The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
резервоар

#1
стрелката на горивото не ми от4ита вярно мисля си 4е са някви боклуци в резервоара има ли лесен на4ин да го почистя. Колата е 940 2,4 тди
Reply

#2
стрелката на горивото не ми от4ита вярно мисля си 4е са някви боклуци в резервоара има ли лесен на4ин да го почистя. Колата е 940 2,4 тди
Reply

#3
Какво точно ти прави стрелката?
Трябва да провериш връзките ти на кабелите при резервоара.
Не е възможно от боклуци да ти прави този номер!!
Още повече че си дизел и резервоара ти трябва да е ЧИСТ. Заради циркулацията на горивото...

Резервоара се отваря от към багажника.
Има една капачка с четири болчета - намира се под тапицерията от дясно в дъното на багажника.
Отвива се болтчетата и се маха капака, и виждаш маркучите, кабелите и друго.
Отварянета на гърловината на резервоара стана с помоща на здрави ръце като се отвива голямия назъбен пръстен - в посока на отвиване, на обрътно но часовниковата стрелка.
Преди отваряне да се изчисти мръсотията!!!!
Да се бележи до къде е завит пръстена!!!!
При затваряне на гърловината да се съблюдава за гумения пръстен да е поставен правилно!!!

Всичко може да се разглоби и оправи.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#4
Какво точно ти прави стрелката?
Трябва да провериш връзките ти на кабелите при резервоара.
Не е възможно от боклуци да ти прави този номер!!
Още повече че си дизел и резервоара ти трябва да е ЧИСТ. Заради циркулацията на горивото...

Резервоара се отваря от към багажника.
Има една капачка с четири болчета - намира се под тапицерията от дясно в дъното на багажника.
Отвива се болтчетата и се маха капака, и виждаш маркучите, кабелите и друго.
Отварянета на гърловината на резервоара стана с помоща на здрави ръце като се отвива голямия назъбен пръстен - в посока на отвиване, на обрътно но часовниковата стрелка.
Преди отваряне да се изчисти мръсотията!!!!
Да се бележи до къде е завит пръстена!!!!
При затваряне на гърловината да се съблюдава за гумения пръстен да е поставен правилно!!!

Всичко може да се разглоби и оправи.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#5
примерно сипал съм 50 литра и карам докато карам много малко пада стрелката а реално съм изхарчил повече гориво. И 4ак като спра и оставя колата няколко 4аса 4ак тогава като запаля показва реално.
Reply

#6
примерно сипал съм 50 литра и карам докато карам много малко пада стрелката а реално съм изхарчил повече гориво. И 4ак като спра и оставя колата няколко 4аса 4ак тогава като запаля показва реално.
Reply

#7
aleks12345 Wrote:примерно сипал съм 50 литра и карам докато карам много малко пада стрелката а реално съм изхарчил повече гориво. И 4ак като спра и оставя колата няколко 4аса 4ак тогава като запаля показва реално.
Проблема ти е лесен за оправяне.
Като отвориш гърловината, на края на пластмасовия цилиндър има дупчица през която влиза гориво за поплавъка. просто я разшири леко до размер 1-1,5милиметра.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#8
aleks12345 Wrote:примерно сипал съм 50 литра и карам докато карам много малко пада стрелката а реално съм изхарчил повече гориво. И 4ак като спра и оставя колата няколко 4аса 4ак тогава като запаля показва реално.
Проблема ти е лесен за оправяне.
Като отвориш гърловината, на края на пластмасовия цилиндър има дупчица през която влиза гориво за поплавъка. просто я разшири леко до размер 1-1,5милиметра.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)