04-12-2006, 08:20 AM
Първо здравейте , на всички
От вчера дъщеря ми е горд собственик на 460 GLE /1991 мотор 1.7 пълна инжекция , взе си го без да се консултира с мен , просто и харесал
Изумен съм от техническото състояние на този автомобил , а с автомобили се занимавам не от вчера
Автомобила имаше дребни "козметични дефекти" (счупено стъкло на ляв фар , счупена предна решетка , не свети ляв халоген, липсва ръчна спирачка, не свети лампата на алтернатора.........нормално за годините си и недобра поддръжка.
НИКЪДЕ РЪЖДА !!! само следи от такава , говоря за отдолу по купето където ми се наложи да се натикам за да сменя спирачните въжета
Направо не е за вярване , внесена е от Италия и е търкаляна последните пет години у нас предимно по Софийските дупки.
Има само едина сериозна неизправност , на около 2000 оборота мотора все едно че опира в купето , всички тампони за видимо здрави само дето ми се струват много твърди , мотора седи като закован , не мога да го разклатя .
Може ли да е от тампони ментета или е от нещо друго , помагайте.
Проверено е никъде не опира нито мотора , нито генерацията.
Ще бъда благодарен на всякакви коментари но не и на такива като от рода "смени седемте тампона и всичко ще се оправи" , знам че ще се оправи ама не е икономически изгодно
От вчера дъщеря ми е горд собственик на 460 GLE /1991 мотор 1.7 пълна инжекция , взе си го без да се консултира с мен , просто и харесал
Изумен съм от техническото състояние на този автомобил , а с автомобили се занимавам не от вчера
Автомобила имаше дребни "козметични дефекти" (счупено стъкло на ляв фар , счупена предна решетка , не свети ляв халоген, липсва ръчна спирачка, не свети лампата на алтернатора.........нормално за годините си и недобра поддръжка.
НИКЪДЕ РЪЖДА !!! само следи от такава , говоря за отдолу по купето където ми се наложи да се натикам за да сменя спирачните въжета
Направо не е за вярване , внесена е от Италия и е търкаляна последните пет години у нас предимно по Софийските дупки.
Има само едина сериозна неизправност , на около 2000 оборота мотора все едно че опира в купето , всички тампони за видимо здрави само дето ми се струват много твърди , мотора седи като закован , не мога да го разклатя .
Може ли да е от тампони ментета или е от нещо друго , помагайте.
Проверено е никъде не опира нито мотора , нито генерацията.
Ще бъда благодарен на всякакви коментари но не и на такива като от рода "смени седемте тампона и всичко ще се оправи" , знам че ще се оправи ама не е икономически изгодно