The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Прегряване на Волво 460

#1
Здравейте,
Имам един много сериозен проблем с моето Волво. Колата прегрява като стрелката отива в червения сектор и светва контролната лампа. След като отвия капачката на разширителния кръг излиза въздух и чак тогава забелязвам, че термостата отваря и се включва вентилатора. След това покарам малко тя пак вдига температура, спирам отвивам капачката и същото се повтаря.Сменил съм три термостата и радиатора/ течеше/, гарнитура на главата/цъфнал клапан на трети цилиндър/. но проблема не се разреши. Сутрин, когато е студена, колата се държи нормално - вдига си оптималната температура и си я поддържа. Но когато се наложи да карам в града и няма възможност да изстине, тогава го прави този проблем. По мои наблюдения нещо пречи на термостата да отваря. Някой има ли идея каква може да е причината?
Reply

#2
Здравейте,
Имам един много сериозен проблем с моето Волво. Колата прегрява като стрелката отива в червения сектор и светва контролната лампа. След като отвия капачката на разширителния кръг излиза въздух и чак тогава забелязвам, че термостата отваря и се включва вентилатора. След това покарам малко тя пак вдига температура, спирам отвивам капачката и същото се повтаря.Сменил съм три термостата и радиатора/ течеше/, гарнитура на главата/цъфнал клапан на трети цилиндър/. но проблема не се разреши. Сутрин, когато е студена, колата се държи нормално - вдига си оптималната температура и си я поддържа. Но когато се наложи да карам в града и няма възможност да изстине, тогава го прави този проблем. По мои наблюдения нещо пречи на термостата да отваря. Някой има ли идея каква може да е причината?
Reply

#3
надуването в системата за охлаждане е лош признак-след отваряне на капачката-/казваш отваря и термостата/това се получава когато се губи от някъде течност /антифриз/...но след това ако пак се повтаря цялата история се прави това на снимката.а надуването на охл.с-ма води и до повреди на воддна помпа и радиятор-
460
Reply

#4
надуването в системата за охлаждане е лош признак-след отваряне на капачката-/казваш отваря и термостата/това се получава когато се губи от някъде течност /антифриз/...но след това ако пак се повтаря цялата история се прави това на снимката.а надуването на охл.с-ма води и до повреди на воддна помпа и радиятор-


Attached Files Thumbnail(s)
   
460
Reply

#5
нямам притенции за голям разбирач,но като се сваля глава е добре да се провери за пукнатини.тук във варна го правят в МЕИ.с някаква цветна течност. имали пукнатина ---надува.по принцип се заварява но........
Reply

#6
нямам притенции за голям разбирач,но като се сваля глава е добре да се провери за пукнатини.тук във варна го правят в МЕИ.с някаква цветна течност. имали пукнатина ---надува.по принцип се заварява но........
Reply

#7
Дано не съм ви разбрал погрешно, но по принцип охладителната течност след загряване е под налягане. Друг въпрос е ако след като изстине има все още налягане...
това е от експлоатационната книжка на 400
[Image: coolantry3.png]
Volvo 460 2.0 SE 1995, B20F
Reply

#8
Дано не съм ви разбрал погрешно, но по принцип охладителната течност след загряване е под налягане. Друг въпрос е ако след като изстине има все още налягане...
това е от експлоатационната книжка на 400
[Image: coolantry3.png]
Volvo 460 2.0 SE 1995, B20F
Reply

#9
[quote="uncle_scrooge"]Дано не съм ви разбрал погрешно, но по принцип охладителната течност след загряване е под налягане. Друг въпрос е ако след като изстине има все още налягане...
това е от експлоатационната книжка на 400


тук става дума за друго налягане,което се появява от прегоряла или ...повредена гарнитура на цилиндровата глава-/в слу4ая е сменяна/-но не означава това ,че главата не е крива или спукана ...ве4е!!!буталата нагнетяват въздух в охл с-ма - този въздух попречва на термостата да отвори/има въздух в системата и термостата не може да реагира-създава се голямо налягане във водните съединения и наи често избива от радиатора и водната помпа.като се отвие капачката на разширителния съд голяма част от антифриза изтича навън.
ако в охладителната система има системен теч и колата се кара с антифриз в казанчето под минимума -се появява проблема /термостата не отваря/--но ако при добре уплътнени съединения и количество антифриз в нормата/мин-мах/това явление се повтаря-се сваля глава![color=red]
460
Reply

#10
[quote="uncle_scrooge"]Дано не съм ви разбрал погрешно, но по принцип охладителната течност след загряване е под налягане. Друг въпрос е ако след като изстине има все още налягане...
това е от експлоатационната книжка на 400


тук става дума за друго налягане,което се появява от прегоряла или ...повредена гарнитура на цилиндровата глава-/в слу4ая е сменяна/-но не означава това ,че главата не е крива или спукана ...ве4е!!!буталата нагнетяват въздух в охл с-ма - този въздух попречва на термостата да отвори/има въздух в системата и термостата не може да реагира-създава се голямо налягане във водните съединения и наи често избива от радиатора и водната помпа.като се отвие капачката на разширителния съд голяма част от антифриза изтича навън.
ако в охладителната система има системен теч и колата се кара с антифриз в казанчето под минимума -се появява проблема /термостата не отваря/--но ако при добре уплътнени съединения и количество антифриз в нормата/мин-мах/това явление се повтаря-се сваля глава![color=red]
460
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)