The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
мотора резонира с купето

#1
Първо здравейте , на всички Smile
От вчера дъщеря ми е горд собственик на 460 GLE /1991 мотор 1.7 пълна инжекция , взе си го без да се консултира с мен , просто и харесал Big Grin
Изумен съм от техническото състояние на този автомобил , а с автомобили се занимавам не от вчера
Автомобила имаше дребни "козметични дефекти" (счупено стъкло на ляв фар , счупена предна решетка , не свети ляв халоген, липсва ръчна спирачка, не свети лампата на алтернатора.........нормално за годините си и недобра поддръжка.
НИКЪДЕ РЪЖДА !!! само следи от такава , говоря за отдолу по купето където ми се наложи да се натикам за да сменя спирачните въжета Big Grin
Направо не е за вярване , внесена е от Италия и е търкаляна последните пет години у нас предимно по Софийските дупки.
Има само едина сериозна неизправност , на около 2000 оборота мотора все едно че опира в купето , всички тампони за видимо здрави само дето ми се струват много твърди , мотора седи като закован , не мога да го разклатя .
Може ли да е от тампони ментета или е от нещо друго , помагайте.
Проверено е никъде не опира нито мотора , нито генерацията.
Ще бъда благодарен на всякакви коментари но не и на такива като от рода "смени седемте тампона и всичко ще се оправи" , знам че ще се оправи ама не е икономически изгодно Big Grin
Reply

#2
ами това за смяната на тампоните изглежда добра идея ама може да се окаже че не е от тях
Пп ами карайте я на 4000 оборота като тресе на 2000...хи хи хи
[Image: V.gif][Image: 0.gif][Image: L.gif][Image: V.gif][Image: 0.gif] [Image: 36_2_29.gif]
Reply

#3
stosisi Wrote:ами това за смяната на тампоните изглежда добра идея ама може да се окаже че не е от тях
Пп ами карайте я на 4000 оборота като тресе на 2000...хи хи хи



Много смешно Big Grin но не ми помага Big Grin
Колкото повече , толкова повече
Reply

#4
Добре дошъл.
Така при мен имаше подобен проблем - нищо че съм с друг модел.
.......направо да ти кажа.
Нека да я погледне майстор. - защо!
Защото може да има тампон с проблем - но това се установява с крик като се вдига само двигатела. Така се разбра при мен.

Няма да е лошо всичко което е в предния обсег да се види - връзки.
НО! нещо пак неразбирам!?
raxell Wrote:Има само едина сериозна неизправност , на около 2000 оборота мотора все едно че опира в купето , всички тампони за видимо здрави само дето ми се струват много твърди , мотора седи като закован , не мога да го разклатя .
Може ли да е от тампони ментета или е от нещо друго , помагайте.
ВЪЗМОЖНО Е.
Да не отговаря размера на тампона/ите, и да се получава аномалия.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#5
raxell Wrote:Има само едина сериозна неизправност , на около 2000 оборота мотора все едно че опира в купето , всички тампони за видимо здрави само дето ми се струват много твърди , мотора седи като закован , не мога да го разклатя .
И при мен на 440 го има същия проблем от няколко месеца но на 1800 оборота.Чувства се дори на волана и на таблото.На 2000 об. спира и нямя никакви вибрации . Тампоните не са сменявани и видимо нямат повреди но амортисьора(между купето и двигателя) за който става въпрос в друга тема ми се струва повреден, та възможно ли е да е и от това ?
Reply

#6
Така едно предположение да изкажа- ако всички тампони на двигателя и скоростната кутия са здрави проверете си тампоните на макферсона най-горе в бомбето, над амортисьора и лагера :roll: А тоя амортисьор на двигателя не вярвам да прави такъв проблем ,в рено сьс същия двигател го няма.Аз на моето Волво преди да го продам имах съмнения, че не е в ред и го бях махнал за малко- никаква видима разлика с него и без него.
Reply

#7
Това май си е проблем на повечето от тази серия, и аз карам 460 GLE /1991 мотор 1.7 пълна инжекция и го имам същия проблем, но не съм се занимавал още да го локализирам. Дано някй даде по-точна информация по случая ако ли не то почвам аз да се мъча сам! Smile
Reply

#8
raxell Wrote:Първо здравейте , на всички Smile
От вчера дъщеря ми е горд собственик на 460 GLE /1991 мотор 1.7 пълна инжекция , взе си го без да се консултира с мен , просто и харесал Big Grin
Изумен съм от техническото състояние на този автомобил , а с автомобили се занимавам не от вчера
Автомобила имаше дребни "козметични дефекти" (счупено стъкло на ляв фар , счупена предна решетка , не свети ляв халоген, липсва ръчна спирачка, не свети лампата на алтернатора.........нормално за годините си и недобра поддръжка.
НИКЪДЕ РЪЖДА !!! само следи от такава , говоря за отдолу по купето където ми се наложи да се натикам за да сменя спирачните въжета Big Grin
Направо не е за вярване , внесена е от Италия и е търкаляна последните пет години у нас предимно по Софийските дупки.
Има само едина сериозна неизправност , на около 2000 оборота мотора все едно че опира в купето , всички тампони за видимо здрави само дето ми се струват много твърди , мотора седи като закован , не мога да го разклатя .
Може ли да е от тампони ментета или е от нещо друго , помагайте.
Проверено е никъде не опира нито мотора , нито генерацията.
Ще бъда благодарен на всякакви коментари но не и на такива като от рода "смени седемте тампона и всичко ще се оправи" , знам че ще се оправи ама не е икономически изгодно Big Grin
:wink:
Reply

#9
Или е от тампоните на джигателя или е от гърнетата. По някога когато се махне катализатора или някаква друга интервенция по генерацията и майсторите си оставят ръцете. Така изкривяват тръбите отдолу, че имаш усещането, че гърнето е под седалката ти Big Grin Та прожерете си много нимателно да не жи опират някъде отдолу, я гърне, я някоя тръба.
Reply

#10
Писах още в първия си пост че всичко е проверено , остава да е някакъв менте притискателен диск , ако и това не е назнам :chain:
Колкото повече , толкова повече
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)