The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Така ли се монтира жилото на съединителя?

#1
Здравейте всички! Това са снимки от моята кола, на която след смяна на съединител (комплект + жило) преди 3 месеца(!) в момента имам проблем с превключването на скоростите, след като позагрее (1-ва влиза мно-о-оого трудно; задната хърка/стърже яко)...

Така ли се монтира жилото на съединителя?

Моля за коментари, ама да знаете, че ще споделя с майстора... :twisted:
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Reply

#2
Здравейте всички! Това са снимки от моята кола, на която след смяна на съединител (комплект + жило) преди 3 месеца(!) в момента имам проблем с превключването на скоростите, след като позагрее (1-ва влиза мно-о-оого трудно; задната хърка/стърже яко)...

Така ли се монтира жилото на съединителя?

Моля за коментари, ама да знаете, че ще споделя с майстора... :twisted:


Attached Files Thumbnail(s)
           
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Reply

#3
Така като ги гледаш тия гайки които е сложил "майстора".........?????? Според теб така ли трябва да бъде?По принцип се поставя така, но не по този начин-ТОВА МОЖЕ ДА МУ ГО КАЖЕШ НА "МАЙСТОРА".Явно жилото не е за твойта кола(имат разлика в размерите)и тоя затова е нанизал гайките като гердан-дошло му е дълго ..Един въпрос:Наложи ли новото жило на старото да ги сравниш дали са еднакви преди да го сложиш?
[Image: 16008.jpg]
Reply

#4
Така като ги гледаш тия гайки които е сложил "майстора".........?????? Според теб така ли трябва да бъде?По принцип се поставя така, но не по този начин-ТОВА МОЖЕ ДА МУ ГО КАЖЕШ НА "МАЙСТОРА".Явно жилото не е за твойта кола(имат разлика в размерите)и тоя затова е нанизал гайките като гердан-дошло му е дълго ..Един въпрос:Наложи ли новото жило на старото да ги сравниш дали са еднакви преди да го сложиш?
[Image: 16008.jpg]
Reply

#5
watcher Wrote:Здравейте всички! Това са снимки от моята кола, на която след смяна на съединител (комплект + жило) преди 3 месеца(!) в момента имам проблем с превключването на скоростите, след като позагрее (1-ва влиза мно-о-оого трудно; задната хърка/стърже яко)...

Така ли се монтира жилото на съединителя?

Моля за коментари, ама да знаете, че ще споделя с майстора... :twisted:
проблема не е в гайките! не е и в маистора.
Reply

#6
watcher Wrote:Здравейте всички! Това са снимки от моята кола, на която след смяна на съединител (комплект + жило) преди 3 месеца(!) в момента имам проблем с превключването на скоростите, след като позагрее (1-ва влиза мно-о-оого трудно; задната хърка/стърже яко)...

Така ли се монтира жилото на съединителя?

Моля за коментари, ама да знаете, че ще споделя с майстора... :twisted:
проблема не е в гайките! не е и в маистора.
Reply

#7
А маслото в скоростите провери ли го :?:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#8
А маслото в скоростите провери ли го :?:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#9
terorist Wrote:проблема не е в гайките! не е и в маистора.
:?: В IT-сектора има една шега: "Проблемът е в зад-клавиатурното устройство", ако това имаш предвид, доуточни се, моля те?

Миналата година... ми беше първа смяна(!) на съединител - в един небезизвестен сервиз до околовръстното. А бе, аз закарах колата за смяна на тампони на макферсоните, а то - след седмица се върнах с проблем при превключване на скоростите... Шефа ми каза, че са ми сменили и маслото на скоростната кутия. На следващия ден ми се скъса жилото на съединителя. Първа смяна на жилото (!). Преди няколко месеца нещо почнаха да ми заяждат скоростите - GT1 отдели доста време в реглаж, но му изцеди максимума и колата заспа. Но преди три месеца се скъса пак. Смених го в друг сервиз (зад автогарата на Овча купел) - за втори път(!) - казаха ми, че старото е наставяно преди педала с един пръстен, на чийто ръб е задирало и се е протрило. Взех си колата - беше ОК, но докато стигна до Подуяне, положението се влоши, а докато се върна в сервиза - замириса на феродо... Диагнозата беше: за смяна на съединител (втори път!)! Та преди три месеца... и т.н. Майсторът ме посъветва да си взема качествен съединител, но ме оферираха на почти 400лв. само за частта (не си спомням марката, нещо като Лукас беше); аз предпочетох далеч по-изгоден вариант, made in Italy... Дори и турски да беше, не вервам, че няма да издържи 2-3000 km?! А, да - за жилото: не съм имал възможност да сравнявам. Но ако е имало съмнение за дължината/качеството, по субективни причини мисля, че не е било проблем да бъде сменено с ново (не съм се пазарил нито за пари, нито за срок...)

Не знам как да проверя маслото в скоростната кутия, а въпросът ми беше провокиран от опита ми да си направя някакъв реглаж на жилото (натягане, отхлабване), ама при тая ситуация не мога да се справя сам.

Мога ли да добавя, че днес си поиграх по следния начин: преди включване на първа скорост, връщах педала на съединителя назад с върха на пръстите си - струва ми се, че предавката влизаше по-лесно. Възможно ли е?
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Reply

#10
terorist Wrote:проблема не е в гайките! не е и в маистора.
:?: В IT-сектора има една шега: "Проблемът е в зад-клавиатурното устройство", ако това имаш предвид, доуточни се, моля те?

Миналата година... ми беше първа смяна(!) на съединител - в един небезизвестен сервиз до околовръстното. А бе, аз закарах колата за смяна на тампони на макферсоните, а то - след седмица се върнах с проблем при превключване на скоростите... Шефа ми каза, че са ми сменили и маслото на скоростната кутия. На следващия ден ми се скъса жилото на съединителя. Първа смяна на жилото (!). Преди няколко месеца нещо почнаха да ми заяждат скоростите - GT1 отдели доста време в реглаж, но му изцеди максимума и колата заспа. Но преди три месеца се скъса пак. Смених го в друг сервиз (зад автогарата на Овча купел) - за втори път(!) - казаха ми, че старото е наставяно преди педала с един пръстен, на чийто ръб е задирало и се е протрило. Взех си колата - беше ОК, но докато стигна до Подуяне, положението се влоши, а докато се върна в сервиза - замириса на феродо... Диагнозата беше: за смяна на съединител (втори път!)! Та преди три месеца... и т.н. Майсторът ме посъветва да си взема качествен съединител, но ме оферираха на почти 400лв. само за частта (не си спомням марката, нещо като Лукас беше); аз предпочетох далеч по-изгоден вариант, made in Italy... Дори и турски да беше, не вервам, че няма да издържи 2-3000 km?! А, да - за жилото: не съм имал възможност да сравнявам. Но ако е имало съмнение за дължината/качеството, по субективни причини мисля, че не е било проблем да бъде сменено с ново (не съм се пазарил нито за пари, нито за срок...)

Не знам как да проверя маслото в скоростната кутия, а въпросът ми беше провокиран от опита ми да си направя някакъв реглаж на жилото (натягане, отхлабване), ама при тая ситуация не мога да се справя сам.

Мога ли да добавя, че днес си поиграх по следния начин: преди включване на първа скорост, връщах педала на съединителя назад с върха на пръстите си - струва ми се, че предавката влизаше по-лесно. Възможно ли е?
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)