The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined variable $thumblist - Line: 1033 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1033 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Електроника на фабрична газова

#11
виждам че темата е малко старичка но пак за сметка на това много актоална. 1 -едно рькостискане на Merck за поправения стьпков мотор а сега да си кажа и аз каде е това стьпково моторче и как да проверя али работи както трябва. Даржа да кажа че не сам много вьв час едвам си намерих изпарителя а и ми мирише малко на газ от както стана студено започна колата да пуши бяло(викам аиде вьнка студ , конденз може да е ама кадето е духал ауспуха направо се увлажнява нормално ли е това.До вчера като карам колата на бензин ми гореше и газ ама си реших проблема като от релето дето бклучва газта го шунтирах сьс марзеливо копче :lol: преди това на бензин се давеше до околко 2000 об. и работеше нестабилно.Ходих при едим маистор и тои ми каза 4е се е скапала електрониката и за това е така.И последно малко повече ми хапва на гас 10 -16 в зависимост от газстанцията :roll: мерси предварително
VOLVO 440, 1.8, 90 Hp, ex
Ford Mondeo, 97, Turbo Diesel, 90 Hp ex
Ford Mondeo, estate, 04, TDCI, 115Hp, now
Reply

#12
виждам че темата е малко старичка но пак за сметка на това много актоална. 1 -едно рькостискане на Merck за поправения стьпков мотор а сега да си кажа и аз каде е това стьпково моторче и как да проверя али работи както трябва. Даржа да кажа че не сам много вьв час едвам си намерих изпарителя а и ми мирише малко на газ от както стана студено започна колата да пуши бяло(викам аиде вьнка студ , конденз може да е ама кадето е духал ауспуха направо се увлажнява нормално ли е това.До вчера като карам колата на бензин ми гореше и газ ама си реших проблема като от релето дето бклучва газта го шунтирах сьс марзеливо копче :lol: преди това на бензин се давеше до околко 2000 об. и работеше нестабилно.Ходих при едим маистор и тои ми каза 4е се е скапала електрониката и за това е така.И последно малко повече ми хапва на гас 10 -16 в зависимост от газстанцията :roll: мерси предварително
VOLVO 440, 1.8, 90 Hp, ex
Ford Mondeo, 97, Turbo Diesel, 90 Hp ex
Ford Mondeo, estate, 04, TDCI, 115Hp, now
Reply

#13
здравейте! иаз имам същите въпроси!от два месеца карам 460 с фабр.газ(ланди ренцо) и общо взето само гледам и се чудя кое за какво е !за сега всичко си е нормално ,като изключим ,че на газ над 3100-3200 оборота забива.един колега имал същия проблем и го решил като сложил някакъв дунапрен на филтъра(въздушния) и потози начин"обогатявал"сместта.аз рядко я карам на тези обороти и затова не съм правил тази гимнастика.пък и повече вярвам на електрониката отколкото на самодеици.
онзи ден на срещата във Варна поогледах другите четворки и много се озадачих,като видях ,че моя радиатор е по-голям.възможно ли е да е защото е правена за италия? и значи ли това ,че евентуално газовото е правено за тази географска ширина .и ако е така ,според мен зимата би следвало задължително да подгрявам за по дълго времеТОВА ПЪРВО
ВТОРО--какво означава това да се "самообучава"за което говори МЕРК
ТРЕТО---заснех няколко неща по колата и според мен това са т.наречените емулатори.има и още една кутия под жабката която също е към газовото.При мотора на едната кутия НА КОЯТО ПИшЕ "РЕГУЛАТОРЕ ДИ МИНИМО има И куплунг на който пише"СЕТИГ ПОРТ
"
ЕТО СНИМКА



ПОД тази кутия има друга на която пише"ламда контрол систем А/1-Во5 (снимка 2)



на кутията под жабката пише"емулаторе ЛП07

а ето това (снимка 3 и 4)вероятно е моторчето на МЕРК


Към МЕРК --обади се когато си във Варна --ще заформим "извънредна "среща


извинявам се за гадните снимки
Reply

#14
здравейте! иаз имам същите въпроси!от два месеца карам 460 с фабр.газ(ланди ренцо) и общо взето само гледам и се чудя кое за какво е !за сега всичко си е нормално ,като изключим ,че на газ над 3100-3200 оборота забива.един колега имал същия проблем и го решил като сложил някакъв дунапрен на филтъра(въздушния) и потози начин"обогатявал"сместта.аз рядко я карам на тези обороти и затова не съм правил тази гимнастика.пък и повече вярвам на електрониката отколкото на самодеици.
онзи ден на срещата във Варна поогледах другите четворки и много се озадачих,като видях ,че моя радиатор е по-голям.възможно ли е да е защото е правена за италия? и значи ли това ,че евентуално газовото е правено за тази географска ширина .и ако е така ,според мен зимата би следвало задължително да подгрявам за по дълго времеТОВА ПЪРВО
ВТОРО--какво означава това да се "самообучава"за което говори МЕРК
ТРЕТО---заснех няколко неща по колата и според мен това са т.наречените емулатори.има и още една кутия под жабката която също е към газовото.При мотора на едната кутия НА КОЯТО ПИшЕ "РЕГУЛАТОРЕ ДИ МИНИМО има И куплунг на който пише"СЕТИГ ПОРТ
"
ЕТО СНИМКА



ПОД тази кутия има друга на която пише"ламда контрол систем А/1-Во5 (снимка 2)



на кутията под жабката пише"емулаторе ЛП07

а ето това (снимка 3 и 4)вероятно е моторчето на МЕРК


Към МЕРК --обади се когато си във Варна --ще заформим "извънредна "среща


извинявам се за гадните снимки


Attached Files Thumbnail(s)
                       
Reply

#15
[quote="miro343"]здравейте! иаз имам същите въпроси!от два месеца карам 460 с фабр.газ(ланди ренцо)



А МИРО -да вземе да си изчисти филтрите на вентила-газовия
Reply

#16
[quote="miro343"]здравейте! иаз имам същите въпроси!от два месеца карам 460 с фабр.газ(ланди ренцо)



А МИРО -да вземе да си изчисти филтрите на вентила-газовия
Reply

#17
miro343 Wrote:какво означава това да се "самообучава"за което говори МЕРК
Това драги Миро означава че се самонастройва.Във тази черната кутия на която имаш надписа ламбда контрол,се съдържа софтуер който управлява стъпковия мотор който си снимал.В зависимост от това колко повече настъпваш педала, той се отваря и пуска толкова газ,колкото е необходимо за да си върви нормално колата.Като пуснеш газта,съответно се затваря Big Grin
[Image: 16008.jpg]
Reply

#18
miro343 Wrote:какво означава това да се "самообучава"за което говори МЕРК
Това драги Миро означава че се самонастройва.Във тази черната кутия на която имаш надписа ламбда контрол,се съдържа софтуер който управлява стъпковия мотор който си снимал.В зависимост от това колко повече настъпваш педала, той се отваря и пуска толкова газ,колкото е необходимо за да си върви нормално колата.Като пуснеш газта,съответно се затваря Big Grin
[Image: 16008.jpg]
Reply

#19
и каде са казвате тез филтри.......................
я вижте какво намерих
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.gasautosystem.com/279/Default.aspx">http://www.gasautosystem.com/279/Default.aspx</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.propan.ru/CDLANDI/SCHEDE/volvo/90-515.PDF">http://www.propan.ru/CDLANDI/SCHEDE/volvo/90-515.PDF</a><!-- m -->
Reply

#20
и каде са казвате тез филтри.......................
я вижте какво намерих
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.gasautosystem.com/279/Default.aspx">http://www.gasautosystem.com/279/Default.aspx</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.propan.ru/CDLANDI/SCHEDE/volvo/90-515.PDF">http://www.propan.ru/CDLANDI/SCHEDE/volvo/90-515.PDF</a><!-- m -->
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)