01-23-2008, 07:00 AM
Знам и затова се притеснявам но като отида някаде в сервиз и като започнат да гадаят или знаят или не и така по темата чакам мнения от колеги на никой ли не се е случвало
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
ПРОБЛЕМ СМЕСВАНЕ МАСЛО БЕНЗИН
|
01-23-2008, 07:00 AM
Знам и затова се притеснявам но като отида някаде в сервиз и като започнат да гадаят или знаят или не и така по темата чакам мнения от колеги на никой ли не се е случвало
01-23-2008, 07:00 AM
Знам и затова се притеснявам но като отида някаде в сервиз и като започнат да гадаят или знаят или не и така по темата чакам мнения от колеги на никой ли не се е случвало
01-23-2008, 08:29 AM
VIP_-ец, явно на никой не се е случвало... :roll:
А ти си допълни реквизитите в регистрацията, за да не питам сега - в кой град си, та да видим къде да те организираме... Иначе другото ми намирисва на подпитване по тема ... и да видим кой какви безумия ще измисли, тип гадаене. Така може и на ръка да ти гледаме ако искаш... :twisted: За да се види реално какво е, ако не са догатки притесненията ти, май ще трябва да се поразглоби това онова за да е прецизна диагнозата, иначе ... се обръщаме наистина на гадатели. ... сам разбираш предполагам, че иначе е непрофесионално. Ако си в София, ще те пратя на едно място дето са майстори точно по ДВГ...
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic .07.2003 г. Ех... минало! От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz! За контакт: GSM: 088 99 00 911 - BOYCH boych@abv.bg
01-23-2008, 08:29 AM
VIP_-ец, явно на никой не се е случвало... :roll:
А ти си допълни реквизитите в регистрацията, за да не питам сега - в кой град си, та да видим къде да те организираме... Иначе другото ми намирисва на подпитване по тема ... и да видим кой какви безумия ще измисли, тип гадаене. Така може и на ръка да ти гледаме ако искаш... :twisted: За да се види реално какво е, ако не са догатки притесненията ти, май ще трябва да се поразглоби това онова за да е прецизна диагнозата, иначе ... се обръщаме наистина на гадатели. ... сам разбираш предполагам, че иначе е непрофесионално. Ако си в София, ще те пратя на едно място дето са майстори точно по ДВГ...
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic .07.2003 г. Ех... минало! От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz! За контакт: GSM: 088 99 00 911 - BOYCH boych@abv.bg
01-24-2008, 05:40 PM
Колега,когато загасиш мотора в горивната система остава налягане и ако дюзите не затварят добре,т.е. пропускат бензин които се стича през цилиндрите и попада в маслото.При студен старт не би трябвало да имаш проблеми,но ако при топъл старт колата не пали веднага,т.е. докато се създаде налягане в горивната системата,вероятно проблема е в дюзите.Успех.[/img]
old volvo never die they only go faster
01-24-2008, 05:40 PM
Колега,когато загасиш мотора в горивната система остава налягане и ако дюзите не затварят добре,т.е. пропускат бензин които се стича през цилиндрите и попада в маслото.При студен старт не би трябвало да имаш проблеми,но ако при топъл старт колата не пали веднага,т.е. докато се създаде налягане в горивната системата,вероятно проблема е в дюзите.Успех.[/img]
old volvo never die they only go faster
01-24-2008, 06:28 PM
Благодаря колеги и на теб Иво това което казваш ще го пробвам още утре лека за сега
01-24-2008, 06:28 PM
Благодаря колеги и на теб Иво това което казваш ще го пробвам още утре лека за сега
01-25-2008, 08:32 AM
Ето ,че има някой който ЧУВА ПЕТЕЛА ;браво ИВО :wink: .Допълнение; как можеш да провериш дали предположението на колегата е вярно;ИЗВАЖДАШ РЕЙКАТА С ДЮЗИТЕ ДАВАШ НА КОНТАКТ ,ТЕ ЩЕ ПРЪСНАТ И ЩЕ СПРАТ.ПОСЛЕ И КАПКА ТРЯБВА ДА НЯМА.Сега още една мистерия от мен.Аз лично видях как при кофти гориво/смес бен-диз/на един приятел Реното пълнеше картера; там колега ти си знаеш.Малко съвети за откриване на проблема;извади свещите -трябва да не са черни .Недоизгарянето също е фактор.И не на последно място замери компресията.Едно от задължителните неща е ;изчисти дюзите на ултразвукова камера.Това е на места евтина операция,поне в Бургас.Аз я правих за всеки случай ,щото не я карам много, а това е фактор и то голям.СМЕНЯЙ МАСЛОТО НА ЧЕСТО ДОКАТО НЕ ОТКРИЕШ ПРОБЛЕМА.
01-25-2008, 08:32 AM
Ето ,че има някой който ЧУВА ПЕТЕЛА ;браво ИВО :wink: .Допълнение; как можеш да провериш дали предположението на колегата е вярно;ИЗВАЖДАШ РЕЙКАТА С ДЮЗИТЕ ДАВАШ НА КОНТАКТ ,ТЕ ЩЕ ПРЪСНАТ И ЩЕ СПРАТ.ПОСЛЕ И КАПКА ТРЯБВА ДА НЯМА.Сега още една мистерия от мен.Аз лично видях как при кофти гориво/смес бен-диз/на един приятел Реното пълнеше картера; там колега ти си знаеш.Малко съвети за откриване на проблема;извади свещите -трябва да не са черни .Недоизгарянето също е фактор.И не на последно място замери компресията.Едно от задължителните неща е ;изчисти дюзите на ултразвукова камера.Това е на места евтина операция,поне в Бургас.Аз я правих за всеки случай ,щото не я карам много, а това е фактор и то голям.СМЕНЯЙ МАСЛОТО НА ЧЕСТО ДОКАТО НЕ ОТКРИЕШ ПРОБЛЕМА.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |