Posts: 34
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2007
Reputation:
0
Не че за мен е голяма дилема, защото нямя да смена скоро моито VOLVO 850 , но днес капарирах за бащами един пасат 4 или 5 несъм много наясно 1998г. Та , моля за ващо мнение по вапроса? Пиша тук ,а не във форума на WV защото там одговора ми е предварително ясен.
Леко описание на автомобила Vw Passat 1998г. 1.8i 20v. 125к.с. комби и обичаините му екстри. Ще ми е интересно вашето мнение
Posts: 34
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2007
Reputation:
0
Не че за мен е голяма дилема, защото нямя да смена скоро моито VOLVO 850 , но днес капарирах за бащами един пасат 4 или 5 несъм много наясно 1998г. Та , моля за ващо мнение по вапроса? Пиша тук ,а не във форума на WV защото там одговора ми е предварително ясен.
Леко описание на автомобила Vw Passat 1998г. 1.8i 20v. 125к.с. комби и обичаините му екстри. Ще ми е интересно вашето мнение
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
ами тя колата не е лоша, ама окачването е като на първите Ауди А4 до колкото знам и не е за нашите пътища, при по-късните е поправено, но това е за модела след 2002-3 мисля.
Иначе като интериор е добра и приятна за возене(не съм карал). Като цяло избора не е лош, но трябва леко да се кара че иначе окачването може и след по-малко от година да го прави, друг кусур незнам за тия коли.
Що се касае до 850, тук съм пристрастен тъй катого препоръчвам на всеки който пита за Волво, за мен това лично е най-доброто волво произвеждано през тези години('95-'00), препоръчвам го на всеки който е питан и за С/В40 и за друг подобни модели, пре него кусурът е че е много ръбато и на много хора не им харесва. Иначе за детски болести при него не съм чувал, още повече че ако ще всимаш такова вероятно ще е след '95 а тогава е феислифта и ако е имало нещо то вече е отстранено.
Това е мнението ми за тези коли. Това за окачването на пасата ми го каза приятел монтьор, така че казвам това което съм чул.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
ами тя колата не е лоша, ама окачването е като на първите Ауди А4 до колкото знам и не е за нашите пътища, при по-късните е поправено, но това е за модела след 2002-3 мисля.
Иначе като интериор е добра и приятна за возене(не съм карал). Като цяло избора не е лош, но трябва леко да се кара че иначе окачването може и след по-малко от година да го прави, друг кусур незнам за тия коли.
Що се касае до 850, тук съм пристрастен тъй катого препоръчвам на всеки който пита за Волво, за мен това лично е най-доброто волво произвеждано през тези години('95-'00), препоръчвам го на всеки който е питан и за С/В40 и за друг подобни модели, пре него кусурът е че е много ръбато и на много хора не им харесва. Иначе за детски болести при него не съм чувал, още повече че ако ще всимаш такова вероятно ще е след '95 а тогава е феислифта и ако е имало нещо то вече е отстранено.
Това е мнението ми за тези коли. Това за окачването на пасата ми го каза приятел монтьор, така че казвам това което съм чул.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 34
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2007
Reputation:
0
Само да поясня аз, от две години имам ВОЛВО 850 и сам хипер доволен бих го сменил само за V70 -2001г дизела 163коня. А , пасата го взех става, но предницата трябва да се погледне че е разбита леко :roll:
Posts: 34
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2007
Reputation:
0
Само да поясня аз, от две години имам ВОЛВО 850 и сам хипер доволен бих го сменил само за V70 -2001г дизела 163коня. А , пасата го взех става, но предницата трябва да се погледне че е разбита леко :roll:
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
и аз за предницата говорех,там им е най-слабото място ;-)
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
и аз за предницата говорех,там им е най-слабото място ;-)
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 200
Threads: 21
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
колега парво 4естито за пасата с здраве да го ползва.
до преди година имах същия пасат предницата е ожасно направена мойт беше 2.0двигател и дори неможеше да смениш само тампоните на предните носачи които мисля при всички са аломиниеви та трябваше дасе сменат целите с шарнира които неса никак евтини а сесменят често
Posts: 200
Threads: 21
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
колега парво 4естито за пасата с здраве да го ползва.
до преди година имах същия пасат предницата е ожасно направена мойт беше 2.0двигател и дори неможеше да смениш само тампоните на предните носачи които мисля при всички са аломиниеви та трябваше дасе сменат целите с шарнира които неса никак евтини а сесменят често
|