще ти кажат как ще се реши.
Posts: 419
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Погледни дали маншона се върти с полуоската,ако не се върти заначи е от модела на които този уплътнител се намира на маншона и не се налага демонтиране на скоросната кутия,а само на полуоската.
Posts: 168
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
Мерси момчета.
В сервиз Лъч наистина изглежда са в час, но са свободни чак другия петък, а аз тогава трябва да пътувам за Варна.
yamaha-racing, направо ми отвори очите! Действително маншонът не се върти(той очевидно е фиксиран за кутията с 3 болта, как не съм го видял). Значи ли това, че трансмисионното масло свободно се разхожда вътре в маншона и го спира уплътнителен елемент от външния край? Aко е така мога да се пробвам сам да сменя маншона. Имате ли практически опит, някакви съвети?
Posts: 146
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Прилича ли на твоя?Този го дават за вътрешен на 440.Най добре да го вземеш от Про-мобил.Разликата в цените с тези от Симеон е нищожна,но пък разлика в качеството има.Слагал съм на Рено21 такъв(клиента си го беше взел от Симеон)и изкара точно месец докато не протече.После си взе оригинален и вече година и половина не е мръднал.Ако не ме лъже паметта,този маншон се държи на 3 болта 13 и вътре в него има лагер и семеринг.Ще ти е трудно сам,но опитай.Ако имаш затруднения пиши.Успех.
Ако не можеш да го поправиш-не го чупи повече.
Posts: 419
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Да такъв е маншона и трансмисионото масло се върти вътре в него.Ти по добре виж дали тече от уплатнитела с лагерчето или от маншона кадето е хванат за скоросната кутия с трите болчета на мен от там ми сълзеше.Ако е от към скоросната кутия само го намажи със силикон.Непремено преди да почнеш трябва да източиш маслото защото е над нивото на маншона.
Posts: 168
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
В крайна сметка един приятел ме прати в сервиз "Еврован". Взеха ми 28лв. за маншон от Мото-Пфое, 25лв. за труд и 2лв за незнамкакво...Не са доливали масло - то си било добре!? Малко съжалявам, че на си го смених сам, но нейсе - проблемът е решен.
След известно време се оказа, че в сервиза не са затегнали гайката на главината след като са монтирали полуоската, в резултат на което вече си имам разбит лагер на предно ляво колело @#$%!!!
Posts: 3,345
Threads: 141
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Dec 2006
Reputation:
7
Четох за проблемите които си имал теча на маслото от ск.кутия през м.март.Аз малко късно се включвам в разговора ,но само от вчера съм регистриран в сайта.Понеже се занимавам професионално с ремонт на автомобили, първо е хубаво да провериш нивото на маслото от пробката за наливане.Ако е ниско трябва да се долее, защото тези кутии събират 3.1 литра,или пък ако скоро/ в посл.две години или 60000 км/не си го сменял тогава го смени. Иначе във Варна съм винаги насреща и теоретически и практически за помощ, ако имаш нужда.
Весели празници и много здраве през 2007!
Posts: 3,345
Threads: 141
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Dec 2006
Reputation:
7
Четох за проблемите които си имал теча на маслото от ск.кутия през м.март.Аз малко късно се включвам в разговора ,но само от вчера съм регистриран в сайта.Понеже се занимавам професионално с ремонт на автомобили, първо е хубаво да провериш нивото на маслото от пробката за наливане.Ако е ниско трябва да се долее, защото тези кутии събират 3.1 литра,или пък ако скоро/ в посл.две години или 60000 км/не си го сменял тогава го смени. Иначе във Варна съм винаги насреща и теоретически и практически за помощ, ако имаш нужда.
Весели празници и много здраве през 2007!
|