The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Малко банален въпрос:Волво 850 2.0 125 коня

#1
Здравейте надявам се скоро колеги,
Многе съм заинтересуван от горепосочения модел на Волво адски много ми харесва и като дизайн и надявам се като качество.Изчетох почти всичко за него из форум-а, но пак имам няколко въпроса-главно двоумя се между вектра Б 1.8 16V115 коня и тоя дзвер, за Вектрата почти всичко ми е ясно като цени и поддръжка но не можах да разбера това Волво с ангренажен ремък ли е или с верига?
2. Как е като електроника качествена ли е? Капризна ли е?
3. С оглед на това че колата ще бъде газифицирана веднага - капризна ли е като се монтира газова имам впредвид Газов инжекцион разбира се?
4.Окачването справя ли се добре по нашите пътища?
5.Говоря за модел Лимузина не комби произведен между 95-97.
6.Не напоследно място цените с резервните части как са?
Знам че от тези години имат сериино по2 еърбега и клима!
Предварително Ви се извинявам за прекалено дългия пост но ме вълнува абсолютно всичко относно този модел и бих искал да науча колкото се може повече, скоро ми предстои пътуване до Белгия или Холандия с цел покупка на кола и всичко ще ми бъде от полза и евентуално къде са най често срещаните дефекти - ако има такива?
Благодаря на всички отзовали се! :?
Reply

#2
Здравейте надявам се скоро колеги,
Многе съм заинтересуван от горепосочения модел на Волво адски много ми харесва и като дизайн и надявам се като качество.Изчетох почти всичко за него из форум-а, но пак имам няколко въпроса-главно двоумя се между вектра Б 1.8 16V115 коня и тоя дзвер, за Вектрата почти всичко ми е ясно като цени и поддръжка но не можах да разбера това Волво с ангренажен ремък ли е или с верига?
2. Как е като електроника качествена ли е? Капризна ли е?
3. С оглед на това че колата ще бъде газифицирана веднага - капризна ли е като се монтира газова имам впредвид Газов инжекцион разбира се?
4.Окачването справя ли се добре по нашите пътища?
5.Говоря за модел Лимузина не комби произведен между 95-97.
6.Не напоследно място цените с резервните части как са?
Знам че от тези години имат сериино по2 еърбега и клима!
Предварително Ви се извинявам за прекалено дългия пост но ме вълнува абсолютно всичко относно този модел и бих искал да науча колкото се може повече, скоро ми предстои пътуване до Белгия или Холандия с цел покупка на кола и всичко ще ми бъде от полза и евентуално къде са най често срещаните дефекти - ако има такива?
Благодаря на всички отзовали се! :?
Reply

#3
1. ремък е колата, спрямо вектрата няма база за сравнения, колите са в два различни ценови класа(макар че не им личи като е 2-ра ръка), поддръжката на Волвото е по-лесно от гледна точка на това че в сервизи почти или ВЪОБЩЕ няма да влизаш, но ако влезеш частите са по-скъпи, цените има са по-близо до БМВ и Ауди от същия клас и години, отколкото до Опел, даже са далеч от орела.
2. Колата като цяло не е никак капризна, лично за мен това е най-добрия избор за тези пари и години(освен някоя мощтна 9-тка), за електрониката наското някои се оплкваше че не му свето километража, но се оказало студена спойка, друг проблем по електрониката на тази кола не помня да съм чувал/чел.
3. Няма проблем за газто,а щом е и инжекцион слагай и не се притеснявай.
4. Окачването е страхотно, твърдо, но издържливо, като се змисля не помня някой да е споменвал нещо за смяна на карета или скъпи части, най-много на носач или накрайник на рейка, но са еденични скучаи.
5. Ами дали е седан или комби разликата е в багажника, окомплектовката е еднаква, аз лично бих ти препоръчал нещо малко по-мощно 2.0 20v или 2.5 10V, едното е 144 коня а другото е 140, но по-лесно си носят купето, тоя двигател не е много пъргав. Модела след '95 е с новия фейс и ако е имало някакви болести те са изчистени, надали ще имаш проблеми с тази кола(да чукнем на дърво)
6. Цените вече казах нямат нищо общо с орела,това волво се води с един клас с БМВ 5-та серия(Е34) и старите А6-ци

За дефекти както казах ако е имало такива те са били в стария моде този е след лифтинг и са изчистени(макар че не се сещам да имат такива), за колата можеш да съдишпо това че в раздела с 8-та серия е писано най-малко и проблемите които се обсъждат са от типа: "абе ата крушка ква е?" или "къде по дяволите е поленовия филтър" или"кви гуми да сложа" все такива дето като няма от каквоа да се оплачат колегите пишат глупости Big Grin
Това е от мен.
Успех в избора.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#4
1. ремък е колата, спрямо вектрата няма база за сравнения, колите са в два различни ценови класа(макар че не им личи като е 2-ра ръка), поддръжката на Волвото е по-лесно от гледна точка на това че в сервизи почти или ВЪОБЩЕ няма да влизаш, но ако влезеш частите са по-скъпи, цените има са по-близо до БМВ и Ауди от същия клас и години, отколкото до Опел, даже са далеч от орела.
2. Колата като цяло не е никак капризна, лично за мен това е най-добрия избор за тези пари и години(освен някоя мощтна 9-тка), за електрониката наското някои се оплкваше че не му свето километража, но се оказало студена спойка, друг проблем по електрониката на тази кола не помня да съм чувал/чел.
3. Няма проблем за газто,а щом е и инжекцион слагай и не се притеснявай.
4. Окачването е страхотно, твърдо, но издържливо, като се змисля не помня някой да е споменвал нещо за смяна на карета или скъпи части, най-много на носач или накрайник на рейка, но са еденични скучаи.
5. Ами дали е седан или комби разликата е в багажника, окомплектовката е еднаква, аз лично бих ти препоръчал нещо малко по-мощно 2.0 20v или 2.5 10V, едното е 144 коня а другото е 140, но по-лесно си носят купето, тоя двигател не е много пъргав. Модела след '95 е с новия фейс и ако е имало някакви болести те са изчистени, надали ще имаш проблеми с тази кола(да чукнем на дърво)
6. Цените вече казах нямат нищо общо с орела,това волво се води с един клас с БМВ 5-та серия(Е34) и старите А6-ци

За дефекти както казах ако е имало такива те са били в стария моде този е след лифтинг и са изчистени(макар че не се сещам да имат такива), за колата можеш да съдишпо това че в раздела с 8-та серия е писано най-малко и проблемите които се обсъждат са от типа: "абе ата крушка ква е?" или "къде по дяволите е поленовия филтър" или"кви гуми да сложа" все такива дето като няма от каквоа да се оплачат колегите пишат глупости Big Grin
Това е от мен.
Успех в избора.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#5
unicata Wrote:1. ремък е колата, спрямо вектрата няма база за сравнения, колите са в два различни ценови класа(макар че не им личи като е 2-ра ръка), поддръжката на Волвото е по-лесно от гледна точка на това че в сервизи почти или ВЪОБЩЕ няма да влизаш, но ако влезеш частите са по-скъпи, цените има са по-близо до БМВ и Ауди от същия клас и години, отколкото до Опел, даже са далеч от орела.
2. Колата като цяло не е никак капризна, лично за мен това е най-добрия избор за тези пари и години(освен някоя мощтна 9-тка), за електрониката наското някои се оплкваше че не му свето километража, но се оказало студена спойка, друг проблем по електрониката на тази кола не помня да съм чувал/чел.
3. Няма проблем за газто,а щом е и инжекцион слагай и не се притеснявай.
4. Окачването е страхотно, твърдо, но издържливо, като се змисля не помня някой да е споменвал нещо за смяна на карета или скъпи части, най-много на носач или накрайник на рейка, но са еденични скучаи.
5. Ами дали е седан или комби разликата е в багажника, окомплектовката е еднаква, аз лично бих ти препоръчал нещо малко по-мощно 2.0 20v или 2.5 10V, едното е 144 коня а другото е 140, но по-лесно си носят купето, тоя двигател не е много пъргав. Модела след '95 е с новия фейс и ако е имало някакви болести те са изчистени, надали ще имаш проблеми с тази кола(да чукнем на дърво)
6. Цените вече казах нямат нищо общо с орела,това волво се води с един клас с БМВ 5-та серия(Е34) и старите А6-ци

За дефекти както казах ако е имало такива те са били в стария моде този е след лифтинг и са изчистени(макар че не се сещам да имат такива), за колата можеш да съдишпо това че в раздела с 8-та серия е писано най-малко и проблемите които се обсъждат са от типа: "абе ата крушка ква е?" или "къде по дяволите е поленовия филтър" или"кви гуми да сложа" все такива дето като няма от каквоа да се оплачат колегите пишат глупости Big Grin
Това е от мен.
Успех в избора.
Много Благодаря за подробното инфо!!!!!!!!!!!!!!!!!
Факта че колата е в този ценови сегмент на Е34 И А6, малко ме притеснява вярно че е висок клас но ако найстина частите са толкова скъпи като на немските алтернативи става млако сложно, единствено си мисля че може да не се налага честата им смяна :roll:
Спрял съм се на този двигател защото е най икономичен иначе най ме привлича версията Т5, ама.....................!
Още един път благодаря за отделеното време за такъв подробен отговор :wink:
Reply

#6
unicata Wrote:1. ремък е колата, спрямо вектрата няма база за сравнения, колите са в два различни ценови класа(макар че не им личи като е 2-ра ръка), поддръжката на Волвото е по-лесно от гледна точка на това че в сервизи почти или ВЪОБЩЕ няма да влизаш, но ако влезеш частите са по-скъпи, цените има са по-близо до БМВ и Ауди от същия клас и години, отколкото до Опел, даже са далеч от орела.
2. Колата като цяло не е никак капризна, лично за мен това е най-добрия избор за тези пари и години(освен някоя мощтна 9-тка), за електрониката наското някои се оплкваше че не му свето километража, но се оказало студена спойка, друг проблем по електрониката на тази кола не помня да съм чувал/чел.
3. Няма проблем за газто,а щом е и инжекцион слагай и не се притеснявай.
4. Окачването е страхотно, твърдо, но издържливо, като се змисля не помня някой да е споменвал нещо за смяна на карета или скъпи части, най-много на носач или накрайник на рейка, но са еденични скучаи.
5. Ами дали е седан или комби разликата е в багажника, окомплектовката е еднаква, аз лично бих ти препоръчал нещо малко по-мощно 2.0 20v или 2.5 10V, едното е 144 коня а другото е 140, но по-лесно си носят купето, тоя двигател не е много пъргав. Модела след '95 е с новия фейс и ако е имало някакви болести те са изчистени, надали ще имаш проблеми с тази кола(да чукнем на дърво)
6. Цените вече казах нямат нищо общо с орела,това волво се води с един клас с БМВ 5-та серия(Е34) и старите А6-ци

За дефекти както казах ако е имало такива те са били в стария моде този е след лифтинг и са изчистени(макар че не се сещам да имат такива), за колата можеш да съдишпо това че в раздела с 8-та серия е писано най-малко и проблемите които се обсъждат са от типа: "абе ата крушка ква е?" или "къде по дяволите е поленовия филтър" или"кви гуми да сложа" все такива дето като няма от каквоа да се оплачат колегите пишат глупости Big Grin
Това е от мен.
Успех в избора.
Много Благодаря за подробното инфо!!!!!!!!!!!!!!!!!
Факта че колата е в този ценови сегмент на Е34 И А6, малко ме притеснява вярно че е висок клас но ако найстина частите са толкова скъпи като на немските алтернативи става млако сложно, единствено си мисля че може да не се налага честата им смяна :roll:
Спрял съм се на този двигател защото е най икономичен иначе най ме привлича версията Т5, ама.....................!
Още един път благодаря за отделеното време за такъв подробен отговор :wink:
Reply

#7
Относно двигателя - бих те посъветвал да не налиташ на най-малкия - аз съм с този двигател и определено като му се сложи и газ и му става тегаво.С по-големия мотор 2.0 - 20V или 2.4 - 10V мисля че няма да има разлика в разхода.
Reply

#8
Относно двигателя - бих те посъветвал да не налиташ на най-малкия - аз съм с този двигател и определено като му се сложи и газ и му става тегаво.С по-големия мотор 2.0 - 20V или 2.4 - 10V мисля че няма да има разлика в разхода.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)