Posts: 20
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
Чета форума от няколко седмици, тъй като и аз станах собственик на автомобил с марката Volvo ,една перфекно запазена 945-ца с B20F. След едноседмично вартене из София ,покрай регистрация и първоначално обслужване на колата с разход за бензин 120лв. за 6 дни :lol: започнах да се замислиям за алтернативно гориво. Молбата ми е колегите които вече имат опит с такива уредби да кажат каде са я монтирали ,какъв вид е ,доволни ,не доволни, плюсове, минуси, без реклами разбира се :lol: всеки чистосърдечно да си каже отзивите.
Posts: 20
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
Чета форума от няколко седмици, тъй като и аз станах собственик на автомобил с марката Volvo ,една перфекно запазена 945-ца с B20F. След едноседмично вартене из София ,покрай регистрация и първоначално обслужване на колата с разход за бензин 120лв. за 6 дни :lol: започнах да се замислиям за алтернативно гориво. Молбата ми е колегите които вече имат опит с такива уредби да кажат каде са я монтирали ,какъв вид е ,доволни ,не доволни, плюсове, минуси, без реклами разбира се :lol: всеки чистосърдечно да си каже отзивите.
Posts: 68
Threads: 9
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
аз съм с S40 и съм се интерисувал,значи може да се сложи обикновенно газово със или без имулатори ,газовия инжекцион е много скъп а метана е най скъп.цени във Варна-700 лв,г.и. 1400лв,метан 1800лв . хехе хайде слагай : :roll:
Posts: 68
Threads: 9
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
аз съм с S40 и съм се интерисувал,значи може да се сложи обикновенно газово със или без имулатори ,газовия инжекцион е много скъп а метана е най скъп.цени във Варна-700 лв,г.и. 1400лв,метан 1800лв . хехе хайде слагай : :roll:
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
двигателя като гледам е без турбина така че можеш да си сложиш и конвенционална уредба за около 500лв, газовия инжекцион е по-добрия вариант разбира се но е по-скъп, за метана нещата ще кажа само че е най-евтиния начин за придвижване, но цената на уредбата е най-висока, най-добре е да сметнеш какво разстояние изминаваш месечно и товагава д анаправиш сметка кое до колко ще се изплати и дали си струва инвестицията, чел съм че едно такси избива метанова уредба за около 2 месеца сравнено с бензина, но колко километра са това никой незнае :roll:
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
двигателя като гледам е без турбина така че можеш да си сложиш и конвенционална уредба за около 500лв, газовия инжекцион е по-добрия вариант разбира се но е по-скъп, за метана нещата ще кажа само че е най-евтиния начин за придвижване, но цената на уредбата е най-висока, най-добре е да сметнеш какво разстояние изминаваш месечно и товагава д анаправиш сметка кое до колко ще се изплати и дали си струва инвестицията, чел съм че едно такси избива метанова уредба за около 2 месеца сравнено с бензина, но колко километра са това никой незнае :roll:
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 541
Threads: 33
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Метана е безумно евтин на фона на всичко останало,но си изисква първоначална яака инвестиция-задължително с газов инжекцион за да не ти гърми.
Моята я купих с метан-има си всички джунджурийки и все пак ако е гаден метан пак гърми 1 път на 100-200 километра.
Иначе пак повтарям...цената на метана е мечта недостатък-колата наистина става по-бавна и по-тежка.
Най-здравото измежду автомобилите,най-красиво измежду танковете....
Всичко е много просто-само да се сетиш...
VOLVO FOR LIFE!!!!!!!
Posts: 541
Threads: 33
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Метана е безумно евтин на фона на всичко останало,но си изисква първоначална яака инвестиция-задължително с газов инжекцион за да не ти гърми.
Моята я купих с метан-има си всички джунджурийки и все пак ако е гаден метан пак гърми 1 път на 100-200 километра.
Иначе пак повтарям...цената на метана е мечта недостатък-колата наистина става по-бавна и по-тежка.
Най-здравото измежду автомобилите,най-красиво измежду танковете....
Всичко е много просто-само да се сетиш...
VOLVO FOR LIFE!!!!!!!
Posts: 20
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
какви са защитите ти (клапан на дебитомера?? ) и последствията от гърмежите ако има такива ,това ме интересува Идеята ми беше всеки който е с такава уредба (газ пропан-бутан или метанова) да каже каква е, каде я е слагал (без да се увлича в реклама и хвалебствия на сервизи :lol: ),доволен ли е от поставянето , последвали експлотациони плюсове и минуси , така че да стане една информативна тема за мераклиите за такива уредби (едва ли само аз съм поставен пред такава дилема),защото информацията в форума е малко и тоста разпокасана из темите
Posts: 20
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
какви са защитите ти (клапан на дебитомера?? ) и последствията от гърмежите ако има такива ,това ме интересува Идеята ми беше всеки който е с такава уредба (газ пропан-бутан или метанова) да каже каква е, каде я е слагал (без да се увлича в реклама и хвалебствия на сервизи :lol: ),доволен ли е от поставянето , последвали експлотациони плюсове и минуси , така че да стане една информативна тема за мераклиите за такива уредби (едва ли само аз съм поставен пред такава дилема),защото информацията в форума е малко и тоста разпокасана из темите
|