The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
странно

#1
Здравейте,
Моля ако някой е по-на ти с автомобилите или му се е случвала същата или подобна ситуация да сподели защо стана така а тя е:
В неделя имах следният.
При рязко подаване на газ се чува ПУК-но негърмеж и маркучът към сервото на спирачния апарат изкача от тръбичката за която е захванат. На бензин това го нямаше вчера
Доколкото успях да чуя не е гърмеж /колата е В40 1996г 1,8-16клапана с АГУ и ламбда газ контрол/
Та днес отидох в сервиза да сложат маркуча по- добре.
След като взех колата забелязах , че спирачният педал се е втвърдил малко-спирачките захапват по-бързо, динамиката като че ли се подобри и при отнемане на газта спира по-бързо от преди.
Та днес цял ден я карам на газ по- спортно но това изкачане го няма засега.Разхода не е засичан/но ще го направя при първа възможност/ защото имам съмнение да не би от лоша херметичност на този маркуч и да почне да дърпа повече газ.
Reply

#2
Здравейте,
Моля ако някой е по-на ти с автомобилите или му се е случвала същата или подобна ситуация да сподели защо стана така а тя е:
В неделя имах следният.
При рязко подаване на газ се чува ПУК-но негърмеж и маркучът към сервото на спирачния апарат изкача от тръбичката за която е захванат. На бензин това го нямаше вчера
Доколкото успях да чуя не е гърмеж /колата е В40 1996г 1,8-16клапана с АГУ и ламбда газ контрол/
Та днес отидох в сервиза да сложат маркуча по- добре.
След като взех колата забелязах , че спирачният педал се е втвърдил малко-спирачките захапват по-бързо, динамиката като че ли се подобри и при отнемане на газта спира по-бързо от преди.
Та днес цял ден я карам на газ по- спортно но това изкачане го няма засега.Разхода не е засичан/но ще го направя при първа възможност/ защото имам съмнение да не би от лоша херметичност на този маркуч и да почне да дърпа повече газ.
Reply

#3
Ами принципа на сервото е, да усилва спирачното усилие посредством вакуума който се създава в колекторните тръби, когато в цилиндъра се засмуква горивната смес. Това е тази тръбичка за която ти говориш, тя свързва сервото и доколкото знам колекторната тръба на 2 цилиндър(ама не съм го проверявал :?). Когато там има от къде да засмуче въздух, резултата е по-слаби спирачки и по-бедна горивна смес.
Reply

#4
Ами принципа на сервото е, да усилва спирачното усилие посредством вакуума който се създава в колекторните тръби, когато в цилиндъра се засмуква горивната смес. Това е тази тръбичка за която ти говориш, тя свързва сервото и доколкото знам колекторната тръба на 2 цилиндър(ама не съм го проверявал :?). Когато там има от къде да засмуче въздух, резултата е по-слаби спирачки и по-бедна горивна смес.
Reply

#5
и нестабилни обороти,ако изобщо ги има
Reply

#6
и нестабилни обороти,ако изобщо ги има
Reply

#7
по принцип-в този маркуч има вакум -а вакума не може да го накара да излезе от щуцера!Пукането /причините са доста/създава налягане в колекторните тръби и където е наи слабо мястото-избива от там.в този маркуч има клапан-/една съчма/ когато двг работи и прави вакум във всмукателните колектори клапана е отворен,а когато е загасен или не се създава вакум - клапана се затваря.целта е сервото да се запаси с вакум -и спирачките да са ефективни при още 2-3 спирания. ЗА пукането -наи честия проблем е неизправни кабели на свещи/ може и от влага да е/може да е и от неправилно палене-директно на газ....радваи се ,че е изкочил маркуча-иначе се търси капак за въздушен филтър. :lol:
460
Reply

#8
по принцип-в този маркуч има вакум -а вакума не може да го накара да излезе от щуцера!Пукането /причините са доста/създава налягане в колекторните тръби и където е наи слабо мястото-избива от там.в този маркуч има клапан-/една съчма/ когато двг работи и прави вакум във всмукателните колектори клапана е отворен,а когато е загасен или не се създава вакум - клапана се затваря.целта е сервото да се запаси с вакум -и спирачките да са ефективни при още 2-3 спирания. ЗА пукането -наи честия проблем е неизправни кабели на свещи/ може и от влага да е/може да е и от неправилно палене-директно на газ....радваи се ,че е изкочил маркуча-иначе се търси капак за въздушен филтър. :lol:
460
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)