The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Смяна на амортисьори на 945

#21
Я ела да ти преслушам колицата, че нещо взе да ме тревожиш с тия твои болежки, като че ли след някой и друг ден и инфаркт може да получи комбито - по -полека бре!!! :lol:
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp
Reply

#22
Я ела да ти преслушам колицата, че нещо взе да ме тревожиш с тия твои болежки, като че ли след някой и друг ден и инфаркт може да получи комбито - по -полека бре!!! :lol:
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp
Reply

#23
Абе я да питам аз - задните амортисьори на 940 не са ли същите като на 740? Все пак то 940 е наследник на 740. Защото в Канекс ми излизат задни за 740 комби и цената ми харесва Smile - 140 кинта двата на "Де Карбон". Пък Севдо - ще трябва да дойда при теб като я регистрирам хем да сложиш амортисьорите, хем да огледаш за разни други неща, че нещо и колонките май не бачкат всички - само тая на дясната предна врата се чува май - трябва да се провери къде се губи музиката.
Reply

#24
Абе я да питам аз - задните амортисьори на 940 не са ли същите като на 740? Все пак то 940 е наследник на 740. Защото в Канекс ми излизат задни за 740 комби и цената ми харесва Smile - 140 кинта двата на "Де Карбон". Пък Севдо - ще трябва да дойда при теб като я регистрирам хем да сложиш амортисьорите, хем да огледаш за разни други неща, че нещо и колонките май не бачкат всички - само тая на дясната предна врата се чува май - трябва да се провери къде се губи музиката.
Reply

#25
Слагай хубави амортесьори - не се занимавай с ефтините.
Сач - за сега те издържат най много на дупките.

п.п. мое мнение.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#26
Слагай хубави амортесьори - не се занимавай с ефтините.
Сач - за сега те издържат най много на дупките.

п.п. мое мнение.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#27
Такаааа - днес си взех колата от сервиза със сменени консумативи - цялото мероприятие барабар с труда ми излезе 156лв. Обаче сега забелязах и друг някакъв "проблем" - който интересно как изчезна! Като тръгвам да форсирам мотора на място се развърташе, първоначално, до 3'500 оборота, след което без да връщам газта оборотите падаха до нормални. Пак натискам - пак същото. Така няколко пъти, докато накрая не се оправи - развърта си се спокойно до критични и поддържа зададените обороти. Сам се оправи - чудна работа, дали жилото на газта не е заяждало :roll: ? Оборотите на мотора на място също са колебливи - на моменти. Иначе мотора хубаво звучи. А въпроса за амортисьорите е все така открит - стават ли от комби 740?
Reply

#28
Такаааа - днес си взех колата от сервиза със сменени консумативи - цялото мероприятие барабар с труда ми излезе 156лв. Обаче сега забелязах и друг някакъв "проблем" - който интересно как изчезна! Като тръгвам да форсирам мотора на място се развърташе, първоначално, до 3'500 оборота, след което без да връщам газта оборотите падаха до нормални. Пак натискам - пак същото. Така няколко пъти, докато накрая не се оправи - развърта си се спокойно до критични и поддържа зададените обороти. Сам се оправи - чудна работа, дали жилото на газта не е заяждало :roll: ? Оборотите на мотора на място също са колебливи - на моменти. Иначе мотора хубаво звучи. А въпроса за амортисьорите е все така открит - стават ли от комби 740?
Reply

#29
Амортисьорите ще ги поръчвам днес - по 92лв маслени от Монро. От магазина дето ме посъветва Севдо Confusedalute: . Обаче нов дерт ми изникна. Значи карам си аз градско в тихите обороти, набирам си като натоварено с Т-образни метални греди бордово камионче с атмосферен дизелов агрегат, и по някое време ми светва една ламБа. Чудото се намира най в ляво на приборния панел и изобразява буквата "ламбда" на оранжев фон. Самата буква е в отровно зелен цвят и цялата картина създава доста тягостно усещане :-k . Ако спра за малко и изчакам, при повторното тръгване не свети и след време пак се появява. Чуденката ми се поражда от факта, че феномена се проявява само при градско каране. До сега имам 2 извънградски вояжа - един до Пловдив и един до Бургас. Тогава не се появяви, никакви ламБи не светят извън града. Какво е това чудо? Някой има ли идея? И дали е свързано с постоянното люлеене на празния ход - оборотите варират от 1'500 до към 300. А има и някакво много леко прекъсване в средните обороти - на дълъг път се усеща съвсем леко, но мен ме дразни а и може да е индикация за нещо по-кофти. Мога да приема че кабелите на свещите ми са за смяна - самите свещи са сменени с такива "Денсо" купени от "Косер". Всики други консумативи са сменени. Дайте акъл Confusedcratch: , че аз докато успея да се добера до сервиза на Севдо поне да не тъна в мрачни мисли.
Reply

#30
Амортисьорите ще ги поръчвам днес - по 92лв маслени от Монро. От магазина дето ме посъветва Севдо Confusedalute: . Обаче нов дерт ми изникна. Значи карам си аз градско в тихите обороти, набирам си като натоварено с Т-образни метални греди бордово камионче с атмосферен дизелов агрегат, и по някое време ми светва една ламБа. Чудото се намира най в ляво на приборния панел и изобразява буквата "ламбда" на оранжев фон. Самата буква е в отровно зелен цвят и цялата картина създава доста тягостно усещане :-k . Ако спра за малко и изчакам, при повторното тръгване не свети и след време пак се появява. Чуденката ми се поражда от факта, че феномена се проявява само при градско каране. До сега имам 2 извънградски вояжа - един до Пловдив и един до Бургас. Тогава не се появяви, никакви ламБи не светят извън града. Какво е това чудо? Някой има ли идея? И дали е свързано с постоянното люлеене на празния ход - оборотите варират от 1'500 до към 300. А има и някакво много леко прекъсване в средните обороти - на дълъг път се усеща съвсем леко, но мен ме дразни а и може да е индикация за нещо по-кофти. Мога да приема че кабелите на свещите ми са за смяна - самите свещи са сменени с такива "Денсо" купени от "Косер". Всики други консумативи са сменени. Дайте акъл Confusedcratch: , че аз докато успея да се добера до сервиза на Севдо поне да не тъна в мрачни мисли.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)