The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
къде сбърках ???

#1
Здравейте,

Миналата седмица получих доста странен разход 17,4л/100км градско, и смърдеше ужасно на газ под капака.
Проверих възд. филтър - на 7 000км и вече беше ужасно много замърсен. А запалването е обслужено преди проблема.

Та реших отново да калибрирам ламбда контрола.
След като завърших с калибровката/според инструкциите на производителя- редуване на зеления и червения свето диоди на равни интервали на ПХ и 3000об/ мин/- навих два оборота на винта на изпарителя за дебита на газта, както и два оборота на вината на управляемия дросела на ламбда контрола и се появи друго.
Веднага обаче забелязах че оборотите на ПХ леко се повишиха.
При рязко подаване на газ двигателя губи рязко обороти и нещо прищраква/или чука/ след натискане на съединителя и задържане на газта в същото положение се оправя ако пусна газта гасне.
Забелязах , че проблема е до около 1300/ 1500об/мин и то когато двигателят е загрял добре.
Когато калибрираха ламбда контрола от фирмата която го монтира го бяха настройли така, че на ПХ сместта беше богата и този проблем го нямаше- както и преди аз да калибрирам системата и смърдеше на газ.
А иначе колата ускорява нормално.
Някой да има идеи какво става?
Приемам всякакви идеи.
Reply

#2
Здравейте,

Миналата седмица получих доста странен разход 17,4л/100км градско, и смърдеше ужасно на газ под капака.
Проверих възд. филтър - на 7 000км и вече беше ужасно много замърсен. А запалването е обслужено преди проблема.

Та реших отново да калибрирам ламбда контрола.
След като завърших с калибровката/според инструкциите на производителя- редуване на зеления и червения свето диоди на равни интервали на ПХ и 3000об/ мин/- навих два оборота на винта на изпарителя за дебита на газта, както и два оборота на вината на управляемия дросела на ламбда контрола и се появи друго.
Веднага обаче забелязах че оборотите на ПХ леко се повишиха.
При рязко подаване на газ двигателя губи рязко обороти и нещо прищраква/или чука/ след натискане на съединителя и задържане на газта в същото положение се оправя ако пусна газта гасне.
Забелязах , че проблема е до около 1300/ 1500об/мин и то когато двигателят е загрял добре.
Когато калибрираха ламбда контрола от фирмата която го монтира го бяха настройли така, че на ПХ сместта беше богата и този проблем го нямаше- както и преди аз да калибрирам системата и смърдеше на газ.
А иначе колата ускорява нормално.
Някой да има идеи какво става?
Приемам всякакви идеи.
Reply

#3
Тъй като никой не даде идеи от какво може да е, след интервенцията ми равносметката сега показва :
8,62л. газ- това е за 10лв, изминати 59км градско= 14,61л/100км.
Като има три условия при които е постигнат разхода:
1. От този пробег- 59км, около 15км са изминати преди калибровката.
2. Колата тъкмо е загряла и трябва да я гася защото съм пристигнал.
3. Филтърът ми все още не е сменен- днес ще докарат новия и ще трябва да правя същата процедура отново- калибровка на АГУ- то

Относно проблема при ниски обороти и пълна газ- засега не се проявява.
Това е от мен.
Reply

#4
Тъй като никой не даде идеи от какво може да е, след интервенцията ми равносметката сега показва :
8,62л. газ- това е за 10лв, изминати 59км градско= 14,61л/100км.
Като има три условия при които е постигнат разхода:
1. От този пробег- 59км, около 15км са изминати преди калибровката.
2. Колата тъкмо е загряла и трябва да я гася защото съм пристигнал.
3. Филтърът ми все още не е сменен- днес ще докарат новия и ще трябва да правя същата процедура отново- калибровка на АГУ- то

Относно проблема при ниски обороти и пълна газ- засега не се проявява.
Това е от мен.
Reply

#5
ами никой от нас явно няма идея щом не отговаря, да не би да са заминали мембраните вече и да пускат повече, по принцип зимата е нормално да се качи разхода на газ с 1-2 килца, но на мен разхода винаги ми е бил голям и все си мислех че е нормално :-)
успех и кажи какво се е оказало
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#6
ами никой от нас явно няма идея щом не отговаря, да не би да са заминали мембраните вече и да пускат повече, по принцип зимата е нормално да се качи разхода на газ с 1-2 килца, но на мен разхода винаги ми е бил голям и все си мислех че е нормално :-)
успех и кажи какво се е оказало
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#7
колега щте поясниш ли как става точно тая калибровка че да опитам и аз
VOLVO 440, 1.8, 90 Hp, ex
Ford Mondeo, 97, Turbo Diesel, 90 Hp ex
Ford Mondeo, estate, 04, TDCI, 115Hp, now
Reply

#8
колега щте поясниш ли как става точно тая калибровка че да опитам и аз
VOLVO 440, 1.8, 90 Hp, ex
Ford Mondeo, 97, Turbo Diesel, 90 Hp ex
Ford Mondeo, estate, 04, TDCI, 115Hp, now
Reply

#9
play_vanko Wrote:колега щте поясниш ли как става точно тая калибровка че да опитам и аз

ами като за начало дай ТТ данни на АГУ- то и ще се опитам.
Поздрави:
Del
Reply

#10
play_vanko Wrote:колега щте поясниш ли как става точно тая калибровка че да опитам и аз

ами като за начало дай ТТ данни на АГУ- то и ще се опитам.
Поздрави:
Del
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)