Posts: 485
Threads: 40
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
0
Здравейте,
Миналата седмица получих доста странен разход 17,4л/100км градско, и смърдеше ужасно на газ под капака.
Проверих възд. филтър - на 7 000км и вече беше ужасно много замърсен. А запалването е обслужено преди проблема.
Та реших отново да калибрирам ламбда контрола.
След като завърших с калибровката/според инструкциите на производителя- редуване на зеления и червения свето диоди на равни интервали на ПХ и 3000об/ мин/- навих два оборота на винта на изпарителя за дебита на газта, както и два оборота на вината на управляемия дросела на ламбда контрола и се появи друго.
Веднага обаче забелязах че оборотите на ПХ леко се повишиха.
При рязко подаване на газ двигателя губи рязко обороти и нещо прищраква/или чука/ след натискане на съединителя и задържане на газта в същото положение се оправя ако пусна газта гасне.
Забелязах , че проблема е до около 1300/ 1500об/мин и то когато двигателят е загрял добре.
Когато калибрираха ламбда контрола от фирмата която го монтира го бяха настройли така, че на ПХ сместта беше богата и този проблем го нямаше- както и преди аз да калибрирам системата и смърдеше на газ.
А иначе колата ускорява нормално.
Някой да има идеи какво става?
Приемам всякакви идеи.
Posts: 485
Threads: 40
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
0
Здравейте,
Миналата седмица получих доста странен разход 17,4л/100км градско, и смърдеше ужасно на газ под капака.
Проверих възд. филтър - на 7 000км и вече беше ужасно много замърсен. А запалването е обслужено преди проблема.
Та реших отново да калибрирам ламбда контрола.
След като завърших с калибровката/според инструкциите на производителя- редуване на зеления и червения свето диоди на равни интервали на ПХ и 3000об/ мин/- навих два оборота на винта на изпарителя за дебита на газта, както и два оборота на вината на управляемия дросела на ламбда контрола и се появи друго.
Веднага обаче забелязах че оборотите на ПХ леко се повишиха.
При рязко подаване на газ двигателя губи рязко обороти и нещо прищраква/или чука/ след натискане на съединителя и задържане на газта в същото положение се оправя ако пусна газта гасне.
Забелязах , че проблема е до около 1300/ 1500об/мин и то когато двигателят е загрял добре.
Когато калибрираха ламбда контрола от фирмата която го монтира го бяха настройли така, че на ПХ сместта беше богата и този проблем го нямаше- както и преди аз да калибрирам системата и смърдеше на газ.
А иначе колата ускорява нормално.
Някой да има идеи какво става?
Приемам всякакви идеи.
Posts: 485
Threads: 40
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
0
Тъй като никой не даде идеи от какво може да е, след интервенцията ми равносметката сега показва :
8,62л. газ- това е за 10лв, изминати 59км градско= 14,61л/100км.
Като има три условия при които е постигнат разхода:
1. От този пробег- 59км, около 15км са изминати преди калибровката.
2. Колата тъкмо е загряла и трябва да я гася защото съм пристигнал.
3. Филтърът ми все още не е сменен- днес ще докарат новия и ще трябва да правя същата процедура отново- калибровка на АГУ- то
Относно проблема при ниски обороти и пълна газ- засега не се проявява.
Това е от мен.
Posts: 485
Threads: 40
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
0
Тъй като никой не даде идеи от какво може да е, след интервенцията ми равносметката сега показва :
8,62л. газ- това е за 10лв, изминати 59км градско= 14,61л/100км.
Като има три условия при които е постигнат разхода:
1. От този пробег- 59км, около 15км са изминати преди калибровката.
2. Колата тъкмо е загряла и трябва да я гася защото съм пристигнал.
3. Филтърът ми все още не е сменен- днес ще докарат новия и ще трябва да правя същата процедура отново- калибровка на АГУ- то
Относно проблема при ниски обороти и пълна газ- засега не се проявява.
Това е от мен.
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
ами никой от нас явно няма идея щом не отговаря, да не би да са заминали мембраните вече и да пускат повече, по принцип зимата е нормално да се качи разхода на газ с 1-2 килца, но на мен разхода винаги ми е бил голям и все си мислех че е нормално :-)
успех и кажи какво се е оказало
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
ами никой от нас явно няма идея щом не отговаря, да не би да са заминали мембраните вече и да пускат повече, по принцип зимата е нормално да се качи разхода на газ с 1-2 килца, но на мен разхода винаги ми е бил голям и все си мислех че е нормално :-)
успех и кажи какво се е оказало
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 401
Threads: 27
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
0
колега щте поясниш ли как става точно тая калибровка че да опитам и аз
VOLVO 440, 1.8, 90 Hp, ex
Ford Mondeo, 97, Turbo Diesel, 90 Hp ex
Ford Mondeo, estate, 04, TDCI, 115Hp, now
Posts: 401
Threads: 27
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
0
колега щте поясниш ли как става точно тая калибровка че да опитам и аз
VOLVO 440, 1.8, 90 Hp, ex
Ford Mondeo, 97, Turbo Diesel, 90 Hp ex
Ford Mondeo, estate, 04, TDCI, 115Hp, now
Posts: 485
Threads: 40
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
0
play_vanko Wrote:колега щте поясниш ли как става точно тая калибровка че да опитам и аз
ами като за начало дай ТТ данни на АГУ- то и ще се опитам.
Поздрави:
Del
Posts: 485
Threads: 40
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
0
play_vanko Wrote:колега щте поясниш ли как става точно тая калибровка че да опитам и аз
ами като за начало дай ТТ данни на АГУ- то и ще се опитам.
Поздрави:
Del
|