Posts: 2,425
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
ДОКО, явно скучаеш ... ама дано като излезе колата от бокса ... да не почне... за да е пълна картината ... и други детайли да трябва да барнеш и ... всъщност да станеш абонат в Сливен. :roll:
Тунинга е тънка и скъпа работа.
1000 лв. е тънканайка и боя още толкова т.е. всичко ... 2 х. а това си е почти евтино /да не чуе тоя от Сливен! :twisted: /
Като тунинг от гаражен тип се почнало, когато майстор не е могъл да намери оригинална част и е модифицирал и оправил повредената...
Ти какъв проблем всъщност имаш?
Не ме слушай излишно, ако искаш просто да си по-разчупен и различен - действай, но що ми се струва, че всъщност под тунинг ... сменяш "конфекцията която има като модели" в Сливен... докато нещо пасне ...
Следиш ми мисълтта, нали... /нищо, че е по-скоро песимистична/ :lol:
Това е бронята която "ще пасне", а не нещо създадено специално за този модел и клас кола. /Щото другото наистина е ... скъпо! :twisted: /
Та искам да ти пожелая Успех и да си доволен в края на краищата, щото трябва да има експериментатори и като теб, луди и ИЗВРАТЕНИ - да строшат някой лев и така - за общата практика и кОлАтура, щото ... как стават откритията?! :twisted:
...може пък да стане нещо много добро!
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic .07.2003 г.
Ех... минало!
От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!
За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Posts: 2,425
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
ДОКО, явно скучаеш ... ама дано като излезе колата от бокса ... да не почне... за да е пълна картината ... и други детайли да трябва да барнеш и ... всъщност да станеш абонат в Сливен. :roll:
Тунинга е тънка и скъпа работа.
1000 лв. е тънканайка и боя още толкова т.е. всичко ... 2 х. а това си е почти евтино /да не чуе тоя от Сливен! :twisted: /
Като тунинг от гаражен тип се почнало, когато майстор не е могъл да намери оригинална част и е модифицирал и оправил повредената...
Ти какъв проблем всъщност имаш?
Не ме слушай излишно, ако искаш просто да си по-разчупен и различен - действай, но що ми се струва, че всъщност под тунинг ... сменяш "конфекцията която има като модели" в Сливен... докато нещо пасне ...
Следиш ми мисълтта, нали... /нищо, че е по-скоро песимистична/ :lol:
Това е бронята която "ще пасне", а не нещо създадено специално за този модел и клас кола. /Щото другото наистина е ... скъпо! :twisted: /
Та искам да ти пожелая Успех и да си доволен в края на краищата, щото трябва да има експериментатори и като теб, луди и ИЗВРАТЕНИ - да строшат някой лев и така - за общата практика и кОлАтура, щото ... как стават откритията?! :twisted:
...може пък да стане нещо много добро!
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic .07.2003 г.
Ех... минало!
От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!
За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Posts: 848
Threads: 22
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2008
Reputation:
0
Съгласен съм с BOYCH, освен това сега ще имаш една хууубава голяма празна дупка през която ще виждаш земята на мястото иначе отредено за едно хуууубаво кулерче! :lol:
Posts: 848
Threads: 22
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2008
Reputation:
0
Съгласен съм с BOYCH, освен това сега ще имаш една хууубава голяма празна дупка през която ще виждаш земята на мястото иначе отредено за едно хуууубаво кулерче! :lol:
Posts: 1,092
Threads: 36
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
0
Някои хора ми четат мислите
днес звънках в ПРОСПИД да решим въпроса с дупката(кулера)
Бат Бойко прав си нямам си работа
Posts: 1,092
Threads: 36
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
0
Някои хора ми четат мислите
днес звънках в ПРОСПИД да решим въпроса с дупката(кулера)
Бат Бойко прав си нямам си работа
Posts: 62
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
0
Quote:Това е все едно мадама с бална рокля и маратонки... Според мен такива спортни тунинги не са за такива категории коли. Това е голяма удобна лимозина, а не спортна тротоарна плочка. Бронята е хубава без съмнение, но не се връзва със стила на колата. Ако си решил да покажеш спортен дух Ц модела е най-подходащ, а защо не и ЕС40...
И като я видиш остъргана отдолу, както каза рококо, ще заприлича на кошница.
Понеже s80 не става за тунинг , затова ли Heico са избрали него за флагман на продуктите си за 2008. То и тяхната е грозна и е с "балетна рокля и маратонки". На някои хора като не им харесва оптичния тунинг да си пишат само в темите за performance. Ако и там не им харесват колите да си купят по едно пликче семки и да си люпят пред блока и да одумват на хората колите. Много е лесно и не струва пари.
http://www.heicosportiv.de/mainframe.asp?lang=en&e1=135
Вероятно някои хора ше се учудат, че има една асоциация SEMA в която членуват големите производители на тунинг елементи и по нейни статистики за 2007 оборота от оптичен тунинг е 40 % от общия. А всички (може би) знаем каква е разликата в цената на оптичния исилови тунинг.Ми то си е няколко пъти. А за стъклопласта - цял свят работи с него, и с карбон но итой при удар в асвалт се троши. Разликата е, че при карбона трудно се разкъсва самия плат, иначе смолата е еднакво трошлива и при двата материала.
Posts: 62
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
0
Quote:Това е все едно мадама с бална рокля и маратонки... Според мен такива спортни тунинги не са за такива категории коли. Това е голяма удобна лимозина, а не спортна тротоарна плочка. Бронята е хубава без съмнение, но не се връзва със стила на колата. Ако си решил да покажеш спортен дух Ц модела е най-подходащ, а защо не и ЕС40...
И като я видиш остъргана отдолу, както каза рококо, ще заприлича на кошница.
Понеже s80 не става за тунинг , затова ли Heico са избрали него за флагман на продуктите си за 2008. То и тяхната е грозна и е с "балетна рокля и маратонки". На някои хора като не им харесва оптичния тунинг да си пишат само в темите за performance. Ако и там не им харесват колите да си купят по едно пликче семки и да си люпят пред блока и да одумват на хората колите. Много е лесно и не струва пари.
http://www.heicosportiv.de/mainframe.asp?lang=en&e1=135
Вероятно някои хора ше се учудат, че има една асоциация SEMA в която членуват големите производители на тунинг елементи и по нейни статистики за 2007 оборота от оптичен тунинг е 40 % от общия. А всички (може би) знаем каква е разликата в цената на оптичния исилови тунинг.Ми то си е няколко пъти. А за стъклопласта - цял свят работи с него, и с карбон но итой при удар в асвалт се троши. Разликата е, че при карбона трудно се разкъсва самия плат, иначе смолата е еднакво трошлива и при двата материала.
Posts: 2,425
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
Мдаам...
k_tz, като заговорихме за Heico ... заговорихме и за бутици, т.е. за едни по-кръгли пари от 2 х. лева.
Там нещата са други и както сам разбираш става дума за разработки специално за съответния модел, които дори да са повече от няколко бройки ... пак остават в сферата на кръглите числа и ...неща.
Понеже Доко вече се появи с "резултата" мисля че е по добре направо да разгледаме тунинга му.
Аз мисля че не е зле, а за парите които е боднал ... дори супер!
/...макар, че окончателня си Доко-харч още не е обявил на всеослушание/ :twisted:
Я по добре малко кириз от срещата в Ст. Загора ...
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/album_cat.php?cat_id=82&sort_method=pic_time&sort_order=ASC&start=16">http://www.volvoclub-bg.com/forum/album ... C&start=16</a><!-- m -->
Мисля че дори и Роко е впечатлен... :twisted:
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic .07.2003 г.
Ех... минало!
От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!
За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Posts: 2,425
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
Мдаам...
k_tz, като заговорихме за Heico ... заговорихме и за бутици, т.е. за едни по-кръгли пари от 2 х. лева.
Там нещата са други и както сам разбираш става дума за разработки специално за съответния модел, които дори да са повече от няколко бройки ... пак остават в сферата на кръглите числа и ...неща.
Понеже Доко вече се появи с "резултата" мисля че е по добре направо да разгледаме тунинга му.
Аз мисля че не е зле, а за парите които е боднал ... дори супер!
/...макар, че окончателня си Доко-харч още не е обявил на всеослушание/ :twisted:
Я по добре малко кириз от срещата в Ст. Загора ...
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/album_cat.php?cat_id=82&sort_method=pic_time&sort_order=ASC&start=16">http://www.volvoclub-bg.com/forum/album ... C&start=16</a><!-- m -->
Мисля че дори и Роко е впечатлен... :twisted:
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic .07.2003 г.
Ех... минало!
От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!
За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
|