The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Трудно палиме...

#1
След последното ми появяване под предния капак вече няколко сутрини имам проблем с паленето: като дам контакт започва да върти (алтернатор ли, що ли?), почва да се дави - и накрая нема никой! (все едно, че няма нафта - а имам около 20-ина килца в резервоара) Съвети?..

p.s. Значи, регулирах си жилото на съединителя, обаче беше много студено, достъпа усложнен - и на няколко пъти побутвах някакви маркучи и кабели. И на следващата сутрин се почна. Не е от слаб акумулатор. Горивния и масления филтри са сменени преди 5000 km, въздушния - преди 3 дни. Последно пълних резервоара до горе - останали са ми около 20L. Пробвах с вкл./изкл. на ел.консуматори за възбуждане на акумулатора, след 4-5 опита свещите вече със сигурност са загрели... Сутринта си позволих да натисна леко педала на газта докато подавах контакт - запали от раз! (очаквах да се задави). За пръв път ми се случва и не мога да взема решение? Възможно ли е побутвайки кабелите да съм компроментирал някакъв контакт - нямаше ли една клапа, която пускаше повече нафта за палене при студен двигател?
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Reply

#2
След последното ми появяване под предния капак вече няколко сутрини имам проблем с паленето: като дам контакт започва да върти (алтернатор ли, що ли?), почва да се дави - и накрая нема никой! (все едно, че няма нафта - а имам около 20-ина килца в резервоара) Съвети?..

p.s. Значи, регулирах си жилото на съединителя, обаче беше много студено, достъпа усложнен - и на няколко пъти побутвах някакви маркучи и кабели. И на следващата сутрин се почна. Не е от слаб акумулатор. Горивния и масления филтри са сменени преди 5000 km, въздушния - преди 3 дни. Последно пълних резервоара до горе - останали са ми около 20L. Пробвах с вкл./изкл. на ел.консуматори за възбуждане на акумулатора, след 4-5 опита свещите вече със сигурност са загрели... Сутринта си позволих да натисна леко педала на газта докато подавах контакт - запали от раз! (очаквах да се задави). За пръв път ми се случва и не мога да взема решение? Възможно ли е побутвайки кабелите да съм компроментирал някакъв контакт - нямаше ли една клапа, която пускаше повече нафта за палене при студен двигател?
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Reply

#3
Клапата е има и тя има също кабелче-букса. Намира се на ГНП опред е и стърчи точно с/у тебе. но не мисля че е от нея.
Reply

#4
Клапата е има и тя има също кабелче-букса. Намира се на ГНП опред е и стърчи точно с/у тебе. но не мисля че е от нея.
Reply

#5
ами найстина звучи като да си разхлабил кабела на дюзата за студения старт(нещо като автоматичен смукач), иначе не виждам логика да пали само с подаване на газ, според мен точно това е обяснението, макар че като гледам колегата не е съгласен, а аз очаквам Мево пак да ме увика че пак съм се изказал неподготвен Big Grin
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#6
ами найстина звучи като да си разхлабил кабела на дюзата за студения старт(нещо като автоматичен смукач), иначе не виждам логика да пали само с подаване на газ, според мен точно това е обяснението, макар че като гледам колегата не е съгласен, а аз очаквам Мево пак да ме увика че пак съм се изказал неподготвен Big Grin
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#7
Айде, Мево - къде си, дай едно рамо със съвет?

Днес пак дигах капака (за последен реглаж на жилото) и гледам: щеката за маслото се поизвадила с 4-5 cm. (като нищо съм си карал така 2 дена - но не видях да е "изкочило" масло) :oops: Набутах я обратно, но ще видим утре как ще припаля - дават го тая нощ да стигне -10°C.

А какво е ГНП?! Гориво-нагнетателна помпа?
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Reply

#8
Айде, Мево - къде си, дай едно рамо със съвет?

Днес пак дигах капака (за последен реглаж на жилото) и гледам: щеката за маслото се поизвадила с 4-5 cm. (като нищо съм си карал така 2 дена - но не видях да е "изкочило" масло) :oops: Набутах я обратно, но ще видим утре как ще припаля - дават го тая нощ да стигне -10°C.

А какво е ГНП?! Гориво-нагнетателна помпа?
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Reply

#9
watcher Wrote:Айде, Мево - къде си, дай едно рамо със съвет?

Днес пак дигах капака (за последен реглаж на жилото) и гледам: щеката за маслото се поизвадила с 4-5 cm. (като нищо съм си карал така 2 дена - но не видях да е "изкочило" масло) :oops: Набутах я обратно, но ще видим утре как ще припаля - дават го тая нощ да стигне -10°C.

А какво е ГНП?! Гориво-нагнетателна помпа?

Виж пак да не се е разкачил някой кабел или вакуум като си регулирал съединителя.За ГНП-то си си отговорил сам.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#10
watcher Wrote:Айде, Мево - къде си, дай едно рамо със съвет?

Днес пак дигах капака (за последен реглаж на жилото) и гледам: щеката за маслото се поизвадила с 4-5 cm. (като нищо съм си карал така 2 дена - но не видях да е "изкочило" масло) :oops: Набутах я обратно, но ще видим утре как ще припаля - дават го тая нощ да стигне -10°C.

А какво е ГНП?! Гориво-нагнетателна помпа?

Виж пак да не се е разкачил някой кабел или вакуум като си регулирал съединителя.За ГНП-то си си отговорил сам.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)