This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Анкета: Ползвате ли темпомата?
незнам как се ползва
6.67%
1 6.67%
не ми работи
13.33%
2 13.33%
ползвам го винаги
33.33%
5 33.33%
забравям че го имам
6.67%
1 6.67%
рядко го ползвам
13.33%
2 13.33%
нямам такъв
13.33%
2 13.33%
бих искъл да имам такава екстра
13.33%
2 13.33%
Общо 15 гласа 100%
* Гласували сте за този елемент. [Резултатите]

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Темпомат автопилот круиз контрол
#1
Става на въпрос за помпата която се намира в двигателния обсег и прилежащите елементи към нея.

Вижте схемата, и кажете...Кое как трябва да се държи при проверка?
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Цитирай
Thanks given by:
#2
Става на въпрос за помпата която се намира в двигателния обсег и прилежащите елементи към нея.

Вижте схемата, и кажете...Кое как трябва да се държи при проверка?


Прикачени файлове
.jpg   Темпомат автопилот круиз контрол.jpg (Размер: 1.41 MB / Сваляния: 7,366)
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Цитирай
Thanks given by:
#3
При мен нещата изглеждат по същия начин, но автопилотът не работи. Като го включа, се чува, как моторчето бръмчи, но ефект - никакъв. Отначало си мислех, че проблемът е в липсващия маркуч на един от щуцерите, но щом и при теб е така, значи явно не е там далаверата. Вакуумната мембрана ми е здрава, но всички маркучета са доста напукани и е възможно някое от тях да изпуска. Напролет, така и така съм намислил да го демонтирам, за да го "преместя" на другото Волво, защото с него пътувам често междуградско, така че тогава ще го разучавам по-подробно.
There's someone in my head but it's not me...
Цитирай
Thanks given by:
#4
При мен нещата изглеждат по същия начин, но автопилотът не работи. Като го включа, се чува, как моторчето бръмчи, но ефект - никакъв. Отначало си мислех, че проблемът е в липсващия маркуч на един от щуцерите, но щом и при теб е така, значи явно не е там далаверата. Вакуумната мембрана ми е здрава, но всички маркучета са доста напукани и е възможно някое от тях да изпуска. Напролет, така и така съм намислил да го демонтирам, за да го "преместя" на другото Волво, защото с него пътувам често междуградско, така че тогава ще го разучавам по-подробно.
There's someone in my head but it's not me...
Цитирай
Thanks given by:
#5
Забелязах че като съм включил меката мембрана само на моторчето, едвам и малко се прибира.
При проба на вакум с уста на мек. мембрана я прибирам до края!

Извод!
Май ще трябва да се разглобява ел. моторчето, тъй като едвам работи при подаден директен ток от акумулатора - показано на схемата горе.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Цитирай
Thanks given by:
#6
Забелязах че като съм включил меката мембрана само на моторчето, едвам и малко се прибира.
При проба на вакум с уста на мек. мембрана я прибирам до края!

Извод!
Май ще трябва да се разглобява ел. моторчето, тъй като едвам работи при подаден директен ток от акумулатора - показано на схемата горе.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Цитирай
Thanks given by:
#7
а какво е `ТЕМПОМАТ` и каква му е фунцията
Цитирай
Thanks given by:
#8
а какво е `ТЕМПОМАТ` и каква му е фунцията
Цитирай
Thanks given by:
#9
От заглавието - както Ефри го е посочил се вижда че е едно и също нещо /темпомат, автопилот или круиз контрол/
Това е една много полезна глезотийка и е опция.
Стои на ръчката за фаровете или е интегрирана в кормилото на по-новите модели ...
Поддържа ти автоматично определена зададена скорост при най-икономичен режим на двигателя.

Ще кача /по-късно/ инструкцията както я дава производителя ... само трябва да я намеря... Big Grin
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Цитирай
Thanks given by:
#10
От заглавието - както Ефри го е посочил се вижда че е едно и също нещо /темпомат, автопилот или круиз контрол/
Това е една много полезна глезотийка и е опция.
Стои на ръчката за фаровете или е интегрирана в кормилото на по-новите модели ...
Поддържа ти автоматично определена зададена скорост при най-икономичен режим на двигателя.

Ще кача /по-късно/ инструкцията както я дава производителя ... само трябва да я намеря... Big Grin
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)